kamel Skrevet 20. juli 2013 #1 Skrevet 20. juli 2013 Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Hun er veldig intens, ofte snakker hun uten pause. Hun snakker ofte om penger og sier ofte vi har ikke råd til dyre klær og vi må planlegge økonomien vår nøye. Men hun vet da ikke hva jeg har råd til og ikke. Ikke at jeg har råd til å handle så dyrt, men jeg syns ikke det er hennes oppgave å fortelle meg det. det er akkurat som at hun tar det som en selvfølge at jeg lever på akkurat samme måte som henne. Det er vanskelig å gå på shopping sammen, for hun blir ofte sur hvis jeg ikke handler i de samme butikkene som henne. Jeg er gravid og skal snart kjøpe barnevogn, hun sier at det dummeste jeg kan gjøre er å kjøpe ny vogn. Jeg respekterer henne, men syns dette er utrolig slitsomt. Hva skal jeg gjøre? Er det hun som bør skjerpe seg? Eller er det jeg?
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #2 Skrevet 20. juli 2013 Venninnen din bør svelge en kamel eller to. Hun har ikke noe med hva du gjør med dine egne penger. Det bør du si til henne fortest mulig så du slipper innblandingen hennes. Anonymous poster hash: b942b...543 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #3 Skrevet 20. juli 2013 Ja, er enig der at det er liten vits å kjøpe ny vogn. Du sløser nok.Anonymous poster hash: c1caf...870
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2013 #4 Skrevet 20. juli 2013 G henne en beskjed om å klappe igjen brødholet. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå