AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #1 Skrevet 20. juli 2013 Jeg kjenner en som har slitt med anoreksi, hun levde i 8 år på brødskiver og knekkebrød (når hun spiste). Det var aldri noe fisk, frukt, grønnsaker, kjøt, variasjon, ja du skjønner. I tillegg trente hun nesten hver dag, MEN hun var aldri syk (fysisk). Jeg er helt sikker på dette da vi bodde sammen. Hvordan er det egentlig mulig?? Anonymous poster hash: 744e0...bec
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #2 Skrevet 20. juli 2013 Man kan utvikle mangelsykdommer gradvis, det er ikke noe man nødvendigvis ser før etter tid, feks osteoporose, skjørbuk.Anonymous poster hash: 99635...717
@Maja Skrevet 20. juli 2013 #3 Skrevet 20. juli 2013 Kroppen har altmulig slags forsvarsmekanismer. Er ofte slikt som kicker inn og sørger for at enkelte som lever usunt likevell ikkje blir sjuk. Så er vi jo forskjellig skrudd sammen, med forskjellig immunsystem. Og så unngår ein vell dei fleste sjukdommer som kan komme via maten om ein spisar bare brød og knekkebrød.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #4 Skrevet 21. juli 2013 Hvis du spiser ensformig og dårlig som ung, tror jeg at problemene melder seg ofte først i godt voksen alder, sånn som nevnt her osteoporose, osv. Jeg spiste ganske dårlig som ung selv, men kan ikke merke spesielle problemer som jeg tror er relatert til det. Det jeg derimot tror jeg sliter med er at jeg ikke fikk bygget opp muskelaturen godt i ung alder. Anonymous poster hash: b43d2...41d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå