Gå til innhold

Når er mannen "ferdig" utseendemessig og aldersmessig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen kvinner liker jo eldre menn.

Når mener dere at mannen er "ferdig"? Utseendemessig og aldersmessig?

Da tenker jeg på, hvor lenge kan de holde på med singellivet sitt?

Ikke ville stifte familie, men bare leve ungkarslivet, god mat og drikke, feste osv.

Anonymous poster hash: afe14...fd4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er individuelt, kommer jo an på hvordan de lever. Det er jo heller ikke noen aldersgrense for forhold. Mange blir jo skilt og finner nye partnere i høy alder.

Anonymous poster hash: db903...0c3

Skrevet (endret)

Antar at du spør kvinner her, men jeg svarer allikevel :smoke:

Mannfolk kan holde på med dette singellivet akkurat så lenge de selv vil.

Er ikke alle som vil ha barn og familie, og da blir det aldri noe annet liv enn han har nå.

Inntil han ikke orker mer selvfølgelig. I perioden 60-70 års alder er det nok ikke mange som fester like mye lenger hehe

Endret av Steinar40
  • Liker 1
Gjest Tirkes
Skrevet

Noen ser slitne ut som 30åringer, og noen er råflotte i femtiåra.

Kommer litt an på genetikk, litt an på personlighet, litt livstil og litt øya til den som ser.

• Liker 3
Skrevet

Jeg antar at TS spør fordi hun har surret seg borti en eller annen middelaldrende tulling som fortsatt fester og drikker etc.

Det prosjektet kan jeg da bare råde deg til å gi opp, TS.

AnonymBruker
Skrevet

Noen kvinner liker jo eldre menn.

Når mener dere at mannen er "ferdig"? Utseendemessig og aldersmessig?

Da tenker jeg på, hvor lenge kan de holde på med singellivet sitt?

Ikke ville stifte familie, men bare leve ungkarslivet, god mat og drikke, feste osv.

Anonymous poster hash: afe14...fd4

Det varierer litt, noen holder seg bedre enn andre pga gener og livvstill. Generelt vil jeg si at menn taper seg utseendemessig når de mister håret på hodet og får mer hår på kroppen (ryggen). De taper seg også når de får stor mage. Når dette inntreffer varierer, men kanskje et gjennomsnitt rundt 38-40år.

Sånn aldersmessig syns jeg menn bør etablerer seg og få barn senest i 35års alder. Det er min personlige mening.

Anonymous poster hash: 81522...151

• Liker 3
Skrevet

Traff en svært flott 50-åring på jobb for en stund siden, jeg er 35 og han dukket opp i tankene mine mange ganger de neste dagene. Mange andre har latt seg forfalle før de er 30. Generelt vil jeg vel si at de fleste er flottest før de er 42-45, men noen har draget langt oppi årene. Det riktige tidspunktet for en mann å sl seg ned, er når han har truffet dama som betyr mer

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Det er ikke MANGE flotte menn fra 40 og oppover. Sånn er det vel med damer også.

Tror også det kan være vanskelig å "finne roen" dersom man har levd et ungkarsliv med drag på damene og mye uteliv, at rastløsheten og glede over friheten er sterkere enn lysten på stabilt forhold og innskrenkede muligheter.

Kan nok også være vanskelig å akseptere at draget ikke er like sterkt etter hvert og det er noe litt ynkelig over menn i førtiårene som fortsatt kun legger an på damer under 30. Utvalget blir rett og slett dårligere og hva er da poenget med å slå seg til ro?

• Liker 1
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Men "ferdig". Hm. Det tror jeg ikke man trenger å bli i det hele tatt. Dersom man holder seg greit, dvs ikke har utviklet alkoholisme, blitt feit og dvask, samt steller seg nogenlunde og kler seg ok.

Det finnes noen få menn som har draget og ser flotte ut langt etter at de har fylt femti også.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg antar at TS spør fordi hun har surret seg borti en eller annen middelaldrende tulling som fortsatt fester og drikker etc.

Det prosjektet kan jeg da bare råde deg til å gi opp, TS.

De fleste middelaldrene tullingene som fester og drikker gjør det vel i gledesrus etter å ha skilt seg fra et forhold de har vært ferdige med i ti år eller mer? Før var det jo slik at kvinner fikk barna, så menn som ikke orket tanken på å se dem annenhver helg var tvungne til å holde seg inne med uvesenet av en kvinne som nektet dem samvær. Det kjennes vel som å slippe ut fra fengsel.

Anonymous poster hash: dd1d3...2fe

Skrevet

De fleste middelaldrene tullingene som fester og drikker gjør det vel i gledesrus etter å ha skilt seg fra et forhold de har vært ferdige med i ti år eller mer? Før var det jo slik at kvinner fikk barna, så menn som ikke orket tanken på å se dem annenhver helg var tvungne til å holde seg inne med uvesenet av en kvinne som nektet dem samvær. Det kjennes vel som å slippe ut fra fengsel.

Anonymous poster hash: dd1d3...2fe

Tja, etter hva jeg har hørt så er det dama som går i 2 av 3 forhold.

Dermed vil jeg heller tro at de fleste middelaldrene tullingene som fester og drikker gråter i ølet etter å ha blitt skilt.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Når ambulanse/helsepersonell lukker øynene hans og drar ett hvitt laken over ham.

Anonymous poster hash: e1f2f...5ed
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde Elvis levd den dag i dag hadde det vært en kø med kvinner på aldershjemmet hans som ville suge av han fordi de syntes han var så kjekk og deilig. Enkelte menn går aldri ut på dato.

Anonymous poster hash: 02395...4ec
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 28, og liker forsåvidt eldre menn, men synes singellivet tærer ofte både på utseendet og personligheten (i den forstand at man ikke blir "voksen"). Felles for mennene som jeg treffer i 40-, 50- og til og med 60-årene som jeg synes er attraktive er at de har kone/samboer. Imens har jeg en del single kompiser i midten/slutten av 30-årene som ser ganske slitne ut, og jeg synes det er litt patetisk at de jager rundt etter yngre damer. Folk vil jo stort sett se bedre ut når de ikke er på fylla hver helg, og man blir gjerne litt mer attraktiv personlighetsmessig av å ha meningsfulle forhold og ansvar for noen andre enn seg selv.

Anonymous poster hash: b571f...5c6
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 28, og liker forsåvidt eldre menn, men synes singellivet tærer ofte både på utseendet og personligheten (i den forstand at man ikke blir "voksen"). Felles for mennene som jeg treffer i 40-, 50- og til og med 60-årene som jeg synes er attraktive er at de har kone/samboer. Imens har jeg en del single kompiser i midten/slutten av 30-årene som ser ganske slitne ut, og jeg synes det er litt patetisk at de jager rundt etter yngre damer. Folk vil jo stort sett se bedre ut når de ikke er på fylla hver helg, og man blir gjerne litt mer attraktiv personlighetsmessig av å ha meningsfulle forhold og ansvar for noen andre enn seg selv.

Anonymous poster hash: b571f...5c6

Jeg synes det er omvendt, synes mange blir satt av å være i forhold over lang tid, virker som om en del mister livsgnisten. Selvfølgelig er man på fylla hver helg setter det sine spor, men ikke alle single er på fylla hele tiden.

Skrevet

Er vel mange menn som fortsatt er single, uten barn og familie her i Oslo?

Storbyfenomen?

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Det er veldig vanlig på bygda og det, tro meg! :P

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes det er omvendt, synes mange blir satt av å være i forhold over lang tid, virker som om en del mister livsgnisten. Selvfølgelig er man på fylla hver helg setter det sine spor, men ikke alle single er på fylla hele tiden.

De vellykkede single ser bra ut, andre har ikke knekt koden. Og så er det mange menn som styles litt av partnerne sine.
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge mannen har penger så er det vel ingen aldersgrense. Noe Hugh Hefner er et glimrende eksempel på:

hefnerG150307_468x544.jpg

Anonymous poster hash: 08c57...951
  • Liker 1
Skrevet

Noen ser slitne ut som 30åringer, og noen er råflotte i femtiåra.

Kommer litt an på genetikk, litt an på personlighet, litt livstil og litt øya til den som ser.

Mest livsstil. #Fact.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...