AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #1 Skrevet 20. juli 2013 En venninne vil ikke la 14-åringen sin reise på rideleir fordi hun er for ung (14, snart 15) og fordi hun visstnok er forelska i ridelæreren (!) som skal med på turen. Prøver normalt å holde meg unna mødre/døtre-konflikter, spesielt siden jeg ikke har barn selv og mødre da har en tendens til å mene at jeg ikke kan mene noe. Men er ikke dette litt vel overbeskyttende? En rideleir ser jeg på som noe lignende som leirskole etc, med voksne tilstede? Og denne ridelæreren må da ha vett til å holde seg unna forelskede elever på overnattingstur, ellers hadde han vel ikke hatt den jobben? Dette er sånn jeg har forstått det en fyr som "alle" jentene på rideskolen er på knærne etter. Hadde hun mistenkt noe muffens her så burde vel ikke jenta fått dra i stallen i det hele tatt? Anonymous poster hash: 0239c...3b4
roberta Skrevet 20. juli 2013 #2 Skrevet 20. juli 2013 Jøss! Jeg var på rideleir da jeg var elleve og hadde det helt supert. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #3 Skrevet 20. juli 2013 Jøss! Jeg var på rideleir da jeg var elleve og hadde det helt supert. Kanskje mamman din følte seg trygg på at du var for ung for ridelæreren da... Mener selv også å huske at mine jevnaldrende var på sånne turer i 11-årsalderen. Er jo gjerne den alderen hvor mange er hestejenter, før mange vokser fra det. Kanskje moren til denne fjortisen ikke tror det er hestene som trekker lenger. Anonymous poster hash: 0239c...3b4
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #4 Skrevet 20. juli 2013 Jeg og var på rideleir alene som 11-åring. Jøsses.. Som 15 åring var jeg på rideleir med en kjekk rideleder også som alle var på knærne etter, ingenting skjedde. Han var godt vant med fnisende fjortiser. Anonymous poster hash: f8ecf...0cc 1
Anchor Skrevet 20. juli 2013 #5 Skrevet 20. juli 2013 (endret) Hørtes litt vel overbeskyttende ut! Jeg var på rideleir da jeg var både 12 og 13, og jeg var blant de "eldste". Er jo de i 10-15 års alderen som er på rideleir.. Endret 20. juli 2013 av Anchor 1
Gjest Superwoman! Skrevet 20. juli 2013 #6 Skrevet 20. juli 2013 Datteren er 14. Ridelæreren er sikkert forsvarlig, og ser ikke på denne jenta som mer enn en elev. Jeg var sel på rideleir mange timer vekke når jeg var 12, og hadde det supert! Hadde garantert latt datteren min få dra
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #7 Skrevet 20. juli 2013 Vel, hun må nesten dra iår, for neste år er hun for gammel... Det er jo en grunn for at rideleiren er for de mellom 10-15 år ... Man legger jo opp til at foreldrene kan sende barn i alderen 10-15 år på leir. Blir ingen alkohol og de blir passet godt på. Anonymous poster hash: 6f56c...a35
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #8 Skrevet 20. juli 2013 var på ride leir hver sommer fra 12-15 år. uansett hvor kjekke karer det var der. så skjedde det jo absolutt ingenting. jeg hadde latt jenta mi dra. Anonymous poster hash: 89794...590
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå