Gjest Gresshoppesang Skrevet 21. juli 2013 #1 Skrevet 21. juli 2013 Litt suspekt kilde, men morsom lesing likevel. Denne kan vi dra fram neste gang det dukker opp en tråd om den tikkende biologiske klokken. http://www.abcnyheter.no/livet/2013/07/21/eldre-kvinner-er-fruktbare-som-yngre *litt langsom søndagsformiddag her*
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #2 Skrevet 21. juli 2013 Nå vet jeg at jeg går under kategorien "eldre kvinne".Anonymous poster hash: fac2e...793
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #3 Skrevet 21. juli 2013 Jepp. Nå kan kvinner slutte med å reise til Danmark og heller finne seg en mann, en far til barna sine. Bedre det enn at barna vokser opp med staten til far. Kvinner har ikke lenger noen unnskyldning. Anonymous poster hash: 24312...0b1 1
Gjest Gresshoppesang Skrevet 21. juli 2013 #4 Skrevet 21. juli 2013 Jepp. Nå kan kvinner slutte med å reise til Danmark og heller finne seg en mann, en far til barna sine. Bedre det enn at barna vokser opp med staten til far. Kvinner har ikke lenger noen unnskyldning. Anonymous poster hash: 24312...0b1 Nei, man må bare finne seg en yngre, aktiv, attraktiv mann, som har andre hobbyer enn å klø seg på ballene og lukte på fingrene for å finne ut om det lukter annerledes nå enn for en halvtime siden. Tror ikke det faktum at den biologiske klokketikkingen ikke er så ille som først antatt, tar bort det faktum at det finnes for få gode menn? 1
Gjest Gresshoppesang Skrevet 21. juli 2013 #5 Skrevet 21. juli 2013 Nå vet jeg at jeg går under kategorien "eldre kvinne".Anonymous poster hash: fac2e...793 Livet mitt ble bedre etter at jeg fylte 35. Ble mye flinkere til å nyte det! 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #6 Skrevet 21. juli 2013 Nei, man må bare finne seg en yngre, aktiv, attraktiv mann, som har andre hobbyer enn å klø seg på ballene og lukte på fingrene for å finne ut om det lukter annerledes nå enn for en halvtime siden. Tror ikke det faktum at den biologiske klokketikkingen ikke er så ille som først antatt, tar bort det faktum at det finnes for få gode menn? Du tror det finnes gode menn blant unge smågutter? Hvis de finnes søker de seg heller til jevnaldrede eller yngre kvinner, ikke til gamle damer som nesten er gått ut på dato. Anonymous poster hash: 24312...0b1
Silfen Skrevet 21. juli 2013 #7 Skrevet 21. juli 2013 Dette er jo gammelt nytt. Det er vel brukt 36-37 som fra den alderen fertiliteten begynner å synke drastisk i mange år allerede.
Gjest Gresshoppesang Skrevet 21. juli 2013 #8 Skrevet 21. juli 2013 Du tror det finnes gode menn blant unge smågutter? Hvis de finnes søker de seg heller til jevnaldrede eller yngre kvinner, ikke til gamle damer som nesten er gått ut på dato. Anonymous poster hash: 24312...0b1 Det kommer an på hva du legger i unge smågutter? Ser ikke heeeelt problemet i at en dame på 38 finner seg en mann på 35? Og med tanke på et det er noen menn som aldri blir far (og at flere damer blir mødre enn det er menn som blir fedre), men som har lyst til å bli det, så må unge smågutter kanskje "ta til takke" med rynkete damer som har passert 30? *grøss*
Gjest Gresshoppesang Skrevet 21. juli 2013 #9 Skrevet 21. juli 2013 Dette er jo gammelt nytt. Det er vel brukt 36-37 som fra den alderen fertiliteten begynner å synke drastisk i mange år allerede. Det er søndag formiddag, agurktid og mye gøyere å henge på KG enn på treningssenteret. Slike nyheter som dette skaper i alle fall litt høy puls for noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå