Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var med en venninne på handletur for å finne en lang penkjole til et bursdagsselskap og vi gikk innom Neste Stopp som hadde flere lange penkjoler med tynne stropper i både kremhvitt, grønt, blått og rosa.

Min venninne er ganske høy og hun har former men er slettes ikke overvektig, men selv da hun prøvde kjole i str. L var det så vidt vi fikk igjen glidelåsen i siden. Jeg var nesten redd for at den skulle spjære :o

Helt utrolig at de lager klærne så små og allikevel kaller det str. L :evil: Heldigvis er min venninne en sterk jente som ikke får panikk av slike opplevelser men jeg sa ifra til ekspeditrisen at dette burde de gjøre noe med. Jeg ba henne finne ett målebånd og det viste seg at kjolen i str. L på NS omtrent tilsvarer størrelsen M.

Det er for dumt at en normalt utviklet sunn kvinne ikke kommer inn i str. L i en norsk klesbutikk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig. I dag er det jo ingen vits å tro at man er i en viss størrelse FØR man går inn i butikker, desverre. Det er bare å prøve, prøve, og prøve klær før man kjøper noe....Selv hater jeg å prøve.... Bannade utvikling ey?

Skrevet

Jeg har vanligvis ikke store problemer med å finne klær men til store anledninger liker jeg å designe kjolen selv, velge ut stoffer og få de sydd av min faste syerske. På den måten får jeg en kjole ingen andre har og kjolen passer perfekt.

Skrevet

Så rart - jeg pleier å ha motsatt opplevelse på Neste Stopp - at kjolene er for store i forhold til størrelsen - dvs jeg bruker egentlig medium, men de fleste Neste Stopp-kjolene jeg har, er kjøpt i Small. Men de har jo ulike merker på Neste Stopp, så det har sikkert med det å gjøre.

Skrevet

Husker dessverre ikke merket på kjolen.

Skrevet

SÅ RART! :-?

Liker ikke neste stopp, synes de lager altfor "posete" klær, og ganske store.

Skrevet

Synes også Neste Stopp pleier å ha klær som er store i størrelsen. De fører jo bl.a. Fransa, som bevisst lager klærne store i str og tilpasset damer med former.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...