AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #1 Skrevet 21. juli 2013 Jeg går aldri født, eller vært med på fødsel selv. Når jeg ser program på tv, syns jeg det er helt forferdelig å se på smertene kvinnene er i. Og jeg kjenner de ikke engang! Det må være fryktelig frustrerende og ubehagelig å se fruen sin i den situasjonen? Og sikkert heldig traumatisk for mange? Har dere snakket om dette, og fått slike tilbakemeldinger? Jeg nekter å tro at alle syns alt var fantasisk...Anonymous poster hash: 71bc1...2cb 1
Teriyaki Skrevet 21. juli 2013 #2 Skrevet 21. juli 2013 Han synes det var vondt å se meg ha så store smerter, og synes det hele var ganske brutalt. Men han var også svært stolt av meg og hadde et voldsomt behov for snakke om fødselen til andre og fortelle hvordan det hadde vært i dagene etterpå.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #3 Skrevet 21. juli 2013 Jeg går aldri født, eller vært med på fødsel selv. Når jeg ser program på tv, syns jeg det er helt forferdelig å se på smertene kvinnene er i. Og jeg kjenner de ikke engang! Det må være fryktelig frustrerende og ubehagelig å se fruen sin i den situasjonen? Og sikkert heldig traumatisk for mange? Har dere snakket om dette, og fått slike tilbakemeldinger? Jeg nekter å tro at alle syns alt var fantasisk...Anonymous poster hash: 71bc1...2cb Tror nok ikke at kvinner syns det er fantastisk! Anonymous poster hash: 891e9...5f3 2
siebaeo Skrevet 21. juli 2013 #4 Skrevet 21. juli 2013 Tror nok ikke at kvinner syns det er fantastisk! Anonymous poster hash: 891e9...5f3 Det spørs hva man legger i fantastisk For min del var det en litt sjokkerende (og så klart smertefull) opplevelse. Men like fullt fantastisk Mannen opplevde det som frustrerende å ikke kunne hjelpe til mot smerten, og fant det kanskje litt sjokkerende han og (voldsom vakuumforløsning), men etterpå var han nok ganske stolt og litt ydmyk overfor hele situasjonen tror jeg. Men det var jo veldig stort for han også. Og han var like til stede, om ikke mer, i dagene etter fødsel. Og han har viderefortalt en del han og.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #5 Skrevet 21. juli 2013 Mannen min vil få taushetsplikt, bortsett fra at han får snakke med bestevenner som kan holde munn. Det som skjer når jeg føder, har ingen noe med å involvere andre i. Han har barn fra før, og sier at han for sin egen del ville latt være å være med på fødsel om han var sikker på at jeg ikke trenger ham der. Han har også sagt at han ville ha støttet meg om jeg ville hatt selvvalgt keisersnitt, og at det beste var lettelsen over at det gikk bra og barnet var friskt. Han syntes ikke det var en stor opplevelse, men jeg tror ikke han syntes det var traumatisk heller.Anonymous poster hash: 30aba...138
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #6 Skrevet 21. juli 2013 Jeg vet ikke helt hva mannen min tenker, vi har ikke snakket så mye om det. Tror han synes det tok lang tid og at det var synd på meg. Men når det var ferdig var det ferdig, og for hans del fort glemt tror jeg Vi fikk jo noe mye mer spennende å tenke på, nemlig lille babyen. Da forandrer fokus seg fort Anonymous poster hash: 21c04...216
siebaeo Skrevet 21. juli 2013 #7 Skrevet 21. juli 2013 Min kjære fikk det ærefulle oppdraget å holde igjen senga når de dro ut babyen, så han følte kanskje at han deltok litt.. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #8 Skrevet 21. juli 2013 Tror nok ikke at kvinner syns det er fantastisk! Anonymous poster hash: 891e9...5f3 Nå handler jo tråden om mennene/partneren da....Anonymous poster hash: 71bc1...2cb
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #9 Skrevet 21. juli 2013 Han sier han føltes seg veldig hjelpeløs! Var 9 personer totalt i rommet når jeg fødte, så ble nok veldig voldsomt for han! Men når lillegutt endelig kom har han sagt at han var ekstremt lettet for at alt hadde gått fint! har hørt fra familien i ettertid at han skrøt veldig av meg og at han var veldig stolt! Anonymous poster hash: c725a...b4c
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #10 Skrevet 21. juli 2013 Hvem tanker, ikke hvordan tanker! Anonymous poster hash: 2602f...16c
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #11 Skrevet 21. juli 2013 Hvem tanker, ikke hvordan tanker!Anonymous poster hash: 2602f...16c Herregud, triste menneske. Du skjønner sikkert ikke hva som menes? Og for å rette det, blir det isåfall hva slags, ikke hvem!Anonymous poster hash: 71bc1...2cb 6
Redbull Skrevet 21. juli 2013 #12 Skrevet 21. juli 2013 Hvem tanker, ikke hvordan tanker!Anonymous poster hash: 2602f...16c HVEM tanker sitter parneren med? Seriøst?? 10
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #14 Skrevet 21. juli 2013 HVILKEN tanker...... Hvilke isåfall! Men herregud - ta rettskriving i en annen tråd? Dette har jo ingenting med saken å gjøre.Anonymous poster hash: 71bc1...2cb 4
monkey Skrevet 21. juli 2013 #15 Skrevet 21. juli 2013 hadde ikke tenkt å gjøre det, men ble jo helt feil da alle andre skulle rette på det.. HVEM,HVORDAN..herregud..
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #16 Skrevet 21. juli 2013 hvem= person hvordan= utførelse Hvilke eller hva slags tanker.... Anonymous poster hash: 18c8e...2ef 5
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #17 Skrevet 21. juli 2013 Hvem tanker, ikke hvordan tanker! Anonymous poster hash: 2602f...16c Hvilke!! Anonymous poster hash: 25741...c7e 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #18 Skrevet 21. juli 2013 hadde ikke tenkt å gjøre det, men ble jo helt feil da alle andre skulle rette på det.. HVEM,HVORDAN..herregud.. Du skrev jo feil selv.. Men nok om det - kan noen rydde tråden?Anonymous poster hash: 71bc1...2cb
kaprifolen Skrevet 21. juli 2013 #19 Skrevet 21. juli 2013 Min mann ble fylt av ærefrykt over den oppgaven jeg gjorde! Og det ble jeg også! Umulig å forestille seg at noen av de pysete jentene jeg kjenner har gjort det samme... Hahaha! Han syntes jeg var helt utrolig flink og tøff. Og han følte også selv at han fikk gjort alt "riktig". Vi spilte helt utrolig godt på lag fra første rie, så vi kunne begge se tilbake og tenke at vi ikke kunne gjort noe annerledes sånn sett... (man gjør seg erfaringer som at neste gang skal jeg gå i badekaret tidligere osv, men det blir noe annet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå