AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #1 Skrevet 20. juli 2013 Han jeg vet han er singel, han jobber på en kafe på kjøpesenteret. Er det noen som har tips til hvordan jeg kan sjekke han opp, eller komme i kontakt? (utover det å kjøpe en kaffe av ham, det må liksom føre til noe utover dette) Anonymous poster hash: 5f228...c58
Tibbie Skrevet 20. juli 2013 #2 Skrevet 20. juli 2013 Start det hele med flørtene blikk og en flørtene tone når du bestiller fra han. Kom så regelmessig tilbake. Ta gjerne med datamaskin eller noe, slik at det ser ut som om du jobber med noe. Da virker det som om du har en naturlig grunn for at du er der hele tiden
Nettinettet Skrevet 20. juli 2013 #3 Skrevet 20. juli 2013 Og så kan du spørre han om han har peiling på et eller annet program på PC'en.. Menn liker å føle seg nyttige 1
Gjest Herr Heftig Skrevet 20. juli 2013 #5 Skrevet 20. juli 2013 Søl kaffe i ditt eget fang og spill jomfru i nød. Man må jo lide for kjærligheten.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #6 Skrevet 20. juli 2013 Og så kan du spørre han om han har peiling på et eller annet program på PC'en.. Menn liker å føle seg nyttige Menn liker ikke at jenter spiller spill og gjør seg mindre kloke. Anonymous poster hash: 69aed...f69 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #7 Skrevet 20. juli 2013 Menn liker ikke at jenter spiller spill og gjør seg mindre kloke. Anonymous poster hash: 69aed...f69 Menn liker ikke at jenter spiller spill???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? hadde virkelig ønsket og finne meg ei fantastisk jente som er glad i og spille. :en og gjør seg mindre kloke er eg helt enig i det er ikke noe sexy liker en jente som vett at hun er klok men ikke gjør så mye ut av det. Anonymous poster hash: 60604...ccf
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #8 Skrevet 21. juli 2013 Menn liker ikke at jenter spiller spill???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? hadde virkelig ønsket og finne meg ei fantastisk jente som er glad i og spille. :en og gjør seg mindre kloke er eg helt enig i det er ikke noe sexy liker en jente som vett at hun er klok men ikke gjør så mye ut av det. Anonymous poster hash: 60604...ccf the fuck? spill som i mind games, ikke tv-spill. Anonymous poster hash: 69aed...f69 1
chouette Skrevet 21. juli 2013 #9 Skrevet 21. juli 2013 Bare smil og vær du. Bestill en ny type kaffe, spør hvilke typer bønner de bruker og om han kan anbefale deg den. Et kompliment er heller ikke av veien. Men ikke noe skittent da. Noe a la "du ser så dreven ut bak den espressomaskinen", "så effektiv du er", "så god kaffe du lager"...bla bla bla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå