AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #1 Del Skrevet 20. juli 2013 Er den lykkelige eier av dette vraket, men som nå er en overflødig gjenstand, hvis man ser bort fra min sønns meninger om saken. Den har en del feil, så mitt spørsmål er: Er den verdt mer enn 5000,- ? ---- ---- Saab 9.3 selges kr 5000,- Bilen er i daglig bruk, men selges som delebil. Saab 9-3 / 1999-modell, 2.0. Motor 96 kW, bensin. Svart farge. 4 dørs (+ stor baklue, det heter vel kanskje 5-dørs kombi). Takstativ medfølger (2 stk braketter standard type). 2 sett hjul med Alu-felger (piggfritt + sommerhjul). Km.stand 195000-200000 et sted. Årsavgift for 2013 er betalt. Tilhengerfeste, avtakbar type. Bilen har motorvarmer. Originalt SAAB takstativ sitter på. Har bare hatt den siden april 2011, men har kjøpt større og eldre bil pga plassbehov. Etter at guttungen fikk lappen har vedlikeholdet vært så som så (+ skader...). Siderute (elektrisk heis) fungerer, men høyre bak + begge venstre fungerer ikke. Venstre fremre hjørne/skjerm skadet. Blinklys-glass borte, men lys fungerte sist jeg sjekket. Skjerm/støtfanger på hjørnet ser noe maltraktert ut. Støtdemperne i bakluka fungerer ikke og må byttes (slutta å funke i kulda tidligere i år). Hendig stokk i bagasjen brukes for å holde luka åpen. Demperne koster ikke mye og er lett å bytte. EU-godkjent til høsten 2013 en gang (siste tall på skiltet er 9 = september?). Siffer/symboler på kjørecomputer/display kommer og går. Styreservo bruker litt olje (oljeflaske ligger et sted baki bilen og følger med, rød "hydraulikkolje"). Har kun en nøkkel (også guttungen som klarte å miste) og en fjernkontroll. Nøkkelen passer kun til en dør da lås har vært byttet (før min tid). Starter bra og er er i daglig bruk, men nå får guttungen lære seg å gå igjen... http://www.autodb.no/bil/view/1566269 Anonymous poster hash: 37050...1c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #2 Del Skrevet 20. juli 2013 Jeg hadde nok lagt den oppmot 7000,- jeg da, så er det rom for litt pruting også kanskje. Anonymous poster hash: 854a1...2e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #3 Del Skrevet 20. juli 2013 TS her. Jeg pleier å ha uprutbare priser på ting jeg selger, så jeg har ikke lagt inn prutingsmonn (altså kunstig høy pris :-). Lurte mer på om verdien på bilen egentlig kan være høyere. En mekkelysten type med lite penger er vel helst målgruppa for en sånn bil. Anonymous poster hash: a9947...a6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #4 Del Skrevet 20. juli 2013 Kjøpte nettopp en (upopulær mekkebil) selv til 5000,- som hadde småtjafs som måtte gjøres, synes det er en grei pris. Men den hadde ikke alufelger og dårligere utstyrspakke. Så en lapp til er nok ikke helt bortblåst ihvertfall. Anonymous poster hash: 854a1...2e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #5 Del Skrevet 20. juli 2013 TS her. Ja, det er jo to sett alu-felger som neppe er noe minus. Kunne lagt den på Finn, men da blir det så mange rare henvendelser. Billigere også. Har egentlig ikke hastverk, så AutoDB holder fint. Anonymous poster hash: a9947...a6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #6 Del Skrevet 20. juli 2013 Som referanse kan du jo ta utgangspunkt i disse SAAB 9-3 1999 på FINN og sammenligne stand/pris. Anonymous poster hash: eea45...e9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #7 Del Skrevet 28. juli 2013 Jeg ville ALLTID ha lagt ut bil på finn.no. Alle seriøse og alle uvitende bruker finn. Solgte nettopp en fin '96 Corolla 1.3 til 25000,- og de pengene ville jeg aldri ha fått ved annonsering via autoDB, som er mekkeguttenes tilholdssted. Årøv SAABen for 8k på finn, det koster vel bare 2xx kr å legge ut en annonse.Anonymous poster hash: 2cbb3...340 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå