Gå til innhold

Tror dere jeg vil finne ei dame som vil være med på dette?

Anbefalte innlegg

Gjest Mann28
Skrevet

Jeg er 28 år og begynner å bli veldig klar for å stifte familie. Jeg har selv valgt å være singel pga. jeg har prioritert jobben. Nå har jeg hus, bil og en grei jobb, det eneste som mangler nå er ei kone og noen barn.

Jeg planlegger å bli sammen med ei dame, gifte meg med henne etter 1 år, og så lage minst 3 unger etter vi er gift. Hva synes dere kvinner om denne planen?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er mange flere kvinner enn menn som er på jakt etter dette, så jeg tror sjangsene dine er gode for å finne ei som er med på det :) Det forutsetter så klart at dere har den rette kjemien og blir oppriktig forelsket i hverandre.. Men kvinner på din alder kjenner gjerne på den biologiske klokken som tikker, samtidig som de er ferdig med å "leve singellivet". :)

Anonymous poster hash: 7b0d4...6e4
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil hverken gifte meg eller ha barn.

Anonymous poster hash: 9c925...e97

• Liker 1
Gjest Snyltefluen
Skrevet

Hva kvinner generelt synes om dette er vel ikke det viktigste, det du leter etter er en gifteklar frøken med lyst på flere barn. Minst 3 høres forøvrig ut som en god plan, lykke til!

• Liker 1
Skrevet

Tror mange kvinner vil bli med på dette. Bare sørg for å få henne til å føle seg spesiell, og ikke bare "en du kan gifte deg med". En dame vil ikke være et prosjekt :rolleyes:

Gjest *MaggieQ*
Skrevet

Fin plan. Problemet er å finne en dame som passer deg perfekt og som du kan se for deg resten av livet med. Er ikke bare bare å få seg en dame. Og å bli gift etter kun 1 år høres risikofylt ut da dere på det punktet er ganske nyforelsket og ikke kjenner hverandres mørke sider. Stor risiko for at dere ender opp i skilsmisse fordi dere forhastet dere inn i noe dere ikke var klar for/rett for hverandre.

Er mye man kan planlegge her i livet, men når og hvem en forelsker seg i er ikke noe en kan planlegge.

• Liker 4
Gjest gjest
Skrevet

Jeg er 28 år og begynner å bli veldig klar for å stifte familie. Jeg har selv valgt å være singel pga. jeg har prioritert jobben. Nå har jeg hus, bil og en grei jobb, det eneste som mangler nå er ei kone og noen barn.

Jeg planlegger å bli sammen med ei dame, gifte meg med henne etter 1 år, og så lage minst 3 unger etter vi er gift. Hva synes dere kvinner om denne planen?

Du høres ut som en robot.

AnonymBruker
Skrevet

jeg er i samme situasjon som deg, men jeg er jente. Jeg har jobb, og livet er stort sett på stell. Mangler bare mannen i mitt liv som er klar for å stifte familie....tror nok du kan finne en jente til det der, men som noen over meg sier; pass på at det er ei jente du virkelig vil dele livet ditt med! Ett år er ikke så veldig lang tid, så jeg ville nok gitt det litt mer tid før dere gifter dere.

Anonymous poster hash: 03836...964
  • Liker 3
Gjest Mann28
Skrevet

Takk for svar!

Jeg er en seriøs mann, så når jeg velger ei dame så vil jeg være med henne resten av livet. Jeg har ingen ambisjoner om å skille meg når forelskelsen eventuelt forsvinner eller hvis andre motbakker kommer. Kriteriene jeg har til ei dame er at hun skal være søt og snill - det er det hele. Jeg har ikke et behov for å skrive en doktorgrad sammen med henne.

AnonymBruker
Skrevet

Om du vil finne en som vil gifte seg med deg å få barn? Det tror jeg ikke noen har gjort før.

Anonymous poster hash: 99cc4...8f2
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Men ønsker du ikke litt mer av en dame enn det der? Dere skal tilbringe livet sammen. Mine kriterier til en mann er at vi skal være bestevenner. Det skal være en mann jeg kan dele alt med. Selvsagt må han være snill og grei, men det må faktisk være mer tilstede enn bare det...

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar!

Jeg er en seriøs mann, så når jeg velger ei dame så vil jeg være med henne resten av livet. Jeg har ingen ambisjoner om å skille meg når forelskelsen eventuelt forsvinner eller hvis andre motbakker kommer. Kriteriene jeg har til ei dame er at hun skal være søt og snill - det er det hele. Jeg har ikke et behov for å skrive en doktorgrad sammen med henne.

Dette bør du ihvertfall ikke si til henne.

Anonymous poster hash: 9c925...e97

• Liker 3
Gjest Mann28
Skrevet

Om du vil finne en som vil gifte seg med deg å få barn? Det tror jeg ikke noen har gjort før.

Sant nok, men jeg tenkte mer på den "fremdriftsplanen" jeg har foreslått..

Gjest *MaggieQ*
Skrevet

Takk for svar!

Hjelper lite at hun er søt og snill om dere ikke har rett kjemi, felles interesser, kan le og ha det gøy sammen, ha et godt sexliv, har like verdier etc.

• Liker 3
Skrevet

Dårlig plan, ikke ha sånn hastverk.

• Liker 2
Gjest anonym*
Skrevet

Hjelper lite at hun er søt og snill om dere ikke har rett kjemi, felles interesser, kan le og ha det gøy sammen, ha et godt sexliv, har like verdier etc.

jo hvis han er en robot så. En sensitiv robot :fnise:

Gjest Mann28
Skrevet

Men ønsker du ikke litt mer av en dame enn det der? Dere skal tilbringe livet sammen. Mine kriterier til en mann er at vi skal være bestevenner. Det skal være en mann jeg kan dele alt med. Selvsagt må han være snill og grei, men det må faktisk være mer tilstede enn bare det...

Jo, det er nettopp det jeg vil. Jeg vil ha ei kone som er søt og snill, som liker barn, og som jeg kan prate med.. men for å være slik trenger hun ikke å ha en doktorgrad...

Gjest Vixanne
Skrevet (endret)

Skjønner ikke hvorfor ikke noen skulle ønske dette? Men jeg regner med at ett års -fristen ikke er absolutt? Det må være en felles avgjørelse hvor raskt man gifter seg, tenker jeg, og om det går ett eller to år er det vel ikke helt krise? :)

Endret av Vixanne
Skrevet

Jeg håper du sjekker fruktbarheten til dere begge før dere gifter dere.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jo, det er nettopp det jeg vil. Jeg vil ha ei kone som er søt og snill, som liker barn, og som jeg kan prate med.. men for å være slik trenger hun ikke å ha en doktorgrad...

Ja, du har rett i det. Man trenger ikke ha en doktorgrad for å være en bra person. Jeg krever heller ingen rakettforsker, så lenge det er en jeg kan le med, gråte med, dele alt med, samt ha et bra sex-liv. En som deler mine verdier og ønsker det samme som meg i livet, eller i det minste støtter meg i mine valg. Jeg ønsker meg et a4-liv som samtidig ikke er så a4, så jeg må finne noen som vil dele det med meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...