AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #1 Skrevet 20. juli 2013 Har snakket med ei jente i rundt en uke over nett nå, vi møttes for alle første gang gjennom felles venner. Jeg syntes hun var søt og ville bli bedre kjent med henne. Vi har nå pratet i ca en uke og jeg merker at det er jeg som tar kontakt hele tiden. Er dette et dårlig tegn? Anonymous poster hash: 4a00c...c7a
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #2 Skrevet 20. juli 2013 Det er jo ikke ett bra tegn. Anonymous poster hash: 1eb6d...7f2
Gjest Teta Skrevet 20. juli 2013 #4 Skrevet 20. juli 2013 Jepp. Dårlig tegn. Vær tilbakeholden fra nå av, og se om hun tar kontakt.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #5 Skrevet 20. juli 2013 Jepp. Dårlig tegn. Vær tilbakeholden fra nå av, og se om hun tar kontakt. Gjør hun ikke det skal jeg og stoppe å ta kontakt? Anonymous poster hash: 4a00c...c7a
Tomaten Skrevet 20. juli 2013 #6 Skrevet 20. juli 2013 Gjør hun ikke det skal jeg og stoppe å ta kontakt? Anonymous poster hash: 4a00c...c7a ja
Gjest Teta Skrevet 21. juli 2013 #7 Skrevet 21. juli 2013 Gjør hun ikke det skal jeg og stoppe å ta kontakt? Anonymous poster hash: 4a00c...c7a Ja. Ville i alle fall sett det an en god stund.
Gjest Bond Skrevet 21. juli 2013 #8 Skrevet 21. juli 2013 Vel, kanskje hun er av den som sorten som ser ut til å mene at det skal være mannen som "jakter". Alle "regler" ang hvem som skal ta kontakt og så videre åpner bare hundre mulighetet for mistolking og misforståelser. I stedet for slike spill ang det å telle hvem som tar kontakt eller teste henne og så videre - Hva om å bare spørre direkte? At du føler at det er bare du som har tatt kontakt og at du lurer på om hun er interessert i noe mer eller ikke? Ved å ikke si det direkte kan du risikere at hun kommer til å tro at du er den som har mistet interessen og hun tør ikke å ta kontakt fordi hun antar du er ikke interessert. Eller det kan være at hun ikke er interessert. Men du kommer ikke til å vite hva som er tilfelle uten at du faktisk kommuniserer med henne.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #9 Skrevet 21. juli 2013 Nei, det trenger ikke å være noe dårlig tegn. Men det kan være det. Ja, det kan være et dårlig tegn, MEN ikke nødvendigvis i det hele tatt. En uke er altfor lite. Liker du henne virkelig? i det minste nok til å kontakte henne? Kjør på. Men, et tips; vis deg som trygg, sjarmerende og snill. Anonymous poster hash: ec86d...33a
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #10 Skrevet 21. juli 2013 Kanskje du har "skjemt henne bort" når det gjelder å ta kontakt. Snakker selv med en fyr som som tr kontakt før jeg får sagt ordet av det, og når han ikke gjør det så vet jeg at det er like før han sier noe uansett Anonymous poster hash: 811a1...2fe 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #11 Skrevet 21. juli 2013 Ikke tenk på sånt, ts. En skikkelig jente tenker ikke over det på den måten. Anonymous poster hash: ec86d...33a
Obiola Skrevet 21. juli 2013 #12 Skrevet 21. juli 2013 Spørs hva slags respons du får når du tar kontakt! Viser hun tydelig interesse, får du gode svar på ting du spør om og får du spørsmål tilbake? Jeg er av typen som er veldig dårlig til å være den som tar kontakt om jeg liker noen, pga. egen usikkerhet og frykt for å mase. Så det bør ikke være et dårlig tegn. Se heller på om det er fin flyt i samtalen, om du kun får korte og uengasjerte svar av henne er det ikke bra. Om man egentlig ikke vil snakke med noen og ikke tør å være ærlig vil man jo prøve å avslutte samtalen og gjøre den så kort som mulig.
sjonkelrolf Skrevet 21. juli 2013 #13 Skrevet 21. juli 2013 Ikke tenk på sånt, ts. En skikkelig jente tenker ikke over det på den måten. Anonymous poster hash: ec86d...33a Finnes det egentlig skikkelige jenter igjen? Jeg tviler... Nei, seriøst TS, det skal du tenke på. Prøv å ikke ta kontakt på noen dager og se hva som skjer. Det skal ikke bare gå den ene veien, hvis hun er interessert får hun jaggu gi litt hun også. Hvis ikke er det bare å ditche henne og gå videre.
Gjest Gresshoppesang Skrevet 21. juli 2013 #14 Skrevet 21. juli 2013 Jeg liker at mannen "gir meg tid" til å ta kontakt. For meg blir det lett for mye med mye kontakt når hverdagen er travel. Det betyr ikke at jeg ikke er interessert, men noen menn jeg har likt, har kvalt interessen min ved å hele tiden være så "på".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå