AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #1 Skrevet 21. juli 2013 ..og jeg ser at han forsvinner mer og mer fra oss -- han blir tynnere og spiser mindre, snakker om ting ingen forstår, forteller historier med store bruddstykker som mangler, husker ikke og glemmer fort.. Det har blitt verre og utviklingen har gått fortere siden jul. Jeg er så redd for å miste den tidligere sterke pappaen min, men det er nok ikke lenge igjen før han må flytte på sykehjem e.l. Anonymous poster hash: 072b0...dc4
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #2 Skrevet 21. juli 2013 Alzheimers er en grusom sykdom å måtte være vitne til. Prøv å smile å le mye når dere er rundt han, slik at han ihvertfall kan få positive impulser den siste tiden. Personligheten hans forsvinner mer og mer, så dere må prøve å ta vare på de gode øyeblikkene og huske at det viktigste nå er at han skal ha det best mulig Jeg føler med deg, har god kjennskap til det. Anonymous poster hash: e8b55...c20
lillemeg90 Skrevet 31. juli 2013 #3 Skrevet 31. juli 2013 Pappaen min ble dement i ung alder og når jeg bare var 15 år. Hvis du ønsker å snakke, så ta kontakt med meg på privat melding. Klem <3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #4 Skrevet 19. august 2013 Føler med deg. Alzheimer/demens er en fryktelig sykdom, kanskje aller mest for de pårørende. Jobber som sykepleier på sykehjem som bla har demensavdeling. Vil råde deg og resten av familien til å oppsøke så mye informasjon som mulig om sykdommen, samt delta på pårørendeskole hvis de har det i deres kommune. Har møtt mange pårørende som har lite innsikt og derfor synes det er ekstra vanskelig å se den de er glad i stadig bli sykere.Anonymous poster hash: bec79...cb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå