Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger gavetips til baby på tre måneder. Hun har allerede en drøss av klær, så det holder for en stund. Vugge, smokker og babystativ har hun også. Hva annet kunne jeg ha kjøpt? :)

Anonymous poster hash: 3b42c...73e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uro til å ha over sengen?

Gjest pysepusen
Skrevet

Selv om hun har mye klær ville jeg hørt om hun trenger ullundertøy. Jeg elsker å få gaver fra Nøstebarn :)

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo også kjøpe noe babyen får bruk for om en måned eller to eller 3..F.eks en bok? Eller en bite-leke den kan bruke når tennene klør? Eller et matsett? (Kopp, skål og skje).

• Liker 1
Skrevet

Kjøp en personlig rangle fra Smokkesnora mi på facebook, så utrolig fine :)

Skrevet

jeg bruker å kjøpe tøybleier (gulpekluter) til babygave , men siden denne allerede er 3 mnd så er nok det uaktuelt ,

men ullundertøy er jo noe en kan kjøpe i en størrelse som kan passe til vinteren og er noe som er kjekt å ha i hus når kulden plutselig er der

Skrevet

Vi har kjøpt fine teddybjørner til ungene som har kommet i familien. De har blitt meget godt mottat.

Ellers vil jeg anbefale å gi barne service eller kanskje en vinyl plate med ett kult band. Slik at man slipper å forklare at ens første plate var Smurfehits. Sett at album faktisk eksisterer om 20 år.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for masse fine tips, dere :) Det ble den pedagogiske leken Sophie la girafe. :jepp: Hadde jo helt glemt denne! Og nå har jeg masse gode tips som jeg kan skjemme den lille prinsessen bort med framover :wink: Jeg skal definitivt ta en titt på Smokkesnora di ved en senere anledning, lykkeliggift. :jepp:

TS

Skrevet

Takk for masse fine tips, dere :) Det ble den pedagogiske leken Sophie la girafe. :jepp: Hadde jo helt glemt denne! Og nå har jeg masse gode tips som jeg kan skjemme den lille prinsessen bort med framover :wink: Jeg skal definitivt ta en titt på Smokkesnora di ved en senere anledning, lykkeliggift. :jepp:

TS

Er ikke jeg som har Smokkesnora mi, syns bare det er så utrolig mye fint der :)

Skrevet

Hva er det med Sophie som gjør at den er pedagogisk?

Skrevet

Stusset over det samme... Mulig TS egentlig tenkte på "obligatorisk".

AnonymBruker
Skrevet

Den lange halsen og bena hennes øver barnet opp til å gripe tak i ting. Når babyen klemmer på henne, avgir hun en pipelyd som skal lære barnet å forstå sammenhengen mellom handling og effekt. Hun skal også vekke alle sansene til barnet. De mørke flekkene på kroppen hennes skaper visuell stimulasjon og hun er fleksibel og myk å smake på og ta på. :)

Skrevet

Åja, sånn sett er vel så og si alle babyleker pedagogiske da.

AnonymBruker
Skrevet

Åja, sånn sett er vel så og si alle babyleker pedagogiske da.

Alle er vel litt, men noen er det i mye større grad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...