AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #1 Skrevet 20. juli 2013 I går kveld møtte jeg igjen han jeg har flørtet med en stund. Det var flere måneder siden sist. Jeg forsøkte å få han med meg på hotellrommet, men han hadde en annen avtale han ikke kunne avlyse. I dag, etter jeg dro hjem, fikk jeg en melding der han igjen beklaget at han ikke fikk blitt med meg i går, og fortalte at han likte initiativet. Dessuten ba han meg OG EN VENNINNE (hun var også med meg i går) ut en kveld i hans by. Dette bekymrer meg/ gjør meg litt trist... Bør jeg ta det personlig? Er jeg ikke bra nok? Det skal sies at det er meg han har vært "på" (både de gangene vi har møttes og via sms). Jeg må dessuten innrømme at venninnen min var utrolig vakker i går kveld - kan det ha vært årsaken? Han har møtt henne ved flere anledninger tidligere, både med og uten meg, uten at det har gitt noen resultater. Denne venninnen som ble bedt med ut har en annen venninne som han har rotet litt med tidligere, og han foreslo også trekant for henne. Kan det være at han fortsatt liker meg, men synes det er spennende med trekant og synes venninnen min hadde vært ypperlig? Anonymous poster hash: ddccf...ff5
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2013 #2 Skrevet 22. juli 2013 I går kveld møtte jeg igjen han jeg har flørtet med en stund. Det var flere måneder siden sist. Jeg forsøkte å få han med meg på hotellrommet, men han hadde en annen avtale han ikke kunne avlyse. I dag, etter jeg dro hjem, fikk jeg en melding der han igjen beklaget at han ikke fikk blitt med meg i går, og fortalte at han likte initiativet. Dessuten ba han meg OG EN VENNINNE (hun var også med meg i går) ut en kveld i hans by. Dette bekymrer meg/ gjør meg litt trist... Bør jeg ta det personlig? Er jeg ikke bra nok? Det skal sies at det er meg han har vært "på" (både de gangene vi har møttes og via sms). Jeg må dessuten innrømme at venninnen min var utrolig vakker i går kveld - kan det ha vært årsaken? Han har møtt henne ved flere anledninger tidligere, både med og uten meg, uten at det har gitt noen resultater. Denne venninnen som ble bedt med ut har en annen venninne som han har rotet litt med tidligere, og han foreslo også trekant for henne. Kan det være at han fortsatt liker meg, men synes det er spennende med trekant og synes venninnen min hadde vært ypperlig?Anonymous poster hash: ddccf...ff5 Det kan hende at han ønsker å ha 2 samtidig ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå