Minette Skrevet 18. april 2004 #1 Skrevet 18. april 2004 Jeg er avhengig av å vaske håret hver dag når jeg dusjer. Både fordi jeg føler meg bedre, men og fordi jeg syns det er en nødvendighet for håret mitt. Men lurer på, sliter dette unødvendig på håret mitt? Jeg bruker kun gode produkter fra Kerastase, SP Wella etc.
Gjest Myumi Skrevet 18. april 2004 #2 Skrevet 18. april 2004 Daglig vask med gode produkter samt god børste sliter ikke på håret. Billig shampoo, børste som river i håret og fravær av hårkur derimot...... da slites håret raskt.
Dagensdiva Skrevet 18. april 2004 #3 Skrevet 18. april 2004 Vasker også håret hver dag, bruker gode produkter + hårkurer, mener at det ikke sliter på håret.
Gjest Cuddly Skrevet 18. april 2004 #4 Skrevet 18. april 2004 Men hvis du har farget håret, mattes fargen fortere - også med shampo for farget hår...
Gjest Myumi Skrevet 18. april 2004 #5 Skrevet 18. april 2004 Men hvis du har farget håret, mattes fargen fortere - også med shampo for farget hår... Ikke på mitt hår. Min farge holder seg like fin mellom hvert frisørbesøk.
Gjest Cuddly Skrevet 18. april 2004 #6 Skrevet 18. april 2004 Tja, da er jo du heldig... Selv bruker jeg minikolorasjon, og den falmer mye kjappere. MEN, nå er det jo stor individuell forskjell på hvor lenge fargetoning sitter.
Gjest Myumi Skrevet 18. april 2004 #7 Skrevet 18. april 2004 Selvfølgelig falmer minikolorasjon kjappere enn permanent farge, det sier seg selv. Minikolorasjon og permanentfarge kan ikke sammenlignes.
Gjest Tristessa Skrevet 18. april 2004 #8 Skrevet 18. april 2004 Jeg har sluttet å vaske håret hver dag fordi det er så langt og tjukt at det tar en evighet før det tørker, og det ble tørt av det i lengden. Nå klarer jeg å holde det til annen hver dag, men jeg skulle ønske jeg kunne vaske det skjeldnere.
Dagensdiva Skrevet 18. april 2004 #9 Skrevet 18. april 2004 Med meg er det slik at jeg ikke føler at jeg har dusjet hvis jeg ikke får vasket håret. Jeg må gjøre ALT! Vasker jeg ikke håret, føler jeg meg ikke dusjet og fresh! :-?
Gjest Tristessa Skrevet 18. april 2004 #10 Skrevet 18. april 2004 Nei, men tør jeg spørre hvor langt og tjukt hår du har? Må legge til at jeg vasker alltid håret etter en fuktig kveld på byen, røyklukt i håret er noe av det verste jeg vet.
Dagensdiva Skrevet 18. april 2004 #11 Skrevet 18. april 2004 Har ganske kjukt hår! Og har vel ikke kort hår heller, litt lengre enn skulderne? Ikke ekstremt langt, ogikke kort, noe middels? Men har tykt hår! Men det går bra å vaske det, tørking er ikke noe problem. :-)
Gjest Pterodactylkake Skrevet 18. april 2004 #12 Skrevet 18. april 2004 Jeg har sluttet å vaske håret hver dag fordi det er så langt og tjukt at det tar en evighet før det tørker' date=' og det ble tørt av det i lengden. Nå klarer jeg å holde det til annen hver dag, men jeg skulle ønske jeg kunne vaske det skjeldnere.[/quote'] Skriver under på den.
Catzy Skrevet 18. april 2004 #13 Skrevet 18. april 2004 Fikk beskjed av en frisør at håret blir raskere fett når man bruker shampoo hver dag, og hun mente at mitt hår bar preg av det. Og jeg bruker Redken, så det er ikke billig skvip som gjorde det. Så nå vasker jeg det annenhver dag, og skyller det den andre. Har kort hår som må fuktes hver morgen for å få i noenlunde fasong. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå