AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #1 Skrevet 20. juli 2013 Vi har denne parketten og den er helt jævlig, blir riper av nesten ingenting. Har nå mulighet til å gjøre om gulvet i gangen, resten av leiligheten (-badet) har samme parkett så det er jo fint å ha det gjennomført, men jeg lurer på å bytte til fliser bare for å slippe å være engstelig for slitasje. Innspill? Anonymous poster hash: b0588...523
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #2 Skrevet 20. juli 2013 Vi har denne parketten og den er helt jævlig, blir riper av nesten ingenting. Har nå mulighet til å gjøre om gulvet i gangen, resten av leiligheten (-badet) har samme parkett så det er jo fint å ha det gjennomført, men jeg lurer på å bytte til fliser bare for å slippe å være engstelig for slitasje. Innspill? Anonymous poster hash: b0588...523 Å ha parkett (eller hvilketsomhelst tregulv) i gangen forutser nesten at en har evnen til å overse riper og hakk, så om det irriterer deg er det sikkert lurt. Mitt gulv er 6 mnd gammelt og jeg har sluttet å se etter nye hakk. I gangen er det (heldigvis) ikke nok lys til å se dem (og jeg har ikke kikket) men kjøkkengulvet får hard medfart. En liten sten inn = hakk. Anonymous poster hash: 0029c...f6d
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #3 Skrevet 20. juli 2013 Likevel har parkett status milevis over fin laminat <3Anonymous poster hash: d4afa...47c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå