Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre eller hvordan jeg skal forholde meg til en kompis. Jeg har kjent han i litt over 2 år, og i begynnelsen var han interessert i meg. Jeg var i en forvirret periode der jeg nettopp hadde blitt dumpet av den første kjæresten. Til tross for at jeg sa til denne kompisen at det ikke kunne bli noe mer fordi jeg ikke var kommet over eksen, så har vi fortsatt å være venner. Vi tok begge avstand en stund etterpå, men når jeg ble sammen med en kompis av han igjen så gikk det helt fint. Han er en av de beste guttevennene jeg har, og han er ganske tullete og har noen særtrekk som de som kjenner han skjønner. Men!! Nå har jeg blitt singel etter over 1 år i forhold. Og kompisen min har egentlig ganske plutselig begynt å vise interesse, og dette var før jeg ble singel. Han har kjæreste, men det stopper ikke han: han har tatt megpå brystet og på rumpa minst 2 ganger når vi har vært ute (liten by så bare 1 utested med diskotek) i samme anledning på forspiel sa han at jeg var den fineste der, enda kjæresten hannes var der. Vi var også på festival begge to, der vi snakket mye og jeg sa ifra at han ikke kunne gjøre og si sånn når han har kjæreste. Det er så urettferdig ovenfor henne. Jeg vil selvfølgelig ikke være den 3.personen og komme mellom dem, men jrg føler jeg er det allerede. Jeg har fortalt disse hendelsene til noen gode venner, og de mener han er interessert. Jeg merker det selv også, men jeg tror ikke hanvil verken innrømme det eller gjøre noe med det. Jeg tror han snakker sant når han sier ting som at jeg er den fineste, og han sa også at han var glad for at vi var venner enda jeg "friendzona" han. Selvom han var beruset når han sa disse tingene så tror jeg på det. Ofte sier man det man egentlig mener i fylla. Men det jeg lurer på er: hva skal jeg gjøre? Jeg har jo begynt å tenke på han og om vi faktisk kunne blitt noe om han hadde vært singel(jeg gjør aldri noe med han så lenge han er sammen med hun) siden vi har veldig god kjemi, felles interesser og går godt sammen. Tips eller råd mottas gjerne.

Videoannonse
Annonse
Gjest Summers
Skrevet

Ønsker du å være sammen med en som gjør slikt mot kjæresten? Ønsker ikke være frekk, men nei jeg tror ikke han synes du er finest. da hadde han slått opp med kjæresten, han sier det til deg for det er hva du liker å høre og fordi han tror han har sjans siden du lar han holde på.

Skrevet

Ønsker du å være sammen med en som gjør slikt mot kjæresten? Ønsker ikke være frekk, men nei jeg tror ikke han synes du er finest. da hadde han slått opp med kjæresten, han sier det til deg for det er hva du liker å høre og fordi han tror han har sjans siden du lar han holde på.

Jeg kjenner han, og jeg vet at han er trofast bortsett fra dette han driver å tuller med. Jeg hsr lagt merke til at han nå drikker ofte, og jeg lurer på om forholdet deres er så bra... hun skal flytte til høsten og det skal ikke han. Jeg skal forsåvidt også flytte om det har noe å si. Jeg har sagt ifra til han så jeg lar han ikke holde på lengre, selv om jeg blir smigret. Det er nok vanskelig for han fordi han kjenner eksen min også. Helt ærlig tror jeg ikke at han er fullstendig lykkelig med kjæresten...

AnonymBruker
Skrevet

Han høres ut som en drittsekk.

Anonymous poster hash: 6909b...1da
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...