AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #1 Skrevet 20. juli 2013 Vi skal installere badekar på badet vårt, men har ikke plass til et badekar på mer enn 150 cm (lengde) og at det er 70 cm bredt. Det er primært på grunn av barna våre (5 mnd og 2 år) at vi vil ha badekar, så for dem er jo lengden helt grei. Men kan voksne også greie å bade i et 150-badekar? Jeg er 180 cm høy, derfor jeg har mine tvil..! Men skulle gjerne hatt muligheten til å ta et deilig karbad en gang i blant...Anonymous poster hash: b7f18...5dc
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #2 Skrevet 20. juli 2013 Da må du nok velge den ene eller den andre halvdelen av kroppen som kommer under vannet av gangen. Anonymous poster hash: 63881...77e
Gjest chiki Skrevet 20. juli 2013 #3 Skrevet 20. juli 2013 Vi har 140cm (tror jeg). Både jeg og mannen har badet i det, dog ikke samtidig det er ikke kjempe god plass, og badet varer ikke så lenge:) men det funker o. Men mannen min er bare 173cm høy. Mn jenta vår på snart 3 år elsker det
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #4 Skrevet 20. juli 2013 Kjøp et badekar med ekstra dybde, så er det vel ikke noe problem?Anonymous poster hash: 5e6e3...cf0
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #5 Skrevet 20. juli 2013 Vi skal installere badekar på badet vårt, men har ikke plass til et badekar på mer enn 150 cm (lengde) og at det er 70 cm bredt. Det er primært på grunn av barna våre (5 mnd og 2 år) at vi vil ha badekar, så for dem er jo lengden helt grei. Men kan voksne også greie å bade i et 150-badekar? Jeg er 180 cm høy, derfor jeg har mine tvil..! Men skulle gjerne hatt muligheten til å ta et deilig karbad en gang i blant...Anonymous poster hash: b7f18...5dc Det finnes kar med dybde nok til å sitte i stedet for å ligge, om det er viktig å få badet for dere voksne. Mer som en badestamp i stilen og noen har til og med egen "sittehylle" og et dypere sted å ha beina. Spørsmålet er om et slikt høyt kar er praktisk for unger å bade i.. Anonymous poster hash: 49d7d...6cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå