Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil kjøpe Dermalogica produkter på nettet, men noen av produktene jeg skal ha er ikke på Strawberrynet. Er det andre gode, nett sider som selger Dermalogica og sender internasjonalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår alles kjære lookfantastic.com selger hele sortimentet til Dermalogica. Gå inn på linken og se i menyen til venstre.

Gjest Anonymous
Skrevet

ESSENTIALDAYSPA.COM SELGER OGSÅ.

Skrevet

Og også www.dermstore.com

Skrevet

Har noen av dere erfaring med å bestille slike produkter på nettet? Leveringstid, toll osv? Er det dyrt?

Skrevet

Min erfaringer med Lookfantastic er udelt positive. Mine pakker har aldri blitt stoppet i tollen, verdien på pakken blir skrevet ned hver gang, leveringstiden er fra 2-4 dager og skulle en vare være ødelagt ved ankomst får du ny vare uten problemer.

Jeg kjøper alt til håret hos LF og endel produkter fra Dermalogica og GHD børster etc. Jeg sparer nesten halvparten av salongpris her i Norge. Hele vitsen med å shoppe online er jo at det er billigere enn her i Norge.

• 1 måned senere...
Skrevet

Må du spørre dem om å skrive ned prisen, eller gjør de det selv? Og hva er grensen for tollfritt? Jeg har en link for å fortolle selv på nett, kan det være aktuelt? Er veldig uerfaren på dette...

Gjest Myumi
Skrevet

LF skriver ned verdien på pakken, du trenger ikke å si ifra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...