AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #1 Skrevet 20. juli 2013 Hei Jeg holder på med en fyr som jeg er veldig forelsket i. vi har hadd samleie men jeg er ganske uerfaren i senga, og lurer på om dere har noen råd til hva jeg kan gjøre. Han er veldig flink til og tilfredsstille meg, og Slenger meg rundt i den stillingen han vill ha meg, slikker brystene mine, og kysser meg nedover halsen osv. Men jeg føler jeg ikke git nokk tilbake til han + jeg er veldig sjenert og vill ikke at han skall tro at jeg bare ligger der og forlanger...Anonymous poster hash: 4cad8...2ef Anonymous poster hash: 4d6de...565
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #2 Skrevet 20. juli 2013 Gi ham en blowjob, sett deg oppå ham, ta selv initiativ til å endre stilling. Anonymous poster hash: c7371...668
Gjest Lille-pus Skrevet 20. juli 2013 #3 Skrevet 20. juli 2013 Gjør det du har lyst til, det du tenner på. Det finnes veldig få oppskrifter som passer alle menn, og å legge forventningskrav på seg selv er en sikker lystkiller. Du vil bli tryggere, tøffere og friere. Om han gir deg rom til å prøve deg frem, og om dere snakker og kan le sammen også når dere har sex, så går det som oftest veldig godt.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #4 Skrevet 20. juli 2013 Gi ham en blowjob, sett deg oppå ham, ta selv initiativ til å endre stilling.Anonymous poster hash: c7371...668 Lurer på hvordan du ser for deg at en som ikke er sjenert oppfører seg, da? Ellers, avsporing, men hvordan klarte TS å få så ulike ab-koder i samme tråd? Anonymous poster hash: b858c...a02 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #5 Skrevet 20. juli 2013 Du må gi deg selv litt tid til å bli tryggere på ham før du "forlanger spreke ting av deg selv". I mellomtiden tror jeg han er fornøyd hvis du gir uttrykk for at du nyyyteer sexen dere har. Enten med stønn, lyder eller ord. Så kan du jo for eksempel be ham fortelle deg hva han liker, og si du syns det er vanskelig å gjette, men at du gjerne vil gjøre det like godt for ham som han gjør det for deg? Anonymous poster hash: 5d8cd...f3a 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #6 Skrevet 20. juli 2013 Lurer på hvordan du ser for deg at en som ikke er sjenert oppfører seg, da? Ellers, avsporing, men hvordan klarte TS å få så ulike ab-koder i samme tråd?Anonymous poster hash: b858c...a02 Jeg er også sjenert, men dette klarer jeg da å gjøre. Anonymous poster hash: c7371...668
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå