Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2004 #1 Skrevet 18. april 2004 ok, noe er riv ruskende galt! jeg har et flott forhold jeg er like nyforelsket i han enda og vi har vært sammen i flere år.. jeg elsker han og ser ingen problemer med forholdet vårt.. han forguder meg gir meg alt, kjærlighet og oppmerksomhet.. MEN.... det er no einne imeg som faktisk har lyst tik å være utro.. bare den ene gangen for å prøve det.. det jeg drømmer om er min ex som plutselig kommer og kysser meg, og sier at han vil ha meg... nå vet jeg at han vil ha meg.. men har sagt at det går ikke. men om dagen kan jeg dagdrømme om dette, og i natt hadde jeg den merkeligste drøm, drømte han han var hos meg og plutselig bare kom og kysset meg.. har tenkt litt på saken, ikke vil jeg ha tilbake min ex, men jeg tror heller at det ligger noe i at jeg vil se at et annen menneske også liker meg, og jeg vil ha den overraskelsen og spenningen med athan kommer til meg og kysser meg..
Gjest Lille_my ikke pålogget Skrevet 18. april 2004 #2 Skrevet 18. april 2004 Hei! Om du har planer om å ha sex med en annen en din kjæreste, så gjør det nå slutt med han du har. Han har krav på noe bedre enn deg i så tilfelle. Er du glad i han og elsker han så lar du det være med tanken og i fantasien din. Går du videre med det, så viser det bare at du faktisk ikke bryr deg om han eller elsker han. Mener nå jeg da.
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2004 #3 Skrevet 18. april 2004 alle har vel fantasier mener nå jeg da, så bare hold på at dette er en vill fantasi og ikke noe mer.. men det var vel ikke snakk om sex slik som lille my nevnte? var vel mer et kyss... nei jeg tror det var en vil fantasi og det er vel normalt å ha ne gang i blandt.
Doo Wop Skrevet 18. april 2004 #4 Skrevet 18. april 2004 Det er klart alle fantaserer og dagdrømmer innimellom. De fleste har et lite behov for bekreftelse av andre enn partneren sin innimellom. Men det er kanskje ikke noen god ide å dagdrømme om en eks som du forsatt har en viss kontakt med. Høres litt farlig ut spør du meg.... Det er ikke noe galt med deg, men tenk fornuftig, for du er tydeligvis i et bra forhold som det er verdt å ta vare på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå