Gå til innhold

Hvordan er det mulig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner en som har slitt med anoreksi, hun levde i 8 år på brødskiver og knekkebrød (når hun spiste). Det var aldri noe fisk, frukt, grønnsaker, kjøt, variasjon, ja du skjønner. I tillegg trente hun nesten hver dag, MEN hun var aldri syk (fysisk). Jeg er helt sikker på dette da vi bodde sammen. Hvordan er det egentlig mulig??

Anonymous poster hash: 744e0...bec
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man kan utvikle mangelsykdommer gradvis, det er ikke noe man nødvendigvis ser før etter tid, feks osteoporose, skjørbuk.

Anonymous poster hash: 99635...717

Skrevet

Kroppen har altmulig slags forsvarsmekanismer. Er ofte slikt som kicker inn og sørger for at enkelte som lever usunt likevell ikkje blir sjuk. Så er vi jo forskjellig skrudd sammen, med forskjellig immunsystem. Og så unngår ein vell dei fleste sjukdommer som kan komme via maten om ein spisar bare brød og knekkebrød.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du spiser ensformig og dårlig som ung, tror jeg at problemene melder seg ofte først i godt voksen alder, sånn som nevnt her osteoporose, osv.

Jeg spiste ganske dårlig som ung selv, men kan ikke merke spesielle problemer som jeg tror er relatert til det. Det jeg derimot tror jeg sliter med er at jeg ikke fikk bygget opp muskelaturen godt i ung alder.

Anonymous poster hash: b43d2...41d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...