Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har skrevet en tråd om dette tidligere, men finner den ikke igjen. Saken er at jeg holder på å miste kjæresten min, grunnen er at jeg har blitt mer mamma enn kjæreste. Ser han oppfører seg som om jeg er mor hans, vanskelig å forklare, men jeg tror det nærmer seg jeg mister ham fordi han ikke lenger ser meg som dama hans, jeg kjenner selvfølelsen/ selvtilliten min av den grunn er dalende, ikke føler meg bra nok. Dette har utviklet seg mer og mer, vi har vært sammen i tre år nå. Noen som kan hjelpe meg med å få snudd dette så han ser meg, dama han vil leve med og slutter å behandle meg som mammaen hans? Kanskje det er for sent, at det ikke går å rette opp..jeg har vært altfor snill, ettergivende, vet ikke hva jeg skal gjøre.

Anonymous poster hash: fdedd...019
Videoannonse
Annonse
Gjest Anonym*
Skrevet

Snu på flisa,

DET ER ALDRI FOR SENT! HUSK DET: ALDRI! :blomst:

AnonymBruker
Skrevet

Er det han som behandler deg som en mamma eller du som oppfører deg slik? Litt uklart i innlegget ditt.

Anonymous poster hash: 31244...39c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det har blitt sånn at jeg har behandlet han som sønnen min istedet for kjæresten min, han ser meg ikke lenger som dama hans, men en som alltid er der, har latt han komme og gå som han vil, på en måte, jeg er noen år eldre, kanskje det er grunnen

AnonymBruker
Skrevet

Snu på flisa,

DET ER ALDRI FOR SENT! HUSK DET: ALDRI! :blomst:

Men hvordan gjøre det?

AnonymBruker
Skrevet

Et eksempel er at han ber om å få låne penger, og blir sur, som en tenåring ville ha blitt, hvis jeg sier jeg ikke har.

Gjest Anonym*
Skrevet

Men hvordan gjøre det?

Vær dattera i stedet :fnise: ...

Nei seriøst, vær irrasjonell og ustabil... F.eks ikke alltid svar på tlf...ikke fortell om alle planer/ det du foretar deg etc...La han undre seg litt på deg. Og for all del ikke hakk/ gå etter han. Ofte kan taushet være et virkemiddel.

Gjest *MaggieQ*
Skrevet (endret)

Ops, feil tråd.

Endret av *MaggieQ*
AnonymBruker
Skrevet

At dere trenger hjelp ja, er det vel ingen tvil om. :)

Anonymous poster hash: f5922...9b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...