Lemming Skrevet 21. juli 2013 #1 Skrevet 21. juli 2013 Vet ikke om noen har sett dette/prøvd dette, men på sider som blant annet Pinterest kryr det av oppskrifter på fine DIY kjøleskapsmagneter. Man bruker en glasskule som er flat på den ene siden, limer et motiv på den flate siden og en magnet bak det igjen. Vips - hjemmelagede kjøleskapsmagneter! Men jeg kan ikke finne slike glasskuler noen steder jeg... Har noen sett slike i norske butikker? Tips til hvor jeg kan lete? Prøver å søke i nettbutikker, men vet ikke helt hva det kan hete på norsk heller... Nytter ikke akkurat å søke etter klinkekule;)
Lemming Skrevet 21. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2013 På nettbutikken eller i butikk? Kunne ikke finne på nett....
Cordelia Skrevet 21. juli 2013 #4 Skrevet 21. juli 2013 Eg fann, eg fann. Fikk ikke linka, men søk på brevpresse. Artikkelnr; 100827 Ellers er varierer vel utvalget i butikker som fører Panduro.
Lemming Skrevet 21. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2013 (endret) Tusen takk for hjelpa, men 6cm i diameter er nok for stort og tungt for å lage kjøleskapsmagneter av.. :/ Eneste gangen jeg kan huske å ha sett noe slikt i norske butikker var faktisk i en dyrebutikk. De solgte noe lignende i løsvekt for å ha i akvarium, og det er mange år siden. Det nærmeste jeg har funnet er noe som heter glassmosaikkstein, fra cchobby. De er runde, men flat på begge sider, og de er også veldig små, 1cm i diameter. De er heller ikke så klare og gjennomsiktige som jeg skulle ønske. Så hvis noen har sett noe slikt tas tips imot med takk! Endret 21. juli 2013 av Lemming
Cordelia Skrevet 21. juli 2013 #6 Skrevet 21. juli 2013 Kjipt at den var for stor da. Muligens at du må på Ebay.
Lemming Skrevet 21. juli 2013 Forfatter #7 Skrevet 21. juli 2013 Det kan hende! Skal prøve å søke litt!
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #8 Skrevet 25. juli 2013 kan noe som dette funke? Anonymous poster hash: c9b04...1ce
Emelisse Skrevet 25. juli 2013 #10 Skrevet 25. juli 2013 Masse på ebay. Du kan også støpe selv med f.eks. resin.
Gjest Tirkes Skrevet 25. juli 2013 #11 Skrevet 25. juli 2013 Jeg har kjøpt sånne på dyrebutikken, til akvariet vårt.. Men det er en stund siden. Omtrent 1,5 cm i diameter og flat på en side. Jeg kjøpte poser med lilla og blanke i. (7-8 år siden, en Tropehagen Zoo-butikk).
Lemming Skrevet 25. juli 2013 Forfatter #12 Skrevet 25. juli 2013 Det var jo masse på ebay ! :DGoogle clear cabochon Oj, disse var veldig fine, klare å fine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå