Gelica Skrevet 20. juli 2013 #1 Skrevet 20. juli 2013 Er du fornøyd med fargen? Jeg har pleid å farge håret hos frisør, men det blir så dyrt så nå skal jeg farge hjemme. Har kjøpt nr 862 å håper den blir fin på meg og ikke for mørk....
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #2 Skrevet 20. juli 2013 Har tidligere jobbet i butikk der vi solgte hårfarger,blant annet Schwarzkopf hårfarger, og uansett merke så har folk en tendens å kjøpe farger som blir mye mørkere enn de trodde at den skulle bli. Feilen folk gjør er å se på fargen på modellen på bildet,og ikke i selve fagekartet. Fargekartet er ikke 100% sikker,så man tar alltid en risk. Er det denne du har kjøpt? http://www.my-food-online.net/drug-store/hair-colors/brillance-862-natural-brown Resultatet av hvordan hårfargen blir på deg avhenger av 1. Din naturlige hårfarge 2- om du har bleket det/farget det i det siste Her står det ( som det sikkert står på pakken også) hvor mørkt denne gjør håret. http://www.brillance.schwarzkopf.com/brillance/com/en/home/products/intensive-color-creme/shade-overview/brown/862-natural-brown.shoppinglist.html Jeg vil tippe at den ikke vil gjøre håret helt svart, det vil bli en mørkebrun farge. Har du brunt hår fra før av så kan det hende at det blir mørkere. Men som sagt, det avhenger av åssen håret ditt er ellers og åssen det tar til seg farge. Selv er jeg fornøyd med hjemmefarging og vil ikke betale store summer hos frisør for noe som jeg klarer selv hjemme, siden jeg har funnet hvilke farger som passer meg. Men skjønner godt at de som vil ha en drastisk forandring (gå fra blond til mørk,eller mørk til blond) gjør det hos en proff. Skal du derimot bare friske opp fargen så går det fint med hjemmefarging. Har selv prøvd og feilet da jeg innså at bare fordi det står "brunt" eller til og med "lysebrunt" på pakken så betyr et ikke at det faktisk blir en lys brunfarge. Et eksempel er "lysebrun" fra Casting sine farger; den ble svart på håret mitt. Sjekket fargekartet etterpå og der så jeg at fargen var ganske mørk. Navnet på fargen og bildet kan bedra, så sjekk fargekartet først. Anonymous poster hash: 36b24...26e
Gelica Skrevet 23. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2013 Takk for svar :-) Jeg har farget håret tidligere hos frisør og det er litt sjokoladebrunt. Etter å ha vært i solen hele sommeren har det blitt lysere å blast, så vil ha det litt mørkere igjen nå. Skal sjekke fargekartet før jeg tar det i håret jeg. Det er nok lurt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå