AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #1 Skrevet 20. juli 2013 Er så lei av alle idioter som slenger dritt her på kg (stort sett mannfolk, som alltid når det skjer noe kjipt). Enten man spør om råd til flekkfjerning, råd om kjøretimer eller om man skal gå fra mannen sin så er det alltid noen som må være ufin. Skjerp dere! Jeg har en kul teori da Menn som slenger dritt på KG har veldig små peniser, og må spre eder og galle for å kompensere. Right?? Anonymous poster hash: 44b8a...b18 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #3 Skrevet 20. juli 2013 Litt barnslig å dra inn penisstørrelse da. Og nei jeg er ikke mann med liten penis, men kvinne. Og synes det er like mange frekke kvinner her inne.Anonymous poster hash: 1669d...ed4 5
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #5 Skrevet 20. juli 2013 Jeg tror det har noe for seg i det daglige liv også. Menn som er hissige og sure f.eks, jeg skulle tro de har små peniser. Ordentlige menn sitter uansett ikke og slenger dritt på et diskusjonsforum for KVINNER. Anonymous poster hash: 44b8a...b18 1
super-s Skrevet 20. juli 2013 #6 Skrevet 20. juli 2013 Det kan jo være andre årsaker også da. Noen menn er blide og andre menn er sure, uavhengig av lengde på penisen. 3
Gjest Keikolina Skrevet 20. juli 2013 #7 Skrevet 20. juli 2013 Små peniser og svære biler, det er nok kg menn i et nøtteskall.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #8 Skrevet 20. juli 2013 Mannfolk som henger her på KG er jeg ganske sikker på er navere, over 30, og aldri hatt seg et knull. Enten er de bitre på kvinner, eller så er de langtidssingle og bruker enhver anledning til å flørte i alle tråder (utrolig kleint når det er fullstendig malplassert). Også har vi noen menn her som har datet og vært sammen med flere kvinnelige brukere.......sier jo litt om kvinnene også, som er så desperate. En fyr er formelig forfulgte en kvinnelig bruker så innmari at hun slettet seg, og endte opp med å kontakte politiet.. Så vær forsiktig! Mange galninger der ute. Anonymous poster hash: bb833...918 3
Gjest Tirkes Skrevet 20. juli 2013 #9 Skrevet 20. juli 2013 Dette er ikke en kul teori, det er barnslig og smålig. Jeg synes også det er litt drøyt mange irriterende hannkjønn her inne, men å peke på pikkstørrelse er så usaklig at det gir alle hannkjønn her inne frikort til i være ekstra frekke den kommende uken. ..om dette var ment som en ren morsomhet, så beklager jeg at det er for teit til å være morsomt for meg. 8
Black March Skrevet 20. juli 2013 #10 Skrevet 20. juli 2013 Uff, alle hater meg. Bare fordi jeg er registert på forumet her.. Ingen som vil gi meg en klem =\ 2
Gjest Rodion Raskolnikov Skrevet 20. juli 2013 #12 Skrevet 20. juli 2013 Betyr det at frekke kvinner her inne har små bryster ? 4
Gjest Snyltefluen Skrevet 20. juli 2013 #13 Skrevet 20. juli 2013 Nå setter dere menn med små peniser i et dårlig lys her. Det er ikke sånn at man må ha penis under en viss lengde og tykkelse for å ha lyst til å spy ned hele internett med kvinnefieldtlig eder og galle. Det blir like dumt som å påstå at alle feminister er stygge og ubarberte. 4
Gjest Tirkes Skrevet 20. juli 2013 #14 Skrevet 20. juli 2013 Betyr det at frekke kvinner her inne har små bryster ? Slarkete vaginaer? 2
Black March Skrevet 20. juli 2013 #15 Skrevet 20. juli 2013 Nå setter dere menn med små peniser i et dårlig lys her. Det er ikke sånn at man må ha penis under en viss lengde og tykkelse for å ha lyst til å spy ned hele internett med kvinnefieldtlig eder og galle. Det blir like dumt som å påstå at alle feminister er stygge og ubarberte. Feminister som barberer seg? Skjer ikke...
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #16 Skrevet 20. juli 2013 Betyr det at frekke kvinner her inne har små bryster ? Nei, da har de slappe slufser Anonymous poster hash: 44b8a...b18
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #18 Skrevet 20. juli 2013 Betyr det at frekke kvinner her inne har små bryster ? Slarkete vaginaer? Feit ræv? Anonymous poster hash: 24410...1c3 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #19 Skrevet 20. juli 2013 Hvorfor gjør dere det så komplisert? Frekke kvinner har mensen. Verre er det ikke. Anonymous poster hash: 92abf...5ab 2
Mann 42 Skrevet 20. juli 2013 #20 Skrevet 20. juli 2013 Betyr det at frekke kvinner her inne har små bryster ? De har hengepupper og vaginaer så vide som vaskebaljer, og kjenner ingenting som er mindre enn en takrenne. Det gjør dem selvsagt svært frustrerte, og de mener, feilaktig at det er menns feil. Hyppige turer til Vest-Afrika for å kjøpe sex hos fattige negere, gir bare kortvarig lindring, men øker selvforakten. For det understreker jo bare det sørgelige faktum at de ikke kan få seg noe på annen måte enn ved å betale for det. Og DET er ganske kjipt for en kvinne i en verden av menn som "visstnok" knuller hva som helst, bare det har puls. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå