Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min kommer hjem fra ferie på søndag, og jeg gruer meg faktisk!!

Han har vært en uke på guttetur med to andre kompiser, og jeg liker det ikke. Han var utro mot meg for ca ett år siden, og jeg valgte og tilgi, men sånt glemmer man jo ikke bare.

Problemet er at jeg er redd for at han har vært utro på denne ferien, og den ekle følelsen gjør at jeg på en måte går rundt og er "irritert" på han i stedet for å savne han. Jeg har oppført meg helt normalt mot han på telefonen, men vet ikke om jeg klarer å fortsette det når han kommer hjem?

Jeg vet også at etter en uke fra hverandre så vil han ha sex når han kommer hjem, og før ville det vært meg også. Men nå orker jeg ikke tanken på det engang, bare i tilfelle han har vært utro igjen. Blir så lei av disse tankene.

Er det noen andre som har opplevd noe lignende?

Skal jeg rett og slett fortelle bekymringen og se hva han svarer? At jeg ikke vil kysse, kose eller ha sex før JEG er sikker på at han ikke har gjort noe?

Dette er jo veldig urettferdig mot han hvis han ikke har gjort noe, men sist så sa han ikke noe på flere måneder etter at det hadde hendt, og derfor er jeg nervøs og skeptisk!

Anonymous poster hash: 709a6...dbb
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner du er usikker, men ikke anklag ham uten grunn.

Det er tydelig at du ikke har klart å slippe taket i det at han var utro tidligere. Hvordan har dere det i hverdagen? Klarer du å stole på ham der?

Du må legge alle kort på bordet og si hvordan du har det. Vær ærlig overfor ham. Skal dere klare å komme dere videre i forholdet er det avhengig av at begge to er ærlige.

Se hvordan han reagerer. Du vil nok kjenne tegnene om han har vært utro.

Anonymous poster hash: fcf9e...0ec
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her

Vi har det veldig fint i hverdagen, men dette er første gang han er ordentlig bortreist siden det skjedde. Jeg var kanskje ikke så ferdig med utroskapen som jeg trodde, og det er vel det jeg må forklare han når han lurer på hvorfor jeg er så avvisende?

Det jeg er redd for er jo nettopp at jeg ikke skal kjenne tegnene, da jeg ikke så dem første gangen. Men på den andre siden så ville jeg kanskje ikke se, eller ikke visste hva jeg skulle se etter da. Er utvilsomt blitt mer skeptisk.

Gjest Gjest
Skrevet

sist så sa han ikke noe på flere måneder etter at det hadde hendt, og derfor er jeg nervøs og skeptisk!

Hva betyr det som du skriver her? -At det gikk flere måneder før han fortalte om at han hadde vært utro?

AnonymBruker
Skrevet

TS

Ja, han sa det ca 4 mnd etter at det hadde hendt. Unnskyldningen var at han måtte "manne" seg opp til å si noe, fordi han synes det var så ille det han hadde gjort. En av grunnene til at jeg tilga var jo faktisk at han sa det til meg, selv om han brukte litt tid.

Gjest Gjest
Skrevet

TS

Ja, han sa det ca 4 mnd etter at det hadde hendt. Unnskyldningen var at han måtte "manne" seg opp til å si noe, fordi han synes det var så ille det han hadde gjort. En av grunnene til at jeg tilga var jo faktisk at han sa det til meg, selv om han brukte litt tid.

Jeg synes at det er galt av han å dra på langvarig guttetur etter det han gjorde mot deg ved å være utro den gangen. Jeg synes at du burde fortelle han hvordan du har det pga det han gjorde den gangen.

Det er hans ansvar å jobbe med at du får tillit til han igjen slik at du blir trygg på han og stole på han igjen. Han bør ta hensyn til hvor vondt det er for deg når han er borte på denne måten, og han bør la være å dra på slike turer.

Gjest Gjest
Skrevet

Denne vanskelige situasjonen for deg når han er borte, er det han som kan for, og tar han ikke såpass hensyn at han lar være å dra på gutteturer o.l., så er han ikke verdt å samle på.

Skrevet

Et av de store problemene i dag er jo alle disse jenteturene og gutteturene selv om man lever i et forhold.

Det normale er faktisk at paret reiser på ferie i sammen; noe som hadde skapt betydelig mindre problemer for mange.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...