AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #1 Skrevet 21. juli 2013 Har siklet etter denne en stund nå, men så prøvdesatt jeg den hos en møbelbutikk og jeg ser for meg at den må være utrolig vond å sitte i hvis jeg f.eks sitter på pcen eller leser en bok - altså over lenger tid? Anonymous poster hash: dffdf...f22
Gjest åffårno Skrevet 21. juli 2013 #2 Skrevet 21. juli 2013 Det er riktig. Jeg har spisestolene - som har ganske lik sittekomfort som gyngestolen, and let`s be honest; It`s shit. Altså, det går helt fint om man har ei god pute under - men jeg ville personlig ikke kjøpt dem om igjen pga sittekomfort, ei heller gyngestolen(har vurdert den selv). Kunne hatt den som en stol i gang/soverom, men ikke til skikkelig bruk. Dessuten ripes materialet ekstremt lett, og vi har hverken barn eller hund. Det er vanskelig å vaske av skitt, og mine har flere permanente små "skader" som jeg ikke begriper hvordan har kommet dit - ingen andre møbler i heimen ser sånn ut. Jeg hadde droppet det som bruksmøbel, iallefall. Eames er igrunnen mest til pynt, spør du meg. Og bakenden min har jo hatt en god del år på å tilvenne seg til de, uten hell 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #3 Skrevet 21. juli 2013 Det er riktig. Jeg har spisestolene - som har ganske lik sittekomfort som gyngestolen, and let`s be honest; It`s shit. Altså, det går helt fint om man har ei god pute under - men jeg ville personlig ikke kjøpt dem om igjen pga sittekomfort, ei heller gyngestolen(har vurdert den selv). Kunne hatt den som en stol i gang/soverom, men ikke til skikkelig bruk. Dessuten ripes materialet ekstremt lett, og vi har hverken barn eller hund. Det er vanskelig å vaske av skitt, og mine har flere permanente små "skader" som jeg ikke begriper hvordan har kommet dit - ingen andre møbler i heimen ser sånn ut. Jeg hadde droppet det som bruksmøbel, iallefall. Eames er igrunnen mest til pynt, spør du meg. Og bakenden min har jo hatt en god del år på å tilvenne seg til de, uten hell Takk for svar, jeg har spisestolene (DAR-stolene) og synes de er ok (litt lave, så vi måtte kjøpe spesialbestilt bord). Men gyngestolen er jo lavere (ser det ut som) og uten armlener, så, ja, er litt skeptisk. Kjedelig at de riper seg opp lett, mine er helt nye... :/ Men da burde jeg kanskje vurdere en annen gyngestol da. Tusen takk for ærlig og god tilbakemelding :D Anonymous poster hash: dffdf...f22
Gjest åffårno Skrevet 21. juli 2013 #4 Skrevet 21. juli 2013 Takk for svar, jeg har spisestolene (DAR-stolene) og synes de er ok (litt lave, så vi måtte kjøpe spesialbestilt bord). Men gyngestolen er jo lavere (ser det ut som) og uten armlener, så, ja, er litt skeptisk. Kjedelig at de riper seg opp lett, mine er helt nye... :/ Men da burde jeg kanskje vurdere en annen gyngestol da. Tusen takk for ærlig og god tilbakemelding :D Anonymous poster hash: dffdf...f22 Jeg har de uten armlener, da - så blir ikke helt som gyngestolen. Men problemet er jo uansett for bakenden Og ryggen, spesielt i gyngestolen synes jeg. Og hvertfall spesielt om den skal være uten armlener. Og du har jo rett i at den er lavere, og det synes jeg ikke hjelper på saken - det gjør bare komforten enda verre for min del iallefall. Egget lenestol har jo og fått mange komfortklager, likevel betaler folk en zilliard for den. Jeg har lett i hundre år etter en fin lenestol uten hell, så jeg ønsker deg lykke til
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #5 Skrevet 21. juli 2013 Jeg har de uten armlener, da - så blir ikke helt som gyngestolen. Men problemet er jo uansett for bakenden Og ryggen, spesielt i gyngestolen synes jeg. Og hvertfall spesielt om den skal være uten armlener. Og du har jo rett i at den er lavere, og det synes jeg ikke hjelper på saken - det gjør bare komforten enda verre for min del iallefall. Egget lenestol har jo og fått mange komfortklager, likevel betaler folk en zilliard for den. Jeg har lett i hundre år etter en fin lenestol uten hell, så jeg ønsker deg lykke til Er veldig lav, 1.60, men samboeren min på 1.86 synes at dar-stolene med armlener er behagelige. Så jeg vet ikke om det hjelper på? Siden gyngestolen er lavere har jeg samme antakelser som deg, så jeg styrer unna. Enig - det er uuuumulig å finne, enten ser det for gammeldags, for retro eller for shabby chic ut, eller så er det design og ikke sittevennlig. Hehe, da blir det bare å lete videre. Kanskje jeg finner en som passer om tre år, når vi har flyttet ut:P Anonymous poster hash: dffdf...f22
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #6 Skrevet 25. juli 2013 Jeg har hatt spisestuestolene i mange år og er veldig fornøyd. Er ikke enig i at de er vonde å sitte i, eller at de blir fort ripet. Når vi har gjester sitter vi alltid ved spisebordet og jeg har fått mange kommentarer på at de er gode å sitte lenge i. Tror mye av grunnen til det er at de gir litt etter når man beveger seg. Gyngestolen hadde jeg hjemme på prøve for noen år siden. Hadde et sted i stuen den tok seg skikkelig bra ut, men etter en helg måtte jeg bare innse at den ikke var noe god, så da ble den returnert. Anonymous poster hash: 9e05e...168
Gjest TinaT Skrevet 26. juli 2013 #7 Skrevet 26. juli 2013 Jeg har sittet en hel kveld i Eames spisestuestol og jeg syntes de var herlige å sitte i. Men jeg tror nok at jeg hadde valgt en annen som gyngestol - for meg virker den altfor kort i ryggen til å være avslappende og behagelig. Men du som sa at Egget ikke er god tar veldig feil ... Egget er kjempegod å sitte i
Gjest Superwoman! Skrevet 26. juli 2013 #8 Skrevet 26. juli 2013 (endret) De er såå fine! Har desverre ikke prøvd de, men selv tenkt på å kjøpe de. Vet om en som minner veldig, og er ekstremt god å sitte i! Desverre kommer jeg ikke på hvilket merket det er. Den er ihvertfall ekstremt behagelig. Skal gi beskjed hvis jeg finner det ut! EDIT: Stingray gyngestol var navnet. Helt fantastisk god, men for stor til å bli brukt som spisestol. Passer perfekt til å slappe av i, lese, være på pc´en osv. Endret 26. juli 2013 av Superwoman!
Ciara Skrevet 26. juli 2013 #9 Skrevet 26. juli 2013 Stingray er fantastisk, den står på ønskelisten min 1
Gjest TinaT Skrevet 27. juli 2013 #10 Skrevet 27. juli 2013 Stingray er fantastisk, den står på ønskelisten min Enig
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #11 Skrevet 1. mai 2017 På Sunday, July 21, 2013 den 10.57, Gjest åffårno skrev: Det er riktig. Jeg har spisestolene - som har ganske lik sittekomfort som gyngestolen, and let`s be honest; It`s shit. Altså, det går helt fint om man har ei god pute under - men jeg ville personlig ikke kjøpt dem om igjen pga sittekomfort, ei heller gyngestolen(har vurdert den selv). Kunne hatt den som en stol i gang/soverom, men ikke til skikkelig bruk. Dessuten ripes materialet ekstremt lett, og vi har hverken barn eller hund. Det er vanskelig å vaske av skitt, og mine har flere permanente små "skader" som jeg ikke begriper hvordan har kommet dit - ingen andre møbler i heimen ser sånn ut. Jeg hadde droppet det som bruksmøbel, iallefall. Eames er igrunnen mest til pynt, spør du meg. Og bakenden min har jo hatt en god del år på å tilvenne seg til de, uten hell Hva finner man ikke ut av ved å google og ende opp med nyttig erfaring fra kg? Der forsvant ønsket om den gyngestolen. Anonymkode: bf204...91e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå