Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2004 #1 Skrevet 18. april 2004 noen som vet hvor man selv kan få kjøpt slike midler til å selv etterfylle støpenegler ? eller hele pakka slik at jeg selv kan støpe også.. har gjort det mangen gang hos profesjonelle og nå kan jeg det også... men det må jo gå an å få kjøot.. de får jo kjøpt det.
SunAndMoon Skrevet 18. april 2004 #2 Skrevet 18. april 2004 f.eks hos tone lise? søk på "negler" eller "støpenegler" og velg søk i "velvære, klær, sminke" (øverste valg) så nederste valg: "diskusjoner". da får du opp en del tråder til emnet.. dessuten så anbefaler jeg deg at du skriver et tema - f.eks "etterfylle støpenegler?", så vi vet hva det handler om, og da er det flere som leser innlegget ditt...
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2004 #3 Skrevet 19. april 2004 hm ringte tonelise men de solgte ikke sa han mannen han vil ikke engan g si meg hvor jeg kan få tak i det.. dårlig service..ja da er jeg der jeg startet igjen
SunAndMoon Skrevet 19. april 2004 #4 Skrevet 19. april 2004 Det var dårlige greier! For du skal jo få kjøpt en pakke så du kan etterfylle støpeneglene dine... Hm, kanskje du kan sjekke gule sider?! har prøvd å søke på google og på sol sin kvasier.. men fant ikke stort om egne produkter for å etterfylle støpenegler... Hva med å prøve å kontakte en hudpleier som også driver med negler?
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2004 #5 Skrevet 21. april 2004 så forrige dagenn at cubus hadde visst et produkt med negler også til 200 lappen. men det holder nok til kun en pålegging av neglene. ikke ne etterfylling
SunAndMoon Skrevet 21. april 2004 #6 Skrevet 21. april 2004 kanskje du skal reise til tone-lise, og høre der? selv om du ble avvist på telefonen.. ellers finnes det jo flere negldesignere - bare til å søke i gulesider/se i katalogen! Så kan du reise dit og høre med dem... kanskje de kan spesial-bestille det for/til deg?!
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2004 #7 Skrevet 22. april 2004 hehei nå har jeg faktisk dratt ned dit men ble like godt avvist nok en gang... det er et sted jeg aldri vil sette mine ben på.. uansett om jeg trenger nye negler ol. det er så dårlig service der. men jeg fikk hvertfall besjed om at de ikke selger til andre enn de som har gått kurs der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå