AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #1 Skrevet 20. juli 2013 Hei. Vet at ingen kan si noe sikkert her, men trenger litt hjelp/synsing. Jeg hadde sex for tre måneder siden, og kondomen sprakk. Så jeg tok en angrepille, og fikk blødninger en ukes tid etterpå. Men siden det har jeg ikke hatt mensen. Vet at angrepillen kan forstyrre mensensyklusen noe veldig. Men kan jeg rett og slett være gravid nå? Skal ta en graviditetstest uansett for å være sikker. Hva er andre grunner til at mensen ikke kommer? Er det vanlig? Jeg går ikke på p-piller eller noe annet. Anonymous poster hash: 0acee...8ce
Biloba Skrevet 20. juli 2013 #2 Skrevet 20. juli 2013 (endret) Ja, du kan være gravid. 1 uke etter befruktning kan noen få en festeblødning, vanligvis veldig liten blødning. Noen får også flere blødninger i et svangerskap. Angrepillen er dessverre ikke så veldig sikker. Endret 20. juli 2013 av Biloba
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #3 Skrevet 20. juli 2013 Takk for svar. Jeg ble litt ekstra stresset og løp ned til butikken for en graviditetestest. Den viste negativ. Vet du om det er et sikkert tegn selv om det er en stund siden jeg isåfall har blitt befruktet? Ville du kontaktet lege eller noe om mensen var uteblitt såpass lenge? Anonymous poster hash: 0acee...8ce
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #4 Skrevet 20. juli 2013 Hadde satt stor pris på svar fra noen! Anonymous poster hash: 0acee...8ce
Gjest HappyWaffle Skrevet 20. juli 2013 #5 Skrevet 20. juli 2013 hva står på pakken til angrepillen? burde lese den før du tar den uansett. men ja den fucker opp syklusen veldig. går ann å ta en telefon til legen for å høre
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #6 Skrevet 20. juli 2013 Hvis du hadde sex for tre mnd siden og du har negativ test nå, kan du stole på det. Hva angår mensen må du nesten bare vente og se, syklusen kan bli litt forstyrret av angrepillen siden det er en høy dose hormoner. Anonymous poster hash: 76186...25d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå