Gå til innhold

Sendte han et nakenbilde - han ble dritsur!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han var ute med noen venner i går kveld, jeg tenkte jeg skulle erte han litt før han kom tilbake, så sendte et nakenbilde (uten ansikt). Han ble dritsur! Sa jeg ikke kunne sende sånn da han var ute med andre, fordi "de kan se bildet".

Hvem er det som åpner meldinger rett foran trynet på andre folk? Man holder vel ikke mobilen midt på bordet... Lurer på hva han egentlig drev med. Trodde menn likte sånn jeg, han gjorde i hvert fall det før. Æsj, føler meg som en idiot :( Noen som har vært borti samme? Har ikke hørt fra han siden dette, jeg bare svarte: "sorry, skal ikke gjenta seg"

Anonymous poster hash: 0e656...50a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe sååå flaut :P .Men jeg hadde aldri ville ha sendt ett sånn bilde da han min var ute med gutta.....gutter er gutter vet du.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg forstår ham litt.. Mobilskjermene i dag er jo kjempestore, og jeg har selv opplevd mange ganger at andre ser over skulderen min når jeg er på mobilen. Jeg hadde også blitt litt stresset om jeg plutselig hadde et nakenbilde på mobilen og ikke visste om noen hadde sett det :P

Men han kunne ha reagert på en bedre måte og ikke fått deg til å føle at du gjorde noe dumt.. Kansje du kan sende "forvarsel" nestegang? Om du forstår..

Endret av Eau de perfume
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ham litt.. Mobilskjermene i dag er jo kjempestore, og jeg har selv opplevd mange ganger at andre ser over skulderen min når jeg er på mobilen. Jeg hadde også blitt litt stresset om jeg plutselig hadde et nakenbilde på mobilen og ikke visste om noen hadde sett det :P

Men han kunne ha reagert på en bedre måte og ikke fått deg til å føle at du gjorde noe dumt.. Kansje du kan sende "forvarsel" nestegang? Om du forstår..

Uff, ja. Burde sendt forvarsel. Men han fikk meg til å føle meg så dum nå, nevnte ikke engang bildet. Ble bare skikkelig frekk og sur. Ødela selvtilliten min der..

Anonymous poster hash: 1a0e2...c76

AnonymBruker
Skrevet

Noe sååå flaut :P .Men jeg hadde aldri ville ha sendt ett sånn bilde da han min var ute med gutta.....gutter er gutter vet du.

Flaut, ja :( Han var ute med broren sin og kona hans, og antakeligvis noen andre jenter. Kanskje bare jeg som er sånn, men jeg trekker i hvertfall mobilen inntil meg når jeg får meldinger fra han.

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Hvis ikke du bryr deg om at noen andre kunne ha sett bilde av deg, så skjønner jeg ikke hvorfor han reagerer så kraftig.

Dårlig gjort å få deg til å føle deg dum, når du gjorde noe du trodde ville glede han.

• Liker 14
Gjest Don-Juan
Skrevet

Han har glemt hvor heldig han er som har deg. Og han får deg til å føle deg dum.

Det var veldig dårlig gjort - av han.

Mann

AnonymBruker
Skrevet

Hvis ikke du bryr deg om at noen andre kunne ha sett bilde av deg, så skjønner jeg ikke hvorfor han reagerer så kraftig.

Dårlig gjort å få deg til å føle deg dum, når du gjorde noe du trodde ville glede han.

Er jo ingen som vet at det er meg uten ansikt, og bildet var ganske lite før man laster det ned. Nå gidder han ikke å svare meg heller. Lurer på om han ble sur fordi han var med andre jenter :(

AnonymBruker
Skrevet

Ville du blitt glad for å få et hodeløst bilde av han naken med stor stå? Mens folk sitter rundt og ser på mobilen din? Nettopp!!

Anonymous poster hash: 90c58...5cd
  • Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Ville du blitt glad for å få et hodeløst bilde av han naken med stor stå? Mens folk sitter rundt og ser på mobilen din? Nettopp!!

Anonymous poster hash: 90c58...5cd

Ja, fordi jeg åpner aldri meldinger fra han så andre kan se.

Gjest sweetsugar
Skrevet

Uhm, skal ikke anta noe som helst da jeg ikke kjenner fyren, men synes det er rart at han blir sur når du sente ett nakenbilde.....

• Liker 3
Gjest Blondie65
Skrevet

Hvorfor sendte du bildet?

Han er ute sammen med venner og familie og du er ikke med. Du sender et bilde som var ment for å erte han, og han følte seg pinlig berørt og flau i situasjonen. Kanskje de andre så reaksjonen hans og spurte hva det var - etc.

For meg virker det som om du ikke tåler at han er ute uten deg og skriker etter oppmerksomhet. Hadde kjæresten min gjort det der hadde jeg reagert akkurat på samme måten som din kjæreste har gjort. Og jeg hadde nok seriøst tenkt gjennom hvordan jeg skulle forholde meg til dette og hvordan jeg skulle få kjæresten fil å forstå at jeg ikke er noens eiendom og at jeg ikke heller ønsker å bli sendt upassende meldinger mens jeg tilbringer tid med venner. Kanskje det er derfor det er taust nå?

Skrevet

Hmm skjønner ham litt, folk sitter jo tett, dagens telefoner har store skjermer, folk bruker telefonen mer sosialt sammen nå enn før. Men at han skulle skjelle deg ut/gjøre deg flau syns jeg var jævla dårlig gjort.

Men likevel tøft gjort av deg TS, mange menn ville misunt ham for å ha deg tror jeg nok.

Ikke la det knekke selvtillitten din da, kan hende han bare ble sykt stressa

• Liker 1
Skrevet

Det jeg mente med "misunnelsen" fra andre, er at mange av damene i forhold viser knapt fram kroppen sin, slår av lyset før kos osv... Bra du er stolt og avslappa

AnonymBruker
Skrevet

Hvem er det som åpner meldinger rett foran trynet på andre folk?

Anonymous poster hash: 0e656...50a

De fleste? Jeg gjør i hvert fall det, men så har jeg forhåpentligvis ingen på lista som sender meg slibrige bilder heller :P Du må faktisk regne med at folk ser det når du sender bilder som dette.

Anonymous poster hash: 6fa50...356

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han er ute sammen med venner og familie og du er ikke med. Du sender et bilde som var ment for å erte han, og han følte seg pinlig berørt og flau i situasjonen. Kanskje de andre så reaksjonen hans og spurte hva det var - etc.

For meg virker det som om du ikke tåler at han er ute uten deg og skriker etter oppmerksomhet. Hadde kjæresten min gjort det der hadde jeg reagert akkurat på samme måten som din kjæreste har gjort. Og jeg hadde nok seriøst tenkt gjennom hvordan jeg skulle forholde meg til dette og hvordan jeg skulle få kjæresten fil å forstå at jeg ikke er noens eiendom og at jeg ikke heller ønsker å bli sendt upassende meldinger mens jeg tilbringer tid med venner. Kanskje det er derfor det er taust nå?

Haha, eiendom? Hva er det du snakker om? Dette er noe vi har gjort mange ganger før for å erte hverandre offentlig, noe vi begge har likt inntil nå. Og vi har aldri åpnet meldingene foran andre. Hvis det for deg betyr at jeg "skriker etter oppmerksomhet", så betyr det bare at jeg ikke er så uptight som du er :)

• Liker 6
Skrevet

Det var da svært så bombastisk? Virker som om TS og typen har sendt litt bilder til hverandre i ny og ne ellers. Forstår begge parter, men det er da ingen grunn til å trekke slutninger om personligheten deres...

• Liker 5
Gjest Blondie65
Skrevet

Det var da svært så bombastisk? Virker som om TS og typen har sendt litt bilder til hverandre i ny og ne ellers. Forstår begge parter, men det er da ingen grunn til å trekke slutninger om personligheten deres...

For meg virker det slik og for meg ville en slik sms blitt oppfattet som det.

Skrevet

Forstår han kjempe godt faktisk :P

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Forstår han kjempe godt faktisk :P

TS her. Ja, hadde forstått han jeg også hvis dette var første gangen jeg hadde sendt noe. Men vi har gjort dette i snart to år, og han har alltid blitt veldig pirret og glad, selv ute blant folk. Litt sjokk at han plutselig ble sur bare :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...