showgirl Skrevet 18. april 2004 #1 Del Skrevet 18. april 2004 Heisan! Hvor finner man noen som kan stille et horoskop ? Tenker på noen som er seriøse og kan faget sitt. Er det noen som har noen å anbefale? :-) Har hatt lenge lyst å fått tolket mitt horoskop men har aldri liksom gjor noe med det. Har lest endel på www.astro.com men vil ha noe som er spesielt laget for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 18. april 2004 #2 Del Skrevet 18. april 2004 Jeg har desverre ingen å anbefale, men det er jo bare til å henge seg på annonser i aviser eller på nett....vil jeg tro...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2004 #3 Del Skrevet 18. april 2004 Ville helst ha det på norsk Skal prøve å leite litt, lurte mest på om noen på KG hadde fått stilt ett og dermed kunne anbefale noe :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2004 #4 Del Skrevet 18. april 2004 Ville helst ha det på norsk Skal prøve å leite litt, lurte mest på om noen på KG hadde fått stilt ett og dermed kunne anbefale noe :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
showgirl Skrevet 18. april 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 18. april 2004 Det var meg som er gjesten da, og Typisk nok måtte det komme 2 ganger da jeg er for utålmodig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2004 #6 Del Skrevet 18. april 2004 www.MABON.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå