Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg hadde en MA den 12.juni, var da 12+6 på vei, og fosteret var 9,5.

Vi prøver igjen, og har valgt å ikke vente på mens.

Jeg har tatt flere graviditetstester, wondfo-strimler, de som er på billigtester.no..

Og alle har blitt positive etter noen timer. Har testet de siste dagene, og de er alle klart positive. Det blir som regel en sterk kontrollstrek og så blir det en tydelig strek ved siden av, men dette oppstår da etter noen timer, og testen ser negativ ut før 5 minutter.

Jeg har tatt rundt 10-20 tester... :P

Videoannonse
Annonse
Gjest RompeRusk
Skrevet

Du skal ikke stole på tester etter så og så mange minutter

Skrevet

Hadde forresten sex 1. og 2. juli, så fikk jeg småblødninger (friskt blod) ca 1,5 uke etterpå, kan det være festeblødninger?

Gjest vilma2000
Skrevet

Jeg fikk flere falske positive etter tiden. Jeg var altså IKKE gravid. En enorm skuffelse for jeg fikk positiv etter tiden på billigstrimler, clear blue og en docmorris. Tenkte at jeg måtte jo være gravid siden det er usannsynlig å få positiv etter tiden på alle typene! Men nei.... Ble heldigvis gravid måneden etter:) Lykke til!!

Skrevet

Du skal kaste testen etter 5 min, fordi den kan gi feilaktige svar om den blir liggende. Papiret er jo en form for trekkpapir og stoffene fra kontrollstreken kan antagelig løse seg litt opp og sette farge på teststreken også. I hvertfall blir en ikke mer gravid av å ha baderomsbenken full av brukte urinstrimler, så vi må bare være tålmodige :-)

• Liker 1
Skrevet

Hvis du hadde sex 1. og 2. juli, så burde nok testene vært tydelig positive innenfor fristen nå. Beklager altså.

Skrevet

Billigstrimlene mine blir alltid "positive" etter tidsfristen. Det er bare testen som tørker, og farestoffet som trekker igjennom.

Det høres ut som om kroppen din fortsatt rydder opp. Med SA i uke 13 for bare en måned siden skal det en del til at ny eggløsning skjer allerede. Gi det hele litt tid, legg bort testene for en periode og senk skuldrene litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...