Gå til innhold

Forslag til hva man kan gjøre en lørdagskveld?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så sitter jeg her, da, i Oslo på en lørdagskveld. De fleste av de jeg kjenner er utenbys på ferie, eller jobber/har jobbet. Akkurat nå har jeg ingenting å finne på. Så det jeg lurer på er hva en singel mann rundt 30 kan finne på på en gnistrende lørdagskveld, annet enn å være hjemme og ikke gjøre spesielt mye.

Anonymous poster hash: 2c29a...aaf
Videoannonse
Annonse
Gjest C4r1n3
Skrevet

Gå seg en tur.

Se film.

Ta seg en tur på byen.

Legge seg tidlig.

AnonymBruker
Skrevet

Gå seg en tur.

Se film.

Ta seg en tur på byen.

Legge seg tidlig.

Gå turer gjør jeg rett som det er. Gikk en tur senest i går kveld. Lørdagskvelder er jeg litt skeptisk til å gå turer på da jeg kan risikere å se folk som skal på, er, eller skal videre på byen. Går jeg tur skal jeg ikke på byen, og jeg går langt. Gå på byen i Oslo er noe man gjør sammen med noen, man drar ikke som mann alene. Da forblir man alene, og drar hjem alene, tror det blir penger kastet ut av vinduet. Hva filmer angår, vet ikke hva jeg har lyst til å se i kveld. Å legge seg tidlig blir uansett utfallet med mindre noe annet skjer.

Gjest Summers
Skrevet

Finn ut hva du skal gjøre neste lørdag og hvordan du skal få det til. Sikkert mange av de på jobben, naboene dine osv som har lyst til å finne på noe de også.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sitte på KG, kjøpe inn mye godteri og tenn lys!

Jeg har bare planer om å kose meg hjemme, mens jeg venter på at veninnene mine skal kjøres til og fra byen..

Anonymous poster hash: 90958...971
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trolle paa KG.

Anonymous poster hash: aabe0...b58
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Finn ut hva du skal gjøre neste lørdag og hvordan du skal få det til. Sikkert mange av de på jobben, naboene dine osv som har lyst til å finne på noe de også.

På jobben er de fleste etablerte med koner og unger, dessuten ønsker jeg et rent profesjonelt forhold til mine kolleger. Kjenner ingen naboer, så den går heller ikke. Vet at en kamerat kommer hjem til uka, så det ser nok bedre ut neste helg. Men i kveld, derimot...

• Liker 1
Gjest Summers
Skrevet

På jobben er de fleste etablerte med koner og unger, dessuten ønsker jeg et rent profesjonelt forhold til mine kolleger.

Ikke alle har lyst til å være med kona hele tiden. Og du bestemmer jo selv hva du vil, men man reduserer vennekretsen veldig om man ikke vil være kompis med kollegaer og man får nok dårligere arbeidsmiljø også. Lønningspils hadde vært påbudt om jeg var arbeidsminister.

Skrevet (endret)

Se på Gordon Ramsey...

Endret av sjonkelrolf
Gjest Inggolf
Skrevet

èn kveld uten noe særlig å ta seg til er vel overlevbart vel?

Jeg synes, som allerede nevnt her, at å gå ut en tur å ta seg en øl ikke er et dumt forslag om man ikke "fikser" å sitte hjemme. Man kommer jo ofte raskt i snakk med noen ute på en lørdagskveld. Jeg har gått inn på en pub og sett en liten gjeng som satt der, gikk bort å sa at jeg var alene og spurte om det er greit om jeg setter meg ned. Var veldig velkommen der ihvertfall, og praten gikk av seg selv med en gang :)

Kanskje du er like heldig om du går ut?

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Du kan bli voldtektsforbryter. Sikkert spennende og du får deg garantert napp. Har du sett Man of Steel eller Iron Man 3. Jeg har heller ikke sett dem enda, men skal ta meg tid til å streame dem snart. Har bare mye annet jeg må se på/spille først.

AnonymBruker
Skrevet

@NozMonster: Men du er kvinne (i hvert fall ifølge det du har oppgitt i profilen). Kvinner har det mye lettere for å komme i kontakt med andre. Det er ikke så enkelt for oss menn.

Gjest Summers
Skrevet

@NozMonster: Men du er kvinne (i hvert fall ifølge det du har oppgitt i profilen). Kvinner har det mye lettere for å komme i kontakt med andre. Det er ikke så enkelt for oss menn.

Ja kvinner har det lettere, men det er rimelig lett for menn også, bare start å slå av en prat mens de røyker eller noe.

Skrevet

Ja kvinner har det lettere, men det er rimelig lett for menn også, bare start å slå av en prat mens de røyker eller noe.

Ja, hiv deg på røykerne, det er de mest sosiale menneskene, så skal du se du får selskap utover kvelden

Gjest JakeGreen
Skrevet

1. Drikk en flaske vin.

2. Gå på Internasjonalen på Youngstorget.

3. Møt en jente.

4. Ta henne med hjem om du har lyst.

Jeg har gått ut alene en god del i Oslo, ofte på lørdagskvelder hvor kamerater enten var bortreist, med kjæresten eller hadde bestemt seg for å se film fire lørdager på rad og jeg hadde lyst å gå ut uansett.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Pratet med en kamerat på torsdag, han ville prate litt. Han og en del andre kamerater var på hyttetur 2 timer unna med buss, de skulle akkurat gjøre seg klar til en heidundrandes helg med masse festing og moro. Det eneste han pratet om var hvor gøy de skulle ha det. Men han gadd ikke å spørre hva slags planer jeg hadde for kvelden. Og jeg har vært på den hytta før. Greit nok hvis det ikke var plass, men han kunne i det minste spurt hva jeg skulle denne helgen, som er null. Gjorde i det minste noe i dag, dro på stranda med ipad'en og startet å lese The Game. Startet dagen i dag med å løpe en mil. Hvis jeg blir hjemme klarer jeg å løpe en mil i morgen tidlig også, deretter kan det bli stranda og fortsette å lese The Game...

Gjest Summers
Skrevet

Pratet med en kamerat på torsdag, han ville prate litt. Han og en del andre kamerater var på hyttetur 2 timer unna med buss, de skulle akkurat gjøre seg klar til en heidundrandes helg med masse festing og moro. Det eneste han pratet om var hvor gøy de skulle ha det. Men han gadd ikke å spørre hva slags planer jeg hadde for kvelden. Og jeg har vært på den hytta før. Greit nok hvis det ikke var plass, men han kunne i det minste spurt hva jeg skulle denne helgen, som er null. Gjorde i det minste noe i dag, dro på stranda med ipad'en og startet å lese The Game. Startet dagen i dag med å løpe en mil. Hvis jeg blir hjemme klarer jeg å løpe en mil i morgen tidlig også, deretter kan det bli stranda og fortsette å lese The Game...

Lett å tenke sånn, men man må tenke konstruktivt. Tar ikke de gamle kompisene deg med på ting så må du enten spørre dem om de vil være med på noe eller skaffe nye kompiser.

AnonymBruker
Skrevet

Lett å tenke sånn, men man må tenke konstruktivt. Tar ikke de gamle kompisene deg med på ting så må du enten spørre dem om de vil være med på noe eller skaffe nye kompiser.

Får se hva tiden vil vise. Klart, hvis dette begynner å gjenta seg må jeg nok tenke alternativt. Klart, det er ikke like enkelt å få nye venner når man har bikket 30...

Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Joda, jeg ser den.. Den gjengen jeg gikk bort til, i dette nevnte tilfellet, var en gjeng av begge kjønn.

Men uansett, om det kommer en kar bort til meg eller til venninnegjengen når vi er ute, så synes jeg at jeg fort merker om han er ute etter å dra med en av oss hjem eller om han er interessert i å prate og tøyse bare for morro skyld, og det tror jeg gjelder langt fler enn bare meg :Nikke: Når det sistnevnte skjer, så tas han alltid inn i varmen (vel, noen spesielle untak har skjedd!).. Så om du ikke går ut for å ha et merkbart mål om å ta med deg en hjem så tror jeg det skal gå bra! mmmhm!

Endret av NozMonster
Gjest Summers
Skrevet

Får se hva tiden vil vise. Klart, hvis dette begynner å gjenta seg må jeg nok tenke alternativt. Klart, det er ikke like enkelt å få nye venner når man har bikket 30...

Enig i at det ikke er lett å få venner, men det er ganske mange som søker kompiser, og i en så stor by som oslo så er det ikke så vanskelig. Enten meld deg inn i noen sosiale aktiviteter eller kanskje bare svar på en annonse hos aktivitetsvenner. fant selv en for en stund siden som bare ville ha en å pilse med og spille biljard.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...