AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #1 Skrevet 21. juli 2013 Har drømt om han i natt. Har ikke gjort det på lenge, ikke tenkt så mye på han heller (han dukker opp i tankene mine hver dag, men kun som et lite blink, så får jeg han til å forsvinne) så drømmer jeg at jeg møter han på en konsert og han kysser meg,og det er kanskje den mest fantastiske drømmen på lenge, veldig realistisk. Våkner opp, og kjenner et sterkt sug i magen, tårene presser seg på og jeg skjønner at det var en drøm. Legger meg tilbake til å sove igjen (i håp om at drømmen kanskje kommer tilbake?) jeg orker ikke stå opp og face realiteten, og sover videre til kl. 1500, halve dagen er borte! Har stått opp nå. Og er så utrolig tom. Det er et år siden det ble slutt, noen mnd'er siden vi så hverandre (og hadde sex), og ja, jeg har kommet meg litt videre, lever mitt liv, dater andre, og alt det der. Men savnet er der forsatt, og det er når slike dager som denne kommer at jeg ikke skjønner hvordan jeg skal klare å bli lykkelig med noen andre. For det er bare han jeg vil ha.. Og et år er lang tid, jeg skulle ønske jeg hadde kommet litt lenger. Jeg vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, tror bare jeg trenger noen trøstende ord, eller bare å få dette litt ut. For jeg kan ikke snakke med noen andre enn mamma om dette (hun forstår det) , det er et år siden, og de fleste gidder ikke høre på syting over en eks-kjæreste etter så lang tid. Jeg har ingen venninner som har hatt ordentlig kjærlighetssorg, så alle er litt uforstående til det (jeg vet det er slemt, men nesten så jeg ønsker at deres forhold skal ende i hjertesorg, bare så de skjønner hvor vondt det er. Men selvfølgelig er jeg glad på deres vegne). Anonymous poster hash: 0ed97...08e
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #2 Skrevet 21. juli 2013 Huff. Det hørtes vondt ut. Kjærlighettssorg kan suge ganske hardt noen ganger. Men gi det en 6 - 7 år til, så ser du hvordan det føles da. Anbefales i aller høyeste grad. Not. Anonymous poster hash: 8f5b4...def
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #3 Skrevet 21. juli 2013 Sorgen kan komme og gå litt selv etter lengre tid. Kjenner til slike drømmer, det er så vondt å våkne fra. Selv har jeg vært singel i seks uker, og det verste er når man drømmer om personen. Jeg drømmer om igjen og om igjen om bruddet vårt og våkner med en kampestein i magen. Men du skriver at dere hadde sex for noen måneder siden, slike episoder kan trigge følelsene igjen. Håper du snart blir helt ferdig med ham.Anonymous poster hash: c6cd5...fc3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #4 Skrevet 21. juli 2013 Huff. Det hørtes vondt ut. Kjærlighettssorg kan suge ganske hardt noen ganger. Men gi det en 6 - 7 år til, så ser du hvordan det føles da. Anbefales i aller høyeste grad. Not. Anonymous poster hash: 8f5b4...def Har du hatt kjærlighetssorg så lenge? Med samme person? Anonymous poster hash: 36f97...598
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #5 Skrevet 21. juli 2013 Har du hatt kjærlighetssorg så lenge? Med samme person? Anonymous poster hash: 36f97...598 Neida, jeg har ikke hatt kjærlighettssorg så lenge. Men det handler bare om én person. Og jeg har tatt meg selv i å savne vedkommende så lenge i små drypp her og der. Og jeg har og opplevd å drømme om vedkommende ganske mange netter, før jeg våkner opp like oppgitt og lei meg, fordi det bare var en urealistisk fantasi. En drøm, i all sin forstand. Anonymous poster hash: 8f5b4...def
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå