Demi12 Skrevet 8. juni 2002 #1 Del Skrevet 8. juni 2002 Hvorfor har det seg slik at mannfolk kan gjøre alt? Mens vi dumme kvinnfolk lar dem gjøre alt? Lurer på en ting når en er gift, er det rett at mannen kan klemme andre damer han treffer eks: i butikken. Hadde dama gjort det hadde det blitt et helvete... Det har seg nemlig slik, at står jeg og prater med mannelige arbeidskolleger spør han meg ut om alt mulig...og hadde det kommet noen og gitt meg en klem hadde det blitt et helvete..synes ikke dette er rett. Hva synes dere andre om dette...enten må vel begge få klemme på andre eller så må vel begge la være? Hilsen Demi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 8. juni 2002 #2 Del Skrevet 8. juni 2002 Det problemet har ikke jeg.Såpass må man vel stole på hverandre at man takler en vennskapelig klem.Er det like ille når du gir venninner en klem også? Jeg trodde dette var ganske vanlig jeg?? Har du snakket med ham om det?? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 8. juni 2002 #3 Del Skrevet 8. juni 2002 Velkommen til forumet foresten.Håper du vil trives her 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling Skrevet 9. juni 2002 #4 Del Skrevet 9. juni 2002 tror absolutt dere bør ta en prat. kjenner meg ihvertfall overhodet ikke igjen i det du beskriver. jeg studerer for tiden i england og kjæresten min bor i norge. har flere mannlige venner her, og går ofte ut med dem, men har aldri opplevd at kjæresten min har reagert på det. jeg reagerer heller ikke hvis han går ut med veninner hjemme. rett og slett fordi vi stoler på hverandre, og begge vet at den andre er fullstendig uintresert i andre. synes dere bør ta en prat, men pass på å ikke anklage ham. bare spør hvorfor han reagerer, og si at du føler dette er noe rart, siden det jo bare er en vennskapelig klem det dreier seg om. lykke til, klem fra tingeling12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2002 #5 Del Skrevet 9. juni 2002 Jeg mener jo at man må jo kunne stole så pass på sin kjære at det må jo være lov, ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jen Skrevet 10. juni 2002 #6 Del Skrevet 10. juni 2002 Dette gjelder ikke alle mannfolk. Jeg har aldri hatt dette problemet. Vi snakker med og klemmer den vi vil uten at det blir sjalusidrama av den grunn. Du skal ikke finne deg i det, du er voksen og kan gjøre det du vil. Stoler han ikke på deg, er det han som må jobbe med følelsene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå