Gå til innhold

Den beste fuktighetskremen for kroppen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I disse sommertider så får kroppen gjennomgå av sol og saltvann.
Jeg trenger tips om en skikkelig god fuktighetskrem og da helst med en som ikke lukter alt for mye.

Jeg elsker bare Elisabeth Arden sin Green Tea, men synes lukten er vel sterk. Sitter også igjen dagen etterpå. Er derfor på jakt etter en ny favoritt.

Pris er ikke et tema, men tar i mot tips om både dyre og i budsjettklassen.
Kan gjerne lukte, men ikke en veldig sterk lukt.

Anonymous poster hash: 8838c...6f7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Denne funker ihvertfall på min tørre hud, også om vinteren når den er på sitt tørreste. Ikke er det så veldig sterk lukt på den heller.

10894.jpg

Anonymous poster hash: 99cb7...525
Gjest Gjest
Skrevet

Biotherms bodylotioner er kjempefine.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid hatt lyst til å prøve Elizabeth Arden sin, kan du forklare hvordan den lukter? :P

Jeg elsker body lotionene fra Sephora, i alle duftene. De er så velduftende og trekker fort inn i huden, bare så synd man ikke får tak i dem i Norge.

Anonymous poster hash: 307bb...bd5
Gjest RihannaNavy
Skrevet

Biotherm, den i den store hvite flaska. Kjøper den alltid på taxfree, og synes ikke den har en sterk lukt. Men den lukter veldig behagelig :)

Skrevet

Den hvite til Biotherm lukter veldig sterkt sitrus, alt for mye for min smak.

Jeg har brukt denne i det siste:

http://www.clinique.co.uk/product/1686/6966/Skin-Care/Hand-Body-Care/Deep-Comfort-Body-Lotion-with-pump/index.tmpl

Uparfymert, og med en god dose aloe vera i, noe som er fint for denne sesongen. Lett og fin og trekker raskt inn. Hvis du har veldig tørr hud så passer den ikke.

Gjest Blubberella
Skrevet

Biotherm funker veldig bra og lukter godt men jeg har sluttet å bruke det etter at jeg fikk vite at de tester på dyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...