AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #1 Skrevet 20. juli 2013 For noen år siden sjekket han opp søstra mi, men hun avviste han da han ikke er noe for henne. Jeg tror denne karen kan være noe for meg, men vil det være upassende at vi blir sammen? Han har nå nemelig tatt kontakt med meg på Match.com, han vet ikke hvem jeg er, men vil det bli kleint om vi skulle datet, blitt sammen? Anonymous poster hash: f9a84...cc1
Gjest Blomst83 Skrevet 20. juli 2013 #3 Skrevet 20. juli 2013 Hvis du er så usikker så ta det opp med søsteren og spør hva hun tenker om det.Det ville jeg ha gjort i hvert fall
Gjest Bud Skrevet 20. juli 2013 #4 Skrevet 20. juli 2013 Det kan bli et artig familieselskap, takk for sist liksom
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #5 Skrevet 20. juli 2013 Det kan bli et artig familieselskap, takk for sist liksom Ja, det var nå nettopp dette jeg tenkte på. Men så er det jo mange fler dager hvor det bare er oss to, fremfor familieselskaper. Dessuten er det jo noen år siden og en forandrer seg jo. Jeg er sikker på at søster ikke har noe i mot det, men kanskje han? Også vil jeg ikke at søster skal tenke at han egentlig vil ha henne... Anonymous poster hash: f9a84...cc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå