AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #1 Skrevet 20. juli 2013 Jeg ønsker meg en hengevugge til babyen, men blir litt forvirret av alle de ulike typene som finnes. Jeg hadde først bestemt meg for Leandervugge, men nå heller jeg mer mot en som omslutter baby litt mer, som indisk hengevugge eller liknende. Er det noen med erfaring fra noen av disse vuggene som kan anbefale meg en eller evt. fraråde meg en dersom erfaringen er dårlig? Noen andre som tenker på å kjøpe hengevugge og har bestemt seg for type? Anonymous poster hash: 41935...157
Concertina Skrevet 20. juli 2013 #2 Skrevet 20. juli 2013 Veldig fornøyd med slyngevuggen fra Natures sway, har brukt den til begge ungene mine, og de har sovet utrolig godt i den. Omslynger godt, vugger godt opp og ned fra nyfødt (har prøvd en annen type som hadde altfor stram fjær til å bruke til så små babyer), kommer med dørklemme slik at den er helt super som reiseseng. Finnes også stativ til den. Den sendes fraktfritt fra Danmark, og de trekker fra dansk moms, slik at man kun betaler tollbehandlingsgebyr ekstra i forhold til prisen på nettsiden. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #3 Skrevet 20. juli 2013 Ja, denne er på lista mi og virker helt super. Men så leste jeg at noen mente at den er for dårlig sikret i endene og at de syntes det var skummelt å bruke den av den grunn. Hva tenker du om det? Anonymous poster hash: 41935...157
*Joyce* Skrevet 20. juli 2013 #4 Skrevet 20. juli 2013 Vi har også Natures Sway, kjøpte den til yngste, og jeg skjønner ikke helt at den skulle være dårlig sikret i endene. Men det finnes visst en eldre og en nyere modell, vi har den nyeste, og det kan jo selvsagt være at de har gjort endringer underveis. Dog har jeg sett eldre utgaver i bruk også, og har aldri tenkt tanken på at det skulle være dårlig sikret. Vi brukte slyngevugga frem til 7-8 mnd. Da hadde lillesøster lært å sette seg opp, og det var ikke lenger forsvarlig å ha henne oppi der. Men det ville jo gjelde for alle former for hengevugger, vil jeg tro? Jeg anbefaler ihvertfall Natures Sway varmt, den gjorde hverdagen mye enklere her de første månedene med lillesøster i hus. Vi hadde den hengende i stua.
Teriyaki Skrevet 21. juli 2013 #5 Skrevet 21. juli 2013 (endret) Vi hadde byssanlull hengevugge til babyen. Brukte den om natten, og var veldig fornøyd! Han følte seg så trygg i den, også var den veldig lettvint med tanke på vask. Endret 21. juli 2013 av Teriyaki
Susan Sto Helit Skrevet 23. juli 2013 #6 Skrevet 23. juli 2013 Vi har hatt Natures Sway, og har brukt den fra nesten nyfødt og opp til 3 års alder. (Det siste året veldig sjelden, og kun på direkte forespørsel fra minsten, som måtte krølle seg veldig sammen for å få plass.) I en periode når minsten satte seg opp i gynga, hadde vi alltid noe mykt under, eller vi satt rett ved siden av og fulgte med. Har aldri opplevd den som utrygg i endene! Anbefales! Har mye lenger brukstid enn andre typer hengevugger, og kjempekjekt med dørkroken som man kan ta med seg på tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå