AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #1 Skrevet 21. juli 2013 Drakk altfor mye i går, og bedrev telefonterror mot en fyr Jeg ringte mange ganger, og sendte et par meldinger. Han tok tlf en gang, men la på etterhvert. Jeg maste om at han skulle komme til meg. Uansett, jeg er så flau. Herregud så utrolig pinlig!! Og nå sitter jeg her med DEN angsten og angrer. Burde jeg beklage? Eller bare aldri sende melding/ringe igjen? Anonymous poster hash: 10cdb...5bd
katt1 Skrevet 21. juli 2013 #2 Skrevet 21. juli 2013 jeg ville ha sendt en mel og skrevet at jeg angrer meg for det. Hva var grunnen til at du maste sånn ? Forsto du ikke att det ikke passet??
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #3 Skrevet 21. juli 2013 jeg ville ha sendt en mel og skrevet at jeg angrer meg for det. Hva var grunnen til at du maste sånn ? Forsto du ikke att det ikke passet?? Jeg sendte en unnskyldmelding. Skrev egentlig bare unnskyld. Aner ikke hvorfor jeg ikke skjønte at det ikke passet. Var drita og ville møte han. Visste at han hadde tlf i nærheten og da måtte han jo ta tlf når jeg ringte Anonymous poster hash: 10cdb...5bd
Gjest gjest Skrevet 21. juli 2013 #4 Skrevet 21. juli 2013 Jeg sendte en unnskyldmelding. Skrev egentlig bare unnskyld. Aner ikke hvorfor jeg ikke skjønte at det ikke passet. Var drita og ville møte han. Visste at han hadde tlf i nærheten og da måtte han jo ta tlf når jeg ringte Anonymous poster hash: 10cdb...5bd Har du fått svar ts? Er dette en fyr du har holdt på med?
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #5 Skrevet 21. juli 2013 Om han hadde kommet på besøk til deg ts, og bedt om å få pule deg i rævhullet. Ville du gjort det for å vinne hans hjerte? Anonymous poster hash: a3d41...f5b
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #6 Skrevet 21. juli 2013 Jeg ville bare sendt ham en beklagelsesmelding og så latt det ligge, med mindre han tok initiativ til noe annet. Spørs litt hvilket forhold dere har til hverandre, dog. Anonymous poster hash: 30045...6b3
Gjest Teta Skrevet 21. juli 2013 #7 Skrevet 21. juli 2013 Du har sendt unnskyld, så det er i grunn ikke mer å gjøre. Bare gå videre:)
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #8 Skrevet 21. juli 2013 Drakk altfor mye i går, og bedrev telefonterror mot en fyr Jeg ringte mange ganger, og sendte et par meldinger. Han tok tlf en gang, men la på etterhvert. Jeg maste om at han skulle komme til meg. Uansett, jeg er så flau. Herregud så utrolig pinlig!! Og nå sitter jeg her med DEN angsten og angrer. Burde jeg beklage? Eller bare aldri sende melding/ringe igjen?Anonymous poster hash: 10cdb...5bd Hvis dette er en du har noe følelsesforhold til, har du nok avslørt deg selv som plagsom, desperat, og lite classy ovenfor ham dessverre. Noe så pinlig blir nok ikke glemt, påvirket eller ikke. Tror nok du skal beklage og gå videre. Anonymous poster hash: 1ae05...59c
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #9 Skrevet 21. juli 2013 Har du fått svar ts? Er dette en fyr du har holdt på med? Ja han svarte at det var null stress, og at han selv var full. Så det er bra:) Vi har hooket opp en gang bare. Liker han ikke mer enn kos på en lørdagskveld. Anonymous poster hash: 10cdb...5bd
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #10 Skrevet 22. juli 2013 Hvis dette er en du har noe følelsesforhold til, har du nok avslørt deg selv som plagsom, desperat, og lite classy ovenfor ham dessverre. Noe så pinlig blir nok ikke glemt, påvirket eller ikke. Tror nok du skal beklage og gå videre. Anonymous poster hash: 1ae05...59c Han har fortsatt å sende meg snaps, så det er tydeligvis ikke såå ille:) Men som sagt så har jeg ikke følelser for han. Anonymous poster hash: 10cdb...5bd
Gjest sweetsugar Skrevet 22. juli 2013 #11 Skrevet 22. juli 2013 Send en melding å beklag så mye for oppførselen din du.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #12 Skrevet 23. juli 2013 Send en melding å beklag så mye for oppførselen din du. Jeg gjorde det:) Det var ikke noe problem for han, og vi har samme kontakt som før. Kanskje gutter ikke synes det er så ille å bli terrorisert? Anonymous poster hash: 10cdb...5bd 2
Gjest sweetsugar Skrevet 23. juli 2013 #13 Skrevet 23. juli 2013 Jeg gjorde det:) Det var ikke noe problem for han, og vi har samme kontakt som før. Kanskje gutter ikke synes det er så ille å bli terrorisert? Anonymous poster hash: 10cdb...5bd haha godt å høre! 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #14 Skrevet 23. juli 2013 Hehe. "Man skal ikke tro alt man leser på internett, sønn." Anonymous poster hash: 0a793...a38
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #15 Skrevet 13. august 2013 TS her. Tro det eller ei, men vi har fortsatt kontakt!Anonymous poster hash: 10cdb...5bd
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2013 #17 Skrevet 13. august 2013 Skal du se det blir dere en dag vettu
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #18 Skrevet 13. august 2013 Skal du se det blir dere en dag vettu Håper på det:) Anonymous poster hash: 10cdb...5bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå