_anonymous_ Skrevet 21. juli 2013 #1 Skrevet 21. juli 2013 Jeg har handlet meg en del ganske fine skjørt, eneste problemet er at jeg er redd for jeg skal vise rumpa eller noe i tilfelle det skulle begynne blåse, når jeg setter meg ned eller at noe annet uheldig skulle skje. Føler det blir så nakent med bare stringen. Hva gjør dere? Syntes dere forresten det ser "billig" ut med skjørt til hverdagsbruk? Her i byen ser jeg sjeldent jenter med skjørt...
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #2 Skrevet 21. juli 2013 Er da ikke billig å bruke skjørt, herregud:P Kommer an på skjørtet og hva annet du har til om det blir billig eller ikke, skjørt i seg selv er ikke billig. Skjørt er fint og feminint:) Nå bruker jeg alltid briefs når jeg går med skjørt, så selv om det skulle blåse opp eller noe slikt så er det ikke krise:P Pluss at jeg som regel bruker dem med strømpebukser(så ironisk nok bruker jeg ikke så mye skjørt om sommeren, men når det blir kaldere). Ellers kommmer det jo an på skjørtet hva du har oven til og på beina:) Personlig synes jeg det er vanskeligst når skjørtet er sort:P De fleste har jo sorte sko og jakker, og sorte strømper, så blir liksom litt begravelses følge Anonymous poster hash: 43f17...1ec
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #3 Skrevet 21. juli 2013 Kjøp deg et kort, stramt skjørt for å ha under dersom du er redd for at skjørtet skal blåse opp. Anonymous poster hash: 0cf26...3df 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #4 Skrevet 21. juli 2013 Skjørt til hverdags er flott! Bare vær litt obs på hvilke du bruker på en vindfull dag, jeg var så smart å bruke en lett sommerkjole på tur langs kysten her forleden. Men er jo bare å finne noe som ikke blåser opp så lett. Den følelsen av at de viser rompa og lignende går du av deg etterhvert - bare se deg i speilet med jevne mellomrom, så skjønner du fort at det ikke er noe å være redd for. Hvorvidt det ser billig ut kommer an på helheten. Er forskjell på et vanlig sommerskjørt og et superkort denimskjørt med rød tanga stikkende opp og magetopp med enorm utringing :b Anonymous poster hash: 381c3...4c0
Gjest Lille-pus Skrevet 21. juli 2013 #5 Skrevet 21. juli 2013 Som 'dreven skjørtedame' kjenner jeg at jeg har fryktelig lyst til å se de skjørtene TS er redd for skal 'vise rumpa' og stringen. Om ikke skjørtet er superkort og med stor vidde, så pleier ikke problemet som nevnes være et problem. Vis frem skjørtetypen, så skal vi gi noen gode råd som best vi kan 3
Gjest Teta Skrevet 21. juli 2013 #6 Skrevet 21. juli 2013 Jeg bruker alltid noe dekkende under, så slipper jeg å bekymre meg for vind.
_anonymous_ Skrevet 21. juli 2013 Forfatter #7 Skrevet 21. juli 2013 Tusen takk for svar folkens Får vell prøve finne meg noen fine briefs som jeg kan bruke, og sikkert noen strømpebukser... Skjørtene er middels lange, ikke noe miniskjørt her hvertfall, så burde egentlig ikke være noe problem. Er bare mest vant til jeans og tettsittende bukser, så litt skummelt... kan ikke huske sist jeg brukte skjørt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå