AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #1 Skrevet 20. juli 2013 er virkelig menn så urenslige? i alle mine tidliere forhold har jeg opplevd dette med at boxere har bremsespor i seg og hvite boxere blir fort misfarget pga dette. og nei jeg har ikke vært sammen med en gjeng med griser. det er snakk om helt normale, kjekke oppegående gutter. selv bruker jeg tettsittende truser/g-strenger og har aldri hatt dette problemet. når jeg går på do er jeg nøye med å tørke og vaske meg med våtservietter. hvorfor gidder ikke menn gjøre det samme? er det digg å gå med bæsjerester i rompa? Anonymous poster hash: be8d2...f19 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #2 Skrevet 20. juli 2013 Det har jeg aldri opplevd. Anonymous poster hash: f8b98...cb3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #3 Skrevet 20. juli 2013 Tørker meg med kun papir og har ikke bremsespor. Tror ikke det er så bra å bruke våtserviett der nede så ofte. Men har aldri opplevd at noen av mine tidligere kjærester har hatt bremsespor. Anonymous poster hash: c86c6...7eb
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #4 Skrevet 20. juli 2013 For å svare enkelt på det så handler det vel om at menn har mer hår rundt anus. Anonymous poster hash: aa92e...808
Irja Skrevet 20. juli 2013 #5 Skrevet 20. juli 2013 Eller at de rett og slett ikke tørker seg godt nok.. 7
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #6 Skrevet 20. juli 2013 Tørker meg med kun papir og har ikke bremsespor. Tror ikke det er så bra å bruke våtserviett der nede så ofte. Men har aldri opplevd at noen av mine tidligere kjærester har hatt bremsespor. Anonymous poster hash: c86c6...7eb hvis det hadde vært sant tror jeg ikke man hadde vasket barna sine med våtservietter de første årene av livet deres Anonymous poster hash: be8d2...f19 11
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #7 Skrevet 20. juli 2013 hvis det hadde vært sant tror jeg ikke man hadde vasket barna sine med våtservietter de første årene av livet deres Anonymous poster hash: be8d2...f19 Mener jeg har lest/hørt at det ikke er bra for barna. Det er bekvemmelighetsgrunner til at det gjøres. Jeg bruker våtservietter til å vaske maling med. Det sier kanskje litt om hvor sterke de er. Anonymous poster hash: 89c7e...f96 8
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #8 Skrevet 20. juli 2013 hvis det hadde vært sant tror jeg ikke man hadde vasket barna sine med våtservietter de første årene av livet deres Anonymous poster hash: be8d2...f19 Som forrige poster sier gjør man dette av bekvemmelighetshensyn. En gir også babyer mat på glass proppet fulle med tilsetninger jeg personlig ikke ville tatt i, fordi en ikke gidder lage skikkelig mat til dem, stapper i dem godteri når de hyler på butikken +++ Ingen av tingene er sunt for barna - de fleste er direkte skadelige. Til sammenligning brukte en for ikke mange år siden talkumpudder mot bleieutslett (talkuum er kreftfremkallende) så ting blir ikke sunt bare fordi "alle gjør det": Til TS: (back on track) renslige, oppegående menn har ikke "bremsespor" i underbuksa bortsett fra om de har dårlig feriemage. Hvor finner du så urenslige folk? Og hvorfor er ikke alminnelig renslighet et krav til partner? Anonymous poster hash: 7ab18...2e0 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #9 Skrevet 20. juli 2013 Ja, dette lurer jeg også på... bremsespor var noe brødrene mine hadde i underbuksa som barn. Menn som har bremsespor regelmessig i buksa bør kanskje gjøre noe med det? Anonymous poster hash: 78fe7...1ed 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #10 Skrevet 20. juli 2013 Jeg tror dette varierer fra person til person og ikke nødvendigvis har noe med renslighet å gjøre. Jeg er kvinne og jeg får ofte "bremsespor" på stringen.. Jeg tørker meg til det ikke er noe igjen på papiret, er ikke dårlig i magen, dusjer minst en gang om dagen og bruker også våtservietter. Allikevel får jeg ofte dette "bremsesporet".. Anonymous poster hash: 22170...d53 9
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #11 Skrevet 20. juli 2013 Jeg tror dette varierer fra person til person og ikke nødvendigvis har noe med renslighet å gjøre. Jeg er kvinne og jeg får ofte "bremsespor" på stringen.. Jeg tørker meg til det ikke er noe igjen på papiret, er ikke dårlig i magen, dusjer minst en gang om dagen og bruker også våtservietter. Allikevel får jeg ofte dette "bremsesporet".. Anonymous poster hash: 22170...d53 æsj Anonymous poster hash: be8d2...f19 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #12 Skrevet 20. juli 2013 Det er så hårete rundt der at det blir ikke rent av å gni noen papirstykker rundt. Mitt kongedømme for en bidé! Anonymous poster hash: 620b5...ad9 1
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2013 #13 Skrevet 20. juli 2013 Jeg tror det handler om at disse mennene ikke tørker seg godt nok, men kan jo også være en "rest" i rektum som gjør at når de fiser så "sprutes" det ut og danner bremsespor i bokseren. Det er vel ikke så farlig å bruke våtservietter myntet på barn/baby for å rengjøre seg i rompa vel? Har ikke elst noe om det. Har små barn, og bruker de på dem og meg selv hvis behovet er der. Avføringsrutiner kan jo for noen være lagt til tider hvor man tar seg en dusj og vasker seg grundig etterpå, derfor unngår man "bremsespor". Jeg bremsespor minner om dårlig hygiene. Det begrunner jeg med at man kan faktisk vaske seg ordentlig etter av man har hatt avføring. Enten med våtservietter eller gode gamledagsemåten med vann, såpe og klut.
Gjest Chlorophyll Skrevet 20. juli 2013 #14 Skrevet 20. juli 2013 Får inntrykk av at folk studerer undertøyet til typen, før de hiver det i vask, når man ser tråder som dette. Men ja, noen ganger er det jo uunngåelig å ikke legge merke til det. Tenker alle kan være uheldige, men ekkelt er det uansett. I alle fall hvis det skjer kontinuerlig. Huff
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #15 Skrevet 20. juli 2013 Jeg misunner jenter for hvor lite hår de har i ræva. Jeg bare drømmer om hvor lite arbeid det å bæsje hadde vært om jeg hadde hatt like lite hår som en dame. Anonymous poster hash: b7cfd...c1c
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #16 Skrevet 20. juli 2013 Jeg misunner jenter for hvor lite hår de har i ræva. Jeg bare drømmer om hvor lite arbeid det å bæsje hadde vært om jeg hadde hatt like lite hår som en dame.Anonymous poster hash: b7cfd...c1c Hva med å barbere seg?Anonymous poster hash: f8b98...cb3 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #17 Skrevet 20. juli 2013 Hva med å barbere seg? I tilfellet du er seriøs: Det er ikke akkurat det letteste området å komme til med ting som kan kutte. Anonymous poster hash: abfe6...93a 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #18 Skrevet 20. juli 2013 I tilfellet du er seriøs: Det er ikke akkurat det letteste området å komme til med ting som kan kutte.Anonymous poster hash: abfe6...93a Jeg er seriøs, barberer meg selv der. Sett deg på huk, funker fint.Anonymous poster hash: f8b98...cb3 6
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #19 Skrevet 20. juli 2013 Hår kan jo være et problem, men hvis det er, så går det også an å fjerne det. Jeg og, barberer meg der i blant. Anonymous poster hash: 72a48...587 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #20 Skrevet 20. juli 2013 Hva med å barbere seg?Anonymous poster hash: f8b98...cb3 Har lest at det kan føre til skikkelig svetteproblemer da rumpeballene limer seg sammen, som to skinker, og det kommer til å være helt jævlig når det vokser ut igjen. Anonymous poster hash: b7cfd...c1c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå