AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #1 Skrevet 20. juli 2013 Hei. I det siste har jeg hatt ekstremt mye utflod og leste flere plasser på nett at mange får økt utflod ved graviditet. Utfloden min er slik dem beskrev den, litt hvitaktig og til tider litt ''kremete''. Jeg er veldig sikker på at dette ikke er soppinfeksjon, og jeg vet helt sikkert at det ikke er kjønnssykdom. Har også hatt smerter i magen, mest på venstre side, noe som ligner mensensmerter. Skal ikke ha mensen før om nøyaktig 2 uker.. Kan også legge til at vi hadde ubeskyttet samleie dagen før, og samme dag som jeg hadde eggløsning, men han kom ikke i meg noen av gangene (hopper av i svingen, vet dette ikke er veldig trygt, men jeg får veldig vondt av kondom og p-piller/prevensjonsmiddler kan jeg ikke gå på siden jeg har migrene med synsforstyrrelser..) setter STOR pris på svar! takk på forhånd. Anonymous poster hash: acc65...3ea
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #2 Skrevet 20. juli 2013 Man kan få sånne smerter når man har eggløsning. Det finnes ingen sikre perioder så du får vente og se og evnt ta en test når du skal ha mensen. Anonymous poster hash: 5c6a2...2f4 1
Biloba Skrevet 20. juli 2013 #3 Skrevet 20. juli 2013 Hei. I det siste har jeg hatt ekstremt mye utflod og leste flere plasser på nett at mange får økt utflod ved graviditet. Utfloden min er slik dem beskrev den, litt hvitaktig og til tider litt ''kremete''. Jeg er veldig sikker på at dette ikke er soppinfeksjon, og jeg vet helt sikkert at det ikke er kjønnssykdom. Har også hatt smerter i magen, mest på venstre side, noe som ligner mensensmerter. Skal ikke ha mensen før om nøyaktig 2 uker.. Kan også legge til at vi hadde ubeskyttet samleie dagen før, og samme dag som jeg hadde eggløsning, men han kom ikke i meg noen av gangene (hopper av i svingen, vet dette ikke er veldig trygt, men jeg får veldig vondt av kondom og p-piller/prevensjonsmiddler kan jeg ikke gå på siden jeg har migrene med synsforstyrrelser..) setter STOR pris på svar! takk på forhånd.Anonymous poster hash: acc65...3ea Hvis du skal ha mensen om 2 uker, er det normalt omtrent nå du har eggløsning. Utflod to uker før forventet mens er ikke et graviditetstegn.
Yesterday Skrevet 20. juli 2013 #4 Skrevet 20. juli 2013 Hvis det er to uker til mensen så har du eggløsning nå ca. Og da har du ikke gravidsymptomer nå. Hvis dere hadde sex i går så er det ennå ikke for sent for en angrepille, om du får tak i nå i kveld. Var jeg deg så ville jeg spurt om å få satt inn en kobberspiral om du ikke vil bli gravid og ikke tåler noe annet, min søster tåler ikke noe annet så hun har kobbersprial og har aldri født (noen hevder at man må ha født for å få sprial). 1
ikkevekti Skrevet 20. juli 2013 #5 Skrevet 20. juli 2013 Hvis det er to uker til mensen så har du eggløsning nå ca. Og da har du ikke gravidsymptomer nå. Hvis dere hadde sex i går så er det ennå ikke for sent for en angrepille, om du får tak i nå i kveld. Var jeg deg så ville jeg spurt om å få satt inn en kobberspiral om du ikke vil bli gravid og ikke tåler noe annet, min søster tåler ikke noe annet så hun har kobbersprial og har aldri født (noen hevder at man må ha født for å få sprial). Får nok ikke tak i angrepille.. Jeg har vært hos legen og spurt om kobberspiral for en stund siden, men hun ville ikke gi meg det siden jeg ikke har født, og hun vet jeg ikke kan gå på andre prevensjonsmidler..
Gjest Fluttershy Skrevet 20. juli 2013 #6 Skrevet 20. juli 2013 Om det er to uker til mens er det mest sansynlig EL symptomer du merker nå. Man kan ikke merke graviditet dagen etter sex desverre. Når egget fester seg så tar det fortsatt litt tid før det produseres nok hormon til at man får symptomer på graviditeten, så du må nok bare smøre deg med tålmodighet å ta en test om mensen ikke dukker opp når den skal.
Yesterday Skrevet 20. juli 2013 #7 Skrevet 20. juli 2013 Får nok ikke tak i angrepille.. Jeg har vært hos legen og spurt om kobberspiral for en stund siden, men hun ville ikke gi meg det siden jeg ikke har født, og hun vet jeg ikke kan gå på andre prevensjonsmidler.. Andre får kobbersprial uten å ha født, er bedre å gi noen spiral enn at de skal måtte taabort om de ikke vil ha barnet. Da burde legen din komme med andre forslag til deg med prevensjon du tåler, hvis det finnes annet. Du kan jo spørre en annen lege.
ikkevekti Skrevet 20. juli 2013 #8 Skrevet 20. juli 2013 Om det er to uker til mens er det mest sansynlig EL symptomer du merker nå. Man kan ikke merke graviditet dagen etter sex desverre. Når egget fester seg så tar det fortsatt litt tid før det produseres nok hormon til at man får symptomer på graviditeten, så du må nok bare smøre deg med tålmodighet å ta en test om mensen ikke dukker opp når den skal. Ja må nokk bare det.. kan også legge til at litt av grunnen til at jeg mistenker graviditet er fordi mensen forrige måned kom lenge før tiden, og var ikke ordentlig.. var mer ''spotting'' og varte bare i ca. 2 dager! takk for svar
ikkevekti Skrevet 20. juli 2013 #9 Skrevet 20. juli 2013 (endret) Andre får kobbersprial uten å ha født, er bedre å gi noen spiral enn at de skal måtte taabort om de ikke vil ha barnet. Da burde legen din komme med andre forslag til deg med prevensjon du tåler, hvis det finnes annet. Du kan jo spørre en annen lege. Ja, jeg sa til legen at jeg ikke ønsket graviditet, og hvertfall ikke abort! Jeg er imot abort og vet at det vi holder på med kan få konsekvenser, og blir jeg gravid føler jeg med nødt til å ta konsekvensene for mine egne handlinger.. I en alder av 17 er jo ikke dette ønsket, men legen sa at hun fortsatt ikke ville gi meg kobberspiral før jeg har født.. takk for svar forresten!! Endret 20. juli 2013 av ikkevekti
Yesterday Skrevet 20. juli 2013 #10 Skrevet 20. juli 2013 Ja, jeg sa til legen at jeg ikke ønsket graviditet, og hvertfall ikke abort! Jeg er imot abort og vet at det vi holder på med kan få konsekvenser, og blir jeg gravid føler jeg med nødt til å ta konsekvensene for mine egne handlinger.. I en alder av 17 er jo ikke dette ønsket, men legen sa at hun fortsatt ikke ville gi meg kobberspiral før jeg har født.. takk for svar forresten!! Kanskje hun egentlig ikke vil gi deg det siden du er 17, de jeg vet om som har fått spiral har vært eldre. Du høres fornuftig ut til å være så ung. Kan du overhodet ikke bruke kondom?
pratesyk Skrevet 20. juli 2013 #11 Skrevet 20. juli 2013 Det er ingen som kan svare deg på om du er gravid eller ikke.. Om du vil vite det, så tar du en test når du forventer mensen..
ikkevekti Skrevet 20. juli 2013 #12 Skrevet 20. juli 2013 Kanskje hun egentlig ikke vil gi deg det siden du er 17, de jeg vet om som har fått spiral har vært eldre. Du høres fornuftig ut til å være så ung. Kan du overhodet ikke bruke kondom? Hm.. Det kan godt hende det var på grunn av alder, men det nevnte hun hvertfall ikke! Kan bruke kondom, men er ekstremt vondt. Blir på en måte ''sår''. Og jeg ser ikke vitsen i å ha sex hvis jeg skal ligge der i smerter, så da lar vi heller være med kondom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå