Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2013 #1 Skrevet 21. juli 2013 Igår var jeg ute sammen med noen venner og kolleger fra jobben, vi drakk og koset oss både på vors og på byen og danset og hadde det artig. Typen min er i Syden sammen med en kompis så jeg tenkte at ikveld skal jeg ta og prøve og ha det artig sånn at jeg kan slappe litt av. Jeg ble sterkt beruset og ble med på nash sammen med kollegene og en venninne. Når vi kom fram var jeg VELDIG full og fikk hjelp med og komme meg på badet og få opp noe av faenskapet.. Så gikk jeg og la meg i den første og beste sengen jeg fant, Alle sammen sov på samme rom med sofa og to senger. lå i samme seng med ene kollegaen min som har dame, da han hadde sagt at han ikke var den typen som klådde og var i ett forhold regnet jeg med at det skulle gå fint. hadde også oppført seg strøkent hele kvelden . vi sov med klær. jeg frøs og vi hadde bare ett pledd så vi lå inntil hverandre. og der sovnet jeg. noen timer senere i halvsvimet(DRITINGS,sovende og sliten)merket jeg at noen driver og klår meg på baken og river i strømpebuksen min. først hadde jeg det for meg at det var typen min så jeg lot det stå til, hadde ikke åpnet øynene og var rimelig borte. men så åpnet jeg øynene og fant jo fort ut at dette var verken hjemme eller typen. Rimelig fortumlet og redd ba jeg han ØYEBLIKKELIG om og stoppe for det var FAEN ikke greit(noe han da gjorde) jeg stod da opp og så på tlf( Som hadde ligget rett ved siden av hodet mitt ), der var det tre ubesvarte anrop og jeg hadde ikke hørt at den hadde ringt? men alle de andre hadde hørt det og blitt rimelig irritert på telefonen.. jeg hadde vært utrolig borte og det var utrolig bra at jeg fikk stoppet det. nå sitter jeg med en utrolig dårlig samvittighet, kaldsvetter og føler meg helt ned imellom. HVA FAEN! stolte jo på denne mannen men det var det jo så absolutt ikke verdt. Burde jeg slite med denne samvittigheten? jeg gjorde jo ikke noe galt i den forstanden? og stoppet det jo med en gang jeg ble klar over hva som skjedde..
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #2 Skrevet 21. juli 2013 Ingen skjede skadd, ingen skade skjedd. Men lær deg å drikke med måte. Man trenger ikke være blackoutfull for å ha en gøy kveld. Blackout er for harrytasser og uerfarne fjortiser. Anonymous poster hash: 30452...527 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #3 Skrevet 21. juli 2013 Du har ikke gjort noe galt, det er galt av ham å klå på deg når du sover. Men skjønner at du har en ubehagelig følelse. Prøv å glemme episoden, du la deg i god tro.Anonymous poster hash: 3e3e8...0c5 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #4 Skrevet 21. juli 2013 Hvorfor har DU dårlig samvittighet? Anonymous poster hash: 16c6d...ff6 2
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2013 #5 Skrevet 21. juli 2013 Hvorfor velger damer som er i forhold å sove sammen med andre menn (eller menn med damer for den slags skyld) ? Slik jeg ser det finnes det kun to grunner til å sove sammen med noen andre, 1) For å være intim, enten det er sex eller bare kosing eller 2) Dersom det er fare for å fryse ihjel alene. Kansje trodde han at du var dama hans i halvsøvne. Så lenge han stoppet når du sa ifra så har han ikke gjort noe gale han heller. Dere er begge "skyldig" i dette her da dere begge valgte å utsette dere for en situasjon der ting veldig lett kan enten mistolkes eller rett og slett utføres i søvne/ubevist (Tenk om du klådde på han i søvne da ? Du skriver jo selv at du var helt ute). Det er en grunn til at veldig mange er ekstremt negative til at kjæresten sin skal "bare sove" sammen med andre av motsatt kjønn. Det er heldigvis ikke skjedd så enormt stor skade, men håper du lærer av situasjonen og innser at du selv kansje ikke tok de beste valgene, istedenfor å bare legge all skyld over på han.
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2013 #6 Skrevet 21. juli 2013 Er en sånn person som får dårlig samvittighet av småting.. kan være at jeg har vært syk og ikke kommet meg på skolen. får samme feelingen da. er rimelig fælt og ha det sånn. er utrolig glad i typen min og det der skulle så ABSOLUTT ikke ha skjedd.
Pawn Hearts Skrevet 21. juli 2013 #7 Skrevet 21. juli 2013 Det er ingen grunn til at du skal ha dårlig samvittighet. Det er lov å drikke seg full og ha det gøy. Kollegaen din, derimot, bør tenke litt over hvordan han oppførte seg. 1
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2013 #8 Skrevet 21. juli 2013 sov "sammen" med han siden vi var 5 personer på SAMME rommet, og han hadde dame samt at jeg kjenner han og han veit hvor glad jeg er i typen min.. men som sagt, ALLE var full og det kan jo være sånn som du sier at han trodde det var dama som lå ved siden av han.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #9 Skrevet 21. juli 2013 HVEM legger seg til sengs med en annen mann, når man har kjæresten?! Anonymous poster hash: e0c99...ddb 3
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2013 #10 Skrevet 21. juli 2013 Var påkledd med 3 andre personer i rommet, hadde ingen andre plasser og ligge så derfor la jeg meg i senga.. prøvde og få tak i sjåfør men var ingen som tok tlf, hadde ikke råd til taxi. ville heller ikke forlate venninnen min alene der sammen med den ene gutten.. Var ett dårlig valg ja! og det skal ALDRI gjenta seg. fra nå av er det RETT hjem.
kristian82 Skrevet 21. juli 2013 #11 Skrevet 21. juli 2013 Igår var jeg ute sammen med noen venner og kolleger fra jobben, vi drakk og koset oss både på vors og på byen og danset og hadde det artig. Typen min er i Syden sammen med en kompis så jeg tenkte at ikveld skal jeg ta og prøve og ha det artig sånn at jeg kan slappe litt av. Jeg ble sterkt beruset og ble med på nash sammen med kollegene og en venninne. Når vi kom fram var jeg VELDIG full og fikk hjelp med og komme meg på badet og få opp noe av faenskapet.. Så gikk jeg og la meg i den første og beste sengen jeg fant, Alle sammen sov på samme rom med sofa og to senger. lå i samme seng med ene kollegaen min som har dame, da han hadde sagt at han ikke var den typen som klådde og var i ett forhold regnet jeg med at det skulle gå fint. hadde også oppført seg strøkent hele kvelden . vi sov med klær. jeg frøs og vi hadde bare ett pledd så vi lå inntil hverandre. og der sovnet jeg. noen timer senere i halvsvimet(DRITINGS,sovende og sliten)merket jeg at noen driver og klår meg på baken og river i strømpebuksen min. først hadde jeg det for meg at det var typen min så jeg lot det stå til, hadde ikke åpnet øynene og var rimelig borte. men så åpnet jeg øynene og fant jo fort ut at dette var verken hjemme eller typen. Rimelig fortumlet og redd ba jeg han ØYEBLIKKELIG om og stoppe for det var FAEN ikke greit(noe han da gjorde) jeg stod da opp og så på tlf( Som hadde ligget rett ved siden av hodet mitt ), der var det tre ubesvarte anrop og jeg hadde ikke hørt at den hadde ringt? men alle de andre hadde hørt det og blitt rimelig irritert på telefonen.. jeg hadde vært utrolig borte og det var utrolig bra at jeg fikk stoppet det. nå sitter jeg med en utrolig dårlig samvittighet, kaldsvetter og føler meg helt ned imellom. HVA FAEN! stolte jo på denne mannen men det var det jo så absolutt ikke verdt. Burde jeg slite med denne samvittigheten? jeg gjorde jo ikke noe galt i den forstanden? og stoppet det jo med en gang jeg ble klar over hva som skjedde.. Du stoppet han jo - høres jo mer som et overgrep var i ferd med å skje. Men en dritings dame som sover med andre mannfolk når hun er i et forhold er vel ikke akkurat noe man har nevneverdig lyst på/hadde akseptert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå