AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #1 Skrevet 20. juli 2013 Jeg og min mor kommer ikke overens med typen til søsteren min, noe som egentlig er ganske forståelig. Han er en skikkelig bedreviter, men tar ofte veldig feil. Han ser det selvfølgelig ikke selv. Han irriterer oss også veldig mye, og meste av tiden gjør han det med vilje, kun for å kose seg på vår bekostning. Han er også veldig ego, og driter i hva andre måtte mene/ føle. Søsteren min har forandret seg så mye, og det pga han. Hun har ikke egne meninger lenger, og det er alltid han som bestemmer, eller har det siste ordet i en sak. Hun må alltid spørre om noe er greit, før hun kan gjøre det. Hun spør om å få lov til den minste ting! Min søster er alt for snill, hun tenker kun på hva han mener/ trenger og ikke på seg selv. Vi synes at hun fortjener så mye bedre, men hun er nok blind av kjærlighet - eller bare alt for trygg i forholdet, til å ville bryte av. Mitt spørsmål er vel egentlig; hvordan skal vi forholde oss til han? Vi har prøvd å snakke med han mange ganger om dette, men så fort vi har snakket om det, så glemmer han det igjen. Anonymous poster hash: 51862...0f8
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #4 Skrevet 20. juli 2013 alder på de? De er godt voksne. TS Anonymous poster hash: 51862...0f8
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #6 Skrevet 20. juli 2013 Hvor lenge har de vært sammen? 5 år, nesten 6. TS Anonymous poster hash: 51862...0f8
#Sunrise Skrevet 20. juli 2013 #7 Skrevet 20. juli 2013 om hun er lykkelig , så får dere nok bare godta det:) 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #8 Skrevet 20. juli 2013 om hun er lykkelig , så får dere nok bare godta det:) Men spørsmålet er hvordan vi skal klare å forholde oss til han. Vi møter han ganske ofte, og det er vanskelig å skulle ha noe med han å gjøre. TS Anonymous poster hash: 51862...0f8
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #9 Skrevet 21. juli 2013 Lat som om dere ikke bryr dere om han og måten han er på, og vær høflig og hyggelig og nøytral. Hev dere over han. Vet det er vanskelig, men dere kan ikke forandre han med mindre dere tar styringen på en måte slik at dere styrer han. Anonymous poster hash: 816c7...abf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå