Gå til innhold

HJELP - Vaskemaskindøren i vranglås - drar bort mandag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen her som har erfaring med å bryte opp døren på en vaskemaskin som ikke vil åpne seg? Har en Samsung J1455AV som jeg kjøpte brukt for 3 år siden. I dag tidlig knakk en liten bit av den pinnen som skal låse døren. Gikk fint å lukke og kjøre en maskin, og starte nr 2. Men da nr 2 var ferdig, var det umulig å åpne døren. Lot den stå i fred i mange timer før jeg prøvde igjen. Lurer på hva slags verktøy jeg må bruke for å åpne døren med makt. Noen tips? Takker :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det er mulig å bruke en tynn skrutrekker for å lirke opp døra?

Skrevet

Min vaskemaskin har en sikkerhetslås: inni filterluka er det en ring jeg kan dra i i tilfelle den har gått i vranglås, og da spretter døren opp, enten det er vann i maskinen eller ikke. På samme sted er en tømmeslange som også er i tilfelle feil.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

vår låste seg, gammel maskin som er byttet ut nå.. Men da hendte det jevnlig. kjørte en ekstra runde med sentrifuge, eller helt ny maskin så fungerte låsen etterpå..

Anonymous poster hash: e3aff...1c4
AnonymBruker
Skrevet

Vår maskin har begynt å tulle med å ikke ville la seg åpne en gang i blant, men det er ikke noe som er knekt da. Noen ganger hjelper det å kjøre et annet program, noen ganger å resete maskinen, og andre ganger å ta ut stikkontakten i noen minutter,

Anonymous poster hash: 5df5f...cb1
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Takk for svarene dere! Det gikk med skrutrekker, men jeg måtte ha assistanse, og jeg fikk ikke opp døren etterpå, så endte med å kjøpe ny vaskemaskin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...