Gå til innhold

Ojsann! Dette var jo greit for damene!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå vet jeg at jeg går under kategorien "eldre kvinne".

Anonymous poster hash: fac2e...793

AnonymBruker
Skrevet

Jepp. Nå kan kvinner slutte med å reise til Danmark og heller finne seg en mann, en far til barna sine. Bedre det enn at barna vokser opp med staten til far. Kvinner har ikke lenger noen unnskyldning.

Anonymous poster hash: 24312...0b1
  • Liker 1
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Jepp. Nå kan kvinner slutte med å reise til Danmark og heller finne seg en mann, en far til barna sine. Bedre det enn at barna vokser opp med staten til far. Kvinner har ikke lenger noen unnskyldning.

Nei, man må bare finne seg en yngre, aktiv, attraktiv mann, som har andre hobbyer enn å klø seg på ballene og lukte på fingrene for å finne ut om det lukter annerledes nå enn for en halvtime siden. ;)

Tror ikke det faktum at den biologiske klokketikkingen ikke er så ille som først antatt, tar bort det faktum at det finnes for få gode menn?

• Liker 1
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Nå vet jeg at jeg går under kategorien "eldre kvinne".

Anonymous poster hash: fac2e...793

Livet mitt ble bedre etter at jeg fylte 35. Ble mye flinkere til å nyte det!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, man må bare finne seg en yngre, aktiv, attraktiv mann, som har andre hobbyer enn å klø seg på ballene og lukte på fingrene for å finne ut om det lukter annerledes nå enn for en halvtime siden. ;)

Tror ikke det faktum at den biologiske klokketikkingen ikke er så ille som først antatt, tar bort det faktum at det finnes for få gode menn?

Du tror det finnes gode menn blant unge smågutter? Hvis de finnes søker de seg heller til jevnaldrede eller yngre kvinner, ikke til gamle damer som nesten er gått ut på dato.

Skrevet

Dette er jo gammelt nytt. Det er vel brukt 36-37 som fra den alderen fertiliteten begynner å synke drastisk i mange år allerede.

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Du tror det finnes gode menn blant unge smågutter? Hvis de finnes søker de seg heller til jevnaldrede eller yngre kvinner, ikke til gamle damer som nesten er gått ut på dato.

Det kommer an på hva du legger i unge smågutter? Ser ikke heeeelt problemet i at en dame på 38 finner seg en mann på 35?

Og med tanke på et det er noen menn som aldri blir far (og at flere damer blir mødre enn det er menn som blir fedre), men som har lyst til å bli det, så må unge smågutter kanskje "ta til takke" med rynkete damer som har passert 30? *grøss*

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Dette er jo gammelt nytt. Det er vel brukt 36-37 som fra den alderen fertiliteten begynner å synke drastisk i mange år allerede.

Det er søndag formiddag, agurktid og mye gøyere å henge på KG enn på treningssenteret. Slike nyheter som dette skaper i alle fall litt høy puls for noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...