AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #1 Skrevet 20. juli 2013 Det er en fin og varm dag i dag og jeg tror svært mange går ut i dag i grunn. Er det noen her inne som har tenkt seg på noen trivielle aktiviteter i dag? Vorspiel, fest, innflyttings, ut på byen, osv. (Jeg vet f.eks om en innflyttningfest i dag, men jeg er ikke invitert) Jeg er egentlig ikke ute etter å finne dame eller noe slikt, jeg ønsker bare en god stemning og noen gode samtaler med gode mennesker. Ikke fokusere så mye på alt det negative og ting som ikke alltid er så lett å forstå seg på, men heller bare hygge seg litt og lage en god opplevelse, for anledningen at det er en så fin og varm dag i dag. Jeg er å finne noen ganger på Finnegans, Baran, Kaos, Hectors, Fotballen, Krystall, Livingston, ect. Hvor pleier dere å gå ut i Bergen? Anonymous poster hash: fd8ea...b4e
Gjest .-L-. Skrevet 20. juli 2013 #2 Skrevet 20. juli 2013 Litt forskjellig egentlig, kommer annpå hva vennene vil også.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #3 Skrevet 20. juli 2013 Litt forskjellig egentlig, kommer annpå hva vennene vil også. Ja, det spørs jo selvsagt litt på hvor resten vil. Noen navn og steder går jo igjen likevel da. (Årsaken for at jeg ikke er invitert er ikke fordi noen er uvenner akkurat, men fordi verten er ike den største tilhengeren av meg akkurat. Vi er mer bekjente sådan og kan jo snakke sammen naturligvis. Ikke har jeg så lyst å dra på den innflytningsfesten heller, så det er ikke noe stress det. ) Anonymous poster hash: fd8ea...b4e
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #4 Skrevet 21. juli 2013 Dumt at du ikke har nick ts, jeg kunne gjerne tenkt meg å gå en av de nevnte plassene, utenom "fotballen". Jeg går på finnegans, apollon, ujevnt, aldri vært på kaos, hectors hybel burde jeg revurdere. Krystallen ser veldig "stengt" ut hver gang jeg går forbi. men det er på dagtid, riktignok .. Anonymous poster hash: 10f5f...846
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #5 Skrevet 21. juli 2013 Dumt at du ikke har nick ts, jeg kunne gjerne tenkt meg å gå en av de nevnte plassene, utenom "fotballen". Jeg går på finnegans, apollon, ujevnt, aldri vært på kaos, hectors hybel burde jeg revurdere. Krystallen ser veldig "stengt" ut hver gang jeg går forbi. men det er på dagtid, riktignok .. Anonymous poster hash: 10f5f...846 Men du er jo anonym du også? Finnegans og apollon er fine steder. Ujevnt har jeg bare vært på noen få ganger, men virker som et koselig nok sted i grunn. Kaos anbefales. Hectors også. Krystallen ser veldig "stengt" ? Har du prøvd å ta i døren? Og det er jo gjerne fra kl. 18 og utover folk begynner å nærme seg slike steder vanligvis da. Fotballen går jeg kun på når jeg skal eventuelt se en kamp som går. Stemningen der kan bli ganske så herlig hvis en ikke er noe redd for for mye maskulinitet og testosteron under samme tak samtidig. Garage også, kan fungere på en god dag, men det bør helst være en konsert eller noe da. Anonymous poster hash: fd8ea...b4e
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #6 Skrevet 21. juli 2013 Men du er jo anonym du også? Finnegans og apollon er fine steder. Ujevnt har jeg bare vært på noen få ganger, men virker som et koselig nok sted i grunn. Kaos anbefales. Hectors også. Krystallen ser veldig "stengt" ? Har du prøvd å ta i døren? Og det er jo gjerne fra kl. 18 og utover folk begynner å nærme seg slike steder vanligvis da. Fotballen går jeg kun på når jeg skal eventuelt se en kamp som går. Stemningen der kan bli ganske så herlig hvis en ikke er noe redd for for mye maskulinitet og testosteron under samme tak samtidig. Garage også, kan fungere på en god dag, men det bør helst være en konsert eller noe da. Anonymous poster hash: fd8ea...b4e Kom ani anonymknappen, men hvis du legger ut nick kan jeg pm-se deg Anonymous poster hash: 10f5f...846
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #7 Skrevet 21. juli 2013 Kom ani anonymknappen, men hvis du legger ut nick kan jeg pm-se deg Anonymous poster hash: 10f5f...846 Nei, jeg våger ikke. Du kan heller gjøre det, så kan jeg pm'e deg. -TS Anonymous poster hash: fd8ea...b4e
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #8 Skrevet 21. juli 2013 Jeg skal sitte i parken. Kom gjerne bort for en prat om dere går lei av ståket på utestedene! Anonymous poster hash: 0620f...da5
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #9 Skrevet 21. juli 2013 Ble litt overrasket over Ujevnt, fkatisk. Trodde de som jobbet der skulle være superpretensiøse og veldig hipster i oppførselen, men det er en dårlig ide når man skal drive business. Synes de på pingvinen er litt sånn "eeehhh" i oppførselen, spesielt mennene i baren. "hvem er du og hva gjør du her?"-oppførsel Anonymous poster hash: 10f5f...846
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #10 Skrevet 21. juli 2013 hadde vært digg med noe chinese nå Anonymous poster hash: 10f5f...846
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #11 Skrevet 21. juli 2013 Ble litt overrasket over Ujevnt, fkatisk. Trodde de som jobbet der skulle være superpretensiøse og veldig hipster i oppførselen, men det er en dårlig ide når man skal drive business. Synes de på pingvinen er litt sånn "eeehhh" i oppførselen, spesielt mennene i baren. "hvem er du og hva gjør du her?"-oppførsel Anonymous poster hash: 10f5f...846 Åh? Hvorfor hadde du det inntrykket av Ujevnt da? Og ja, jeg er litt enig med deg vedr. Pingvinen. Det er ikke et sted jeg går noe særlig på, og gjør jeg det så blir det ikke en vanlig t-skjorte under blazeren min hvert fall. Føler det stedet er meget pretensisøst og ville ikke ha satt pris på besøk av en gategutt som meg. Anonymous poster hash: fd8ea...b4e
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #12 Skrevet 21. juli 2013 hadde vært digg med noe chinese nå Anonymous poster hash: 10f5f...846 Enig. Men ikke noe Hot Wok. Jeg synes kylling(restene) deres er grusom å spise på. Men de har mange artige retter da. Og sauser. Appelsinsaus f.eks.. Anonymous poster hash: fd8ea...b4e
Gjest Gresshoppesang Skrevet 21. juli 2013 #13 Skrevet 21. juli 2013 Anonyme KG-brukere sitt store sommertreff i Bergen går altså (muligens) av stabelen (ca) i løpet av kvelden? 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #14 Skrevet 21. juli 2013 Anonyme KG-brukere sitt store sommertreff i Bergen går altså (muligens) av stabelen (ca) i løpet av kvelden? Føler du deg ekskludert? Anonymous poster hash: fd8ea...b4e
Gjest Gresshoppesang Skrevet 21. juli 2013 #15 Skrevet 21. juli 2013 Jeg er jo ikke anonym og ikke i Bergen i kveld. Jeg må se etter anonyme fra KG andre steder. *snip* 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #16 Skrevet 21. juli 2013 Jeg er jo ikke anonym og ikke i Bergen i kveld. Jeg må se etter anonyme fra KG andre steder. *snip* Huff, ja, du må nesten bare gjør det da. Også får du gi en lyd da eventuelt til en AB, om du skulle være i Bergen en kveld. Er ikke så viktig hvem av oss du sier i fra til i grunn, da jungeltelegrafen går fort rundt disse kanter. Anonymous poster hash: fd8ea...b4e
Gjest Gresshoppesang Skrevet 21. juli 2013 #17 Skrevet 21. juli 2013 Kontakter jungeltelegrafen neste gang jeg er ute i Bergen.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #18 Skrevet 21. juli 2013 Høres ut som en plan. Anonymous poster hash: fd8ea...b4e
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #19 Skrevet 21. juli 2013 Jeg synes en hel skokk med ABer skal finne et sted å møtes, jeg. AB-klubben! 8D Anonymous poster hash: 0620f...da5
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #20 Skrevet 21. juli 2013 Jeg synes en hel skokk med ABer skal finne et sted å møtes, jeg. AB-klubben! 8D Anonymous poster hash: 0620f...da5 Neh.. Anonymous poster hash: fd8ea...b4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå