Antique Skrevet 20. juli 2013 #1 Skrevet 20. juli 2013 Hei Noen som vet om ulike sider hvor det står om ansiktsformer, slik at man kan finne ut hvilken ansiktsform man har? Jeg skal også snart klippe meg, og har litt angst for det - har aldri klart å finne en frisør jeg er helt fornøyd med! Så har derfor tenkt å forberede med litt mer denne gangen Tenkte å ta med et bilde av en hårfasong jeg har lyst til å ha, noen som pleier å gjøre dette da dere skal til frisøren? Erfaringer med det? Vil gjerne få frisøren til å klippe håret litt etter hvilken ansiktsform jeg har, og forme det etter ansiktet mitt..Hva pleier dere å si til frisøren da, hvis noen av dere har gjort det? Litt rotete innlegg dette, beklager det!
fresia Skrevet 20. juli 2013 #2 Skrevet 20. juli 2013 her er en side om ansiktsformer: http://beauty.about.com/od/bestcutsbyfaceshap1/ss/Are-You-Round-Square-Long-Heart-Or-Oval.htm det er også noen tips på den samme siden men du kan jo spørre frisøren også. hun/han bør jo ha peiling på hva som kler din ansiktsform
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå