Pinnedyr Skrevet 20. juli 2013 #1 Skrevet 20. juli 2013 Da jeg satt på flyet hjemover, kjente jeg det svi voldsomt, og da jeg såg i speilet var det som om det var et lite krater på ryggen min der myggen hadde sugd blod. Dette skjedde i 2006, og jeg gikk til legen. Legen ga meg en salve og krateret forsvant sakte. Hva kan dette ha vært? En brannkopp? Legen fant ikke ut hva det kunne være.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #3 Skrevet 20. juli 2013 Når legen ikke fant ut hva det var, hvordan forventer du at random KG-folk skal vite det? Og det er jo veldig lenge siden! Hvorfor lurer du på dette enda? Jeg tipper: Myggestikk Anonymous poster hash: e5a85...9eb
Pinnedyr Skrevet 20. juli 2013 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2013 Når legen ikke fant ut hva det var, hvordan forventer du at random KG-folk skal vite det? Og det er jo veldig lenge siden! Hvorfor lurer du på dette enda? Jeg tipper: Myggestikk Anonymous poster hash: e5a85...9eb Jeg trodde kanskje at noen på KG hadde opplevd liknende og at de hadde vært hos en lege med mer erfaring. Jeg lurer på dette fordi jeg er nysgjerrig.
makkapakka Skrevet 20. juli 2013 #5 Skrevet 20. juli 2013 jeg hadde et kjempedigert myggstikk også fra syden, Alle ble likbleike når de såg det, jeg gikk ikke til legen, myggstikket forsvant etter 1 uke uten salve.
Pinnedyr Skrevet 20. juli 2013 Forfatter #7 Skrevet 20. juli 2013 Du skriver jo selv at det var et myggstikk. Ja, men det var så stort krater og det gjorde så sviende vondt at jeg trodde kanskje det var noe rart med myggstikket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå