Gå til innhold

Gutt liker meg, men reiser bort.. Er han redd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har snakket en del med en gutt siste måneden. Forrige helg ble han med meg hjem fra byen. Vi hadde ikke sex, han ville, men ikke jeg. mest fordi jeg ikke er den typen.. men jeg ga han en bj og vi klinte EN GOD DEL. Sommerfugler i magen hele kvelden og dagen derpå. Har ikke hørt så mye som vanlig fra han denne uken.. Saken er at han skal reise om en måned og være borte nærmere ett år.. Kan det være at han holder litt avstand fordi han er redd for å falle for meg? I og med at han snart skal reise...? Han sa at han likte meg utrolig godt og at tidspunktet for hans reise var ikke noe bra, men at det er noe som er bestemt for lenge siden.. Huff... vanskelig!! Han sa så uendelig mye fint til meg og sannheten kommer vel fra fulle folk, sant?

Anonymous poster hash: bd8df...45f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bj er sex.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke det er grunnen til at han holder seg unna. Du bør ikke tro på alt menn sier til deg heller.

Anonymous poster hash: 8da2c...57b

Gjest Summers
Skrevet

sannheten kommer vel fra fulle folk, sant?

Tror ikke det gjelder når man snakker med en jente man vil ha sex med.

AnonymBruker
Skrevet

En gutt fikk blowjob i fylla før han skal reise bort, og legger sannsynligvis minimalt i det. Enda en grunn til man man før få svar på "liker han meg"-spørsmålet FØR man har sex (ja, bj ER sex).

Anonymous poster hash: c285f...581
AnonymBruker
Skrevet

Har snakket en del med en gutt siste måneden. Forrige helg ble han med meg hjem fra byen. Vi hadde ikke sex, han ville, men ikke jeg. mest fordi jeg ikke er den typen.. men jeg ga han en bj og vi klinte EN GOD DEL. Sommerfugler i magen hele kvelden og dagen derpå. Har ikke hørt så mye som vanlig fra han denne uken.. Saken er at han skal reise om en måned og være borte nærmere ett år.. Kan det være at han holder litt avstand fordi han er redd for å falle for meg? I og med at han snart skal reise...? Han sa at han likte meg utrolig godt og at tidspunktet for hans reise var ikke noe bra, men at det er noe som er bestemt for lenge siden.. Huff... vanskelig!! Han sa så uendelig mye fint til meg og sannheten kommer vel fra fulle folk, sant?

Han er nok litt redd for å falle for deg ja.

Hihihi :fnise: Har vært borti en lignende situasjon før. Hadde truffet han et par ganger gjennom venner, kjente han ikke så godt, men følte det var "connection". Den ene kvelden ble begge fulle og han ble med meg hjem, vi klina men hadde ikke sex, mest fordi jeg ikke var den typen.....du minner meg om fortiden min :rodmer: Fulle som vi var kom sannheten fram, han likte meg utrolig godt men skulle reise ganske snart og være borte 2-3 år. Jeg var ganske fortvilet da, for jeg er og var en ganske rolig og stille person og likte å ta ting med ro. Likte han utrolig godt, men følte det var knapt med tid til å bli skikkelig kjent med han. Han flørtet mindre med meg etterhvert, men inviterte meg ut, dagen før han skulle reise bort. Vi hadde det hyggelig i sammen, men følte han hele tiden "holdt avstand". Den kvelden fikk jeg ikke sove pågrunn av sommerfugl i magen, forelskelse og fortvilelse. Tenkte på han hele tiden :rodmer:

På natten tok jeg sjansen min og tekstet ham. Han fortalte meg akurat det jeg trodde, han var redd for å falle for meg. Jeg fortalte at jeg likte ham utrolig godt, og ville ikke at han skulle reise bort. Ringte ham og sa jeg ville bli sammen med han, Han ble utrolig glad, men han måtte reise, men vi kunne holde tett kontakt.

Idag har vi vært i sammen i 8 år og bodd de siste 5 årene i sammen. Jeg elsker ham over alt :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: . Det er det beste som har skjedd med meg. Hadde nok angret idag, om jeg ikke ringte ham.

Better be late than never :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer:

Anonymous poster hash: 43d0d...b12

Gjest Murica
Skrevet

Han fikk oralsex fra en kvinne han ikke trenger å binde seg til, kudos til han.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke lagt så mye i det. Dere hadde sex i fylla, og fulle folk sier mye de ikke mener, og legger mye i ting som ellers ikke ville betydd så mye. Vi alle har lyst til at det skal være sant at han holder seg unna fordi han er redd for å få følelser, imens sannheten i 99% av tilfellene mest sannsynlig er noe annet.

Han skal jo reise bort til et nytt land, og å bli kjent med kulturen i landet man flytter til involverer ofte å bli kjent med kvinnene også. Jeg tipper han ønsker å holde muligheten åpne og var fornøyd med å få litt uforpliktende action på tampen av flyttingen.

Anonymous poster hash: 1e56f...a58
AnonymBruker
Skrevet

Om han mente det eller ikke er det jo ingen andre enn han selv som kan vite, men i motsetning til noen av svarene her kan det være sant. Jeg har selv tonet ned kontakten i forkant av et lengere utenlandsopphold, rett og slett fordi jeg ikke så for meg et potensielt avstandsforhold. Saken er at det å flytte til utlandet er en større greie. Det er ofte en super opplevelse, men det krever mye av en selv på det sosiale, det jobbmessige og det praktiske. Særlig om man ikke har nettverk fra før, så bruker man mye tid og krefter på å komme inn i kretser som passer en selv i det nye landet, og da er det ikke alltid like lurt å være i et avstandsforhold.

Anonymous poster hash: 08b55...f05
AnonymBruker
Skrevet

For meg ser det ut som: Han skal bort et år, finner ei han har lyst på der og da uten forpliktelser, prøver å få seg et ligg, mislykkes (men dog, en BJ er bedre enn ingenting), og gidder ikke stresse mer med det.

Anonymous poster hash: d598e...79e
AnonymBruker
Skrevet

Sa han noe mer enn at han likte deg utrolig godt?

Hvis jeg hadde vært interessert i en kvinne, hadde jeg nok hatt en litt dypere samtale. En mann sløser ikke bort tiden sin på noen han ikke liker.

Anonymous poster hash: 43d0d...b12
Gjest .-L-.
Skrevet

Det er faktisk ganske vanskelig å gå gjennom dette når man har følelser og samtidig er litt på begynnelses stadie.

Ts, jeg tror ikke han ønsker å få følelser nå, rett og slett fordi det blir vanskelig for dere begge når han skal være vekke. Man må føle på savn, det er kanskje vanskelig å snakke pga av tidsforskjeller, man tolker det ene og det andre på meldinger osv. Det virker jo også som dere er i et tidlig stadie, og dersom dere ikke har fått brukt nok tid sammen, så er følelsene kanskje ikke sterke nok for at man skal orke å gå gjennom et avstandsforhold.

Kommer jo også en del annpå hva han vil og hvor han er i livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...