Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2013 #1 Skrevet 20. juli 2013 Holder på med en fyr, som skal ut ikveld, der jeg vet at ei han har tafset på før ( en gang jeg var ute med han ) kommer til å være. Jeg er ikke invitert og jeg har en dårlig magefølelse, da jeg har problemer med å stole på han. Han har sagt at han ikke er noe interessert i henne, men så jo hvordan han holdte på den kvelden vi var ute for lenge siden. Jeg trakk meg unna etter det, så vi hadde ikke kontakt i en periode. Det var han som tok opp kontakten, og vi har begynt å se hverandre igjen i det siste. Tips til hvordan jeg skal forholde meg til dette? Han sa igår, at vi snakkes idag, men har ikke hørt noe, og tipper de har begynt festen. Kjenner jeg får nesten lyst til å trekke meg ut av dette med han. Har skrevet ei mld som ligger i utboksen min ( dvs ikke sendt ) der jeg bl.a sier at uten tillit, orker jeg ikke mer. Jeg har en følelse av at jeg kanskje ikke hører noe før imorgen, men hva han da har gjort inatt, blir jo et stort spørsmålstegn... Nå kommer sikkert mange til å si hva jeg gjør med en jeg ikke stoler på, men leser man her, er de mest familiære menn utro...så man vet aldri. Jeg hadde en samtale med han igår kveld på tlf, men han har ikke samme grenser som meg, selv om han sier at han vil forandre seg for meg. Kanskje noen har et råd å komme med? Tenkte selv å dra ut ( sa det og til han igår ), men vet ikke. Har andre vært i en lignende situasjon? Bør jeg sende den mld, eller blir det bare dumt?
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #2 Skrevet 20. juli 2013 Nei, jeg synes du bør sende meldingen jeg. Hvorfor skulle du ikke? Dette er jo åpenbart at dette er noe du ønsker han skal lese og han bør jo (ville) ha forståelse for det vel. Hva han gjør i natt er vel opp til ham til syvende og sist uansett. Anonymous poster hash: 494f9...72e
Gjest ts Skrevet 20. juli 2013 #3 Skrevet 20. juli 2013 Nei, jeg synes du bør sende meldingen jeg. Hvorfor skulle du ikke? Dette er jo åpenbart at dette er noe du ønsker han skal lese og han bør jo (ville) ha forståelse for det vel. Hva han gjør i natt er vel opp til ham til syvende og sist uansett. Anonymous poster hash: 494f9...72e Sendte mld, men ingen svar...Hva om han ikke svarer? Mld ble litt lang, og er jo mye av det jeg har sagt før, følte bare for at han skal vite at jeg orker ikke holde på med en upålitelig mann som legger an på andre damer så snart jeg ikke er til stede. Synes det og er dårlig at jeg ikke har hørt noe før idag, da han sa at vi skulle snakkes. Føler han vil være fri ikveld. Skrev at jeg trekker meg ut av dette hvis han ikke kan vise noe forståelse og villighet til endring på dette.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #4 Skrevet 20. juli 2013 "Jeg vil forandre meg for deg" Den der hadde vært en dealbreaker for meg. Hvis han forandrer seg så blir det nok bare for en kort periode dessverre. Man kan ikke forandre seg hvis ikke man går 100% inn for det og det gjør han nok ikke når det kun er for deg som han sierAnonymous poster hash: 6b8e5...7f6
Gjest ts Skrevet 20. juli 2013 #5 Skrevet 20. juli 2013 "Jeg vil forandre meg for deg" Den der hadde vært en dealbreaker for meg. Hvis han forandrer seg så blir det nok bare for en kort periode dessverre. Man kan ikke forandre seg hvis ikke man går 100% inn for det og det gjør han nok ikke når det kun er for deg som han sierAnonymous poster hash: 6b8e5...7f6 Enig med deg. Han har ennå ikke svart, har på følelse han ikke kommer til å svare. Det var han som tok initiativ til å begynne og treffes igjen, så synes det er sløvt hvis han blir offline i hele kveld. Jeg skrev nå ei ny mld, der jeg sa at jeg gleder meg til å dra ut ikvel uten han! Kjenner jeg er så lei av å alltid være den lojale mot han mens han pluselig gir f... Vet jo ennå ikke om jeg skal ut engang, men følte for å si ifra at han ikke må være så trygg må meg alltid.. Tar gjerne imor flere tips! Har ikke tenkt å sende flere mld.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #6 Skrevet 20. juli 2013 Sendte mld, men ingen svar...Hva om han ikke svarer? Mld ble litt lang, og er jo mye av det jeg har sagt før, følte bare for at han skal vite at jeg orker ikke holde på med en upålitelig mann som legger an på andre damer så snart jeg ikke er til stede. Synes det og er dårlig at jeg ikke har hørt noe før idag, da han sa at vi skulle snakkes. Føler han vil være fri ikveld. Skrev at jeg trekker meg ut av dette hvis han ikke kan vise noe forståelse og villighet til endring på dette. Vel, om han ikke svarer deg så har du vel svaret ditt der da? Ikke et svar, er et svar det og. Jeg synes ikke du er urimelig når du forventer at han er pålitelig og ikke holder på med andre damer så snart du har svingt rundt hjørnet. Men hva er det som gjør det så usikker (evt) og mistenker at han ønsker å legge an på andre damer når han holder på med deg da? Det er ikke å "være fri". Det er å være en drittsekk og å drite i andres følelser. Kan godt forstå at du ønsker å trekke deg ut hvis han ikke viser noe forståelse eller ser behovet for noen små endringer i handlingsmønsteret sitt av dette. Anonymous poster hash: 494f9...72e
Gjest ts Skrevet 20. juli 2013 #7 Skrevet 20. juli 2013 Vel, om han ikke svarer deg så har du vel svaret ditt der da? Ikke et svar, er et svar det og. Jeg synes ikke du er urimelig når du forventer at han er pålitelig og ikke holder på med andre damer så snart du har svingt rundt hjørnet. Men hva er det som gjør det så usikker (evt) og mistenker at han ønsker å legge an på andre damer når han holder på med deg da? Det er ikke å "være fri". Det er å være en drittsekk og å drite i andres følelser. Kan godt forstå at du ønsker å trekke deg ut hvis han ikke viser noe forståelse eller ser behovet for noen små endringer i handlingsmønsteret sitt av dette. Anonymous poster hash: 494f9...72e Som jeg nevnte i hovedinnlegget, var jeg ute med han for flere mnd siden. Etter ei stund utpå kvelden , oppdaget jeg at han tafsa på hun som jeg vet kommer til å være med. Jeg sitter med en veldig vond følelse, så ringte, men han tok den selvsagt ikke. Han sa han skkulle ringe idag, nå er det kveld, og han sitter garantert og drikker, mulig med henne og. Jeg skrev at han var så kjip, at han skulle holde seg inna meg, og om jeg skulle be hun dama ( har ikke tlf og kommer ikke til å gjøre det ) si at han skal holde seg unna meg!? Huff, burde kanskje ikke gjort det, men han vet så inderlig godt at jeg sliter med tilliten, og er nå helt offline. Han sitter kanskej og gjør narr av meg og mld mine , for alt jeg vet Nå skal jeg ikke gjøre noe mer! Har jeg ødelagt alt? Jeg er så DRITTLEI av hvordan han kan være mot meg noen ganger! Det er så kontrast siden sist han inviterte meg ut ( bare 3 dager siden..), holdte hender , hadde savnet meg sååå mye, kysset meg osv. Åhhh, møkkamann!
Gjest ts Skrevet 20. juli 2013 #8 Skrevet 20. juli 2013 Han ringte nå forøvrig, bare to ring...Orker f... ikke ringe han opp igjen hvis ikke han kan gjøre det selv! Hvordan tolke det? Latet som han ringte meg, men gir egentlig f..?
Gjest anonym* Skrevet 20. juli 2013 #9 Skrevet 20. juli 2013 Han ringte nå forøvrig, bare to ring...Orker f... ikke ringe han opp igjen hvis ikke han kan gjøre det selv! Hvordan tolke det? Latet som han ringte meg, men gir egentlig f..? Han trenger jo ikke ringe deg, er bare og følge med her på kg
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #10 Skrevet 20. juli 2013 Han ringte nå forøvrig, bare to ring...Orker f... ikke ringe han opp igjen hvis ikke han kan gjøre det selv! Hvordan tolke det? Latet som han ringte meg, men gir egentlig f..? Ser den. Du får ta det som det er. En gentlemanns verk. Kanskje han ikke har så mye penger igjen på ringkontant-kortet sitt, og trenger at du skal ringe ham opp igjen? Anonymous poster hash: 494f9...72e
Gjest ts Skrevet 20. juli 2013 #11 Skrevet 20. juli 2013 Han trenger jo ikke ringe deg, er bare og følge med her på kg You're right! Han ringte nå, sa vi kunne snakkes senere, virket som han ville møte meg Huff, tolker det verste, for det har vært så mye tull mellom oss...Kanskje jeg ikke hører fra han f.eks. Men glad han ringte!
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2013 #12 Skrevet 20. juli 2013 Han ringte nå forøvrig, bare to ring...Orker f... ikke ringe han opp igjen hvis ikke han kan gjøre det selv! Hvordan tolke det? Latet som han ringte meg, men gir egentlig f..? Hvor lenge har dere vært i fast forhold? Var dere i fast forhold på den tiden han tafset på ei anna dame? Dersom dere var i fast forhold på det tidspunktet, burde du snakke med han om at det er vanskelig for deg når han er ute uten deg, og det bør han ta hensyn til hvis han er glad i deg. Hensyn bør han ta ved å ikke være i slike situasjoner (byturer gutteturer o.l. uten deg) før du evt har tillit til han. Han gjorde noe galt som har forårsaket at du har det vanskelig. Han bør jobbe med at du får tillit til han igjen slik at du kan føle deg trygg på ham/stole på ham. Hva er grunnen til at han ikke inviterte med deg til å være med på byen?
Gjest ts Skrevet 20. juli 2013 #13 Skrevet 20. juli 2013 Hvor lenge har dere vært i fast forhold? Var dere i fast forhold på den tiden han tafset på ei anna dame? Dersom dere var i fast forhold på det tidspunktet, burde du snakke med han om at det er vanskelig for deg når han er ute uten deg, og det bør han ta hensyn til hvis han er glad i deg. Hensyn bør han ta ved å ikke være i slike situasjoner (byturer gutteturer o.l. uten deg) før du evt har tillit til han. Han gjorde noe galt som har forårsaket at du har det vanskelig. Han bør jobbe med at du får tillit til han igjen slik at du kan føle deg trygg på ham/stole på ham. Hva er grunnen til at han ikke inviterte med deg til å være med på byen? Han var invitert på en guttegreie ( men jeg vet jo ikke om det bare er gutter der... ) Enig i det andre du sier, og synes ikke han har gjort nok for at jeg skal kunne ha tillit til han. Men han ringte heldigvis, sa at vi kanskje kunne møtes seinere ikveld. Men vet jo ikke sikkert, kanskje jeg ikke hører noe. De drikker , så vet liksom aldri...Men får håpe jeg hører fra han. Hvis ikke, skal jeg ta det opp med han igjen en annen dag.
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2013 #14 Skrevet 20. juli 2013 Han var invitert på en guttegreie ( men jeg vet jo ikke om det bare er gutter der... ) Enig i det andre du sier, og synes ikke han har gjort nok for at jeg skal kunne ha tillit til han. Men han ringte heldigvis, sa at vi kanskje kunne møtes seinere ikveld. Men vet jo ikke sikkert, kanskje jeg ikke hører noe. De drikker , så vet liksom aldri...Men får håpe jeg hører fra han. Hvis ikke, skal jeg ta det opp med han igjen en annen dag. Han var invitert på en guttegreie ( men jeg vet jo ikke om det bare er gutter der... ) Enig i det andre du sier, og synes ikke han har gjort nok for at jeg skal kunne ha tillit til han. Men han ringte heldigvis, sa at vi kanskje kunne møtes seinere ikveld. Men vet jo ikke sikkert, kanskje jeg ikke hører noe. De drikker , så vet liksom aldri...Men får håpe jeg hører fra han. Hvis ikke, skal jeg ta det opp med han igjen en annen dag. Fint at du tar det opp med han. Jeg synes at det er dårlig gjort av han å si at dere kanskje kan møtes senere i kveld. Det er mye bedre med sikre avtaler. Når han sier kanskje, blir du kanskje gående å vente og vente. Det du burde i slike tilfeller, er å legge egne planer for kvelden og ikke gå og vente. Jeg har selv dårlige erfaringer, og jeg skal i allefall aldri igjen bli sammen med en mann som drikker...
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2013 #15 Skrevet 20. juli 2013 Han var invitert på en guttegreie ( men jeg vet jo ikke om det bare er gutter der... ) Enig i det andre du sier, og synes ikke han har gjort nok for at jeg skal kunne ha tillit til han. Men han ringte heldigvis, sa at vi kanskje kunne møtes seinere ikveld. Men vet jo ikke sikkert, kanskje jeg ikke hører noe. De drikker , så vet liksom aldri...Men får håpe jeg hører fra han. Hvis ikke, skal jeg ta det opp med han igjen en annen dag. "Kanskje møtes senere i kveld" (og han vet kanskje at du kommer til å vente?) Det vil kanskje si at han vil se hva kvelden bringer, før han bestemmer seg for å møte deg... Det høres ut som en mann som vil være fri og som ikke er ferdig med ungkarslivet.
Gjest ts Skrevet 20. juli 2013 #16 Skrevet 20. juli 2013 Fint at du tar det opp med han. Jeg synes at det er dårlig gjort av han å si at dere kanskje kan møtes senere i kveld. Det er mye bedre med sikre avtaler. Når han sier kanskje, blir du kanskje gående å vente og vente. Det du burde i slike tilfeller, er å legge egne planer for kvelden og ikke gå og vente. Jeg har selv dårlige erfaringer, og jeg skal i allefall aldri igjen bli sammen med en mann som drikker... Huff, du har kanskje rett...Jeg spurte ikke om hun dama var der. orket ikke begynne med mistenksomhetene mine nå når han satt med kompiser. Men ja, godt mulig jeg ikke hører noe, og godt mulig han finner på å gå bak ryggen min... Tenkte jeg skal rydde og ordne hjemme så jeg selv har det bra, mulig jeg stikker ut en tur hvis ei venninne har lyst å være med, så jeg ikke blir sittende å vente, som du skriver... Du sier du har dårlige erfaringer med menn som drikker, var han alkoholiker, eller mer at du aldri kunne stole på han når han drakk?
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2013 #17 Skrevet 20. juli 2013 Huff, du har kanskje rett...Jeg spurte ikke om hun dama var der. orket ikke begynne med mistenksomhetene mine nå når han satt med kompiser. Men ja, godt mulig jeg ikke hører noe, og godt mulig han finner på å gå bak ryggen min... Tenkte jeg skal rydde og ordne hjemme så jeg selv har det bra, mulig jeg stikker ut en tur hvis ei venninne har lyst å være med, så jeg ikke blir sittende å vente, som du skriver... Du sier du har dårlige erfaringer med menn som drikker, var han alkoholiker, eller mer at du aldri kunne stole på han når han drakk? Han var glad i å feste sammen kamerater og han var ikke til å stole på. Han klinte med andre og tafset på andre når han drakk. Mange bruker fylla som unnskyldning hvis de har gjort noe galt. Men fylla er ikke en unnskyldning. De som gjør gale ting når de drikker, kan velge å ta ansvar ved å velge å ikke drikke. Dessverre er det ofte slik at de som drikker og gjør noe galt ofte gjerne har planlagt å gjøre noe galt, og at de derfor drikker for å ha en unnskyldning. Les gjerne boka av Henrik Syse "Veier til et godt liv" http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=1664996 Jeg håper at han velger å ta hensyn til deg. Hvis ikke, synes jeg at du burde finne en mann som respekterer deg og viser deg kjærlighet. Det finnes også mange helsefarlige personer. Boka Sjarmør og Tyrann av Alv Dahl, har jeg lært mye av å lese. Anbefales!
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2013 #18 Skrevet 20. juli 2013 Han tok opp kontakten igjen. Han er glad i å være på byen uten deg. Du føler at han vil være fri i kveld. Du har ikke tillit til han. Det kan hende at han bare vil bruke deg. Hvis han tok opp kontakten igjen for å ha et godt og seriøst forhold til deg, ville han da vel ikke springe på byen og feste uten deg etter det som hendte tidligere? Høres ut som om han vil ha friheten sin (les ungkarsliv) samtidig som du skal være der for han når han vil.
Gjest ts Skrevet 20. juli 2013 #19 Skrevet 20. juli 2013 Han var glad i å feste sammen kamerater og han var ikke til å stole på. Han klinte med andre og tafset på andre når han drakk. Mange bruker fylla som unnskyldning hvis de har gjort noe galt. Men fylla er ikke en unnskyldning. De som gjør gale ting når de drikker, kan velge å ta ansvar ved å velge å ikke drikke. Dessverre er det ofte slik at de som drikker og gjør noe galt ofte gjerne har planlagt å gjøre noe galt, og at de derfor drikker for å ha en unnskyldning. Les gjerne boka av Henrik Syse "Veier til et godt liv" http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=1664996 Jeg håper at han velger å ta hensyn til deg. Hvis ikke, synes jeg at du burde finne en mann som respekterer deg og viser deg kjærlighet. Det finnes også mange helsefarlige personer. Boka Sjarmør og Tyrann av Alv Dahl, har jeg lært mye av å lese. Anbefales! Tusen takk for tips og svar! Den siste boka, handler om psykopat, ikke sant? Var din mann psykopat? Er ellers veldig enig med deg at alkohol er ingen unnskyldning for å gå bak ryggen på partneren sin.
Gjest ts Skrevet 20. juli 2013 #20 Skrevet 20. juli 2013 Han tok opp kontakten igjen. Han er glad i å være på byen uten deg. Du føler at han vil være fri i kveld. Du har ikke tillit til han. Det kan hende at han bare vil bruke deg. Hvis han tok opp kontakten igjen for å ha et godt og seriøst forhold til deg, ville han da vel ikke springe på byen og feste uten deg etter det som hendte tidligere? Høres ut som om han vil ha friheten sin (les ungkarsliv) samtidig som du skal være der for han når han vil. Men tror han var invitert på dette for en god stund siden. Han sa det er kompiser , men vet jo ikke 100%. Han sa vi kanskje kunne møtes ute seinere ikveld. Hvis han ringer meg kl 03-04 for å komme til meg, tror jeg at jeg dropper det. Vi har ikke overnattet hos hverandre på lenge, og føler det blir feil, eller er jeg streng nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå